ביטוח אחריות מקצועית למאמניםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למאמניםמאמנים בביטחון

מאמני כושר עובדים עם המתאמנים שלהם בתחום הפיזי, כאשר עושים ספורט נחשפים לעיתים לפציעות, גם אם מדובר בספורטאים מקצוענים וגם אם מדובר במתאמנים ששומרים על כושר בליווי מאמן אישי. במקרה של פציעה, המתאמן יכול להאשים את המאמן ואף לתבוע ממנו פיצויים. ביטוח אחריות מקצועית למאמנים נועד כדי להתמודד עם הבעיה הזאת בדיוק.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למאמנים?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים מספק למאמן הגנה מפני מגוון רחב של מקרים אשר עלולים להתרחש במהלך האימון:

הגנה מפני פציעה, נזק גופני ומוות – כל מקרה קיצוני שיכול להתרחש במהלך האימון יכוסה על ידי הפוליסה, כך גם אם ייקבע שהמאמן פעל ברשלנות, חברת הביטוח תעמוד מאחוריו ותתמוך בו במקרה של תביעה בהתאם לתנאי הפוליסה.

הגנה מפני אובדן רכוש – מתאמן יכול לתבוע את המאמן שלו גם בעקבות אובדן רכוש במהלך האימון, גם במקרה כזה חברת הביטוח תכסה את כל ההוצאות המשפטיות של המאמן.

ליווי משפטי וכיסוי הוצאות המשפט וסכום התביעה – חברת הביטוח תלווה את המבוטח לכל אורך התביעה ותכסה את כל הוצאותיו המשפטיות ואת סכום הפיצויים במידה ויקבעו כאלה על ידי בית המשפט.

לפני רכישת ביטוח אחריות מקצועית, חברות הביטוח נוהגות לדרוש מהמאמן מספר דברים, להראות כי קיבל הסמכה רשמית ממוסד מקובל לעסוק באימון, להחזיק באישור רפואי אותו הציג המתאמן לפני ביצוע האימון, החזקה בתעודת עזרה ראשונה עדכנית ועמידה במגבלת אימון של עד 30 אנשים במקביל (ניתן להרחיב את הפוליסה כך שתכלול כמות גבוהה יותר של מתאמנים).

הנושא האחרון אליו חשוב לשים לב הוא גובה הכיסוי המקסימלי, כיום הסטנדרט הוא לרכוש ביטוח עם כיסוי מקסימלי של מיליון ₪, זאת לאור העובדה שבמקרה קיצון המתאמן יכול להפוך לנכה באופן מלא ובמקרה כזה בתי המשפט נוטים לקבוע פיצויים גבוהים.

בנוסף, מאמנים שמאמנים כמויות גדולות של מתאמנים יגלו כי בחלק מהמקרים גובה הכיסוי הזה איננו מספיק וכי כדאי להגדיל את גובה הכיסוי המקסימלי בין שניים לשלושה מיליון ₪.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למאמנים?תלוי בגובה הכיסוי והענף

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים נחשב לביטוח משתלם באופן יחסי, הוא תלוי מאוד בתחום העיסוק של המאמן ובכמות המתאמנים אותם הוא מאמן. ככל שכמות המתאמנים גבוהה יותר כך עולה הסבירות לכך שמישהו מהם ייפצע ולכן גובה הפרמיה החודשית עולה.

כמו כן, במהלך קביעת עלות הביטוח חברת הביטוח תיקח בחשבון את תחום האימון ותגדיל את עלות הביטוח אם מדובר בענף עתיר סיכונים, כמו כן לגובה הכיסוי יש השפעה משמעותית על גובה הפרמיה. לבסוף, חברת הביטוח תתחשב בניסיון של המאמן ובהיסטוריה הביטוחית שלו.

העלות המינימלית של ביטוח למאמן בעל ניסיון של מספר שנים, בעל היסטוריה ביטוחית נקייה וכמות מתאמנים לא מאוד גבוהה היא כ-70 שקלים לחודש.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למאמניםאין גבול לסיכון

חשיבות ביטוח האחראיות המקצועית למאמנים היא אדירה, גם האימון הכי פשוט יכול להסתיים בפציעה קשה ובתביעה, לכן כל מי שעוסק בתחום חייב לרכוש לעצמו פוליסת ביטוח שתגן עליו במקרה של פציעה של אחד המתאמנים שלו.

הציבור בישראל מודע מאוד לאפשרויות שלו לתבוע בשנים האחרונות וכמות המאמנים שספגו תביעות בתקופה הזאת הייתה גבוה באופן יחסי. ביטוח האחריות המקצועית מתאים למאמנים בכמעט כל תחום ספורטיבי כמו מדריכי חדר כושר, מאמנים אישיים, מדריכי תנועה ומחול, מדריכי שחייה, מאמני טניס, כדורגל וכדורסל, מדריכי אומנויות לחימה ומדריכי יוגה, פילאטיס זומבה ועוד.

רוב המאמנים בישראל לא יכולים להתמודד עם תביעות בגובה עשרות ומאות אלפי שקלים לבדם, חשבו האם תוכלו להתמודד מבחינה כלכלית עם תביעה כספית שתדרוש מכם להעסיק צוות משפטי לאורך חודשים ארוכים ואף לשלם פיצויים במקרה של הפסד במשפט?

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למאמנים?הצמדו לחברות המובילות

נוכל לעזור לכם להתאים ביטוח אחריות מקצועית למאמנים בצורה הטובה ביותר כך שהביטוח יותאם לצרכים שלכם באופן אישי, לפני כן, אם אתם לא עצמאיים חשוב שתבדקו האם אתם מקבלים ביטוח כלשהו ממקום העבודה שלכם, במידה וכן כדאי לבקש ממקום העבודה את הפוליסה כדי שנוכל לבחון יחד מה הכיסויים הדרושים לכם מעבר למה שמופיע בפוליסה של העבודה.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק