מפסיקים להשתעמם באימון

מפסיקים להשתעמם באימונים: כך תשפרו את חווית האימון

אין ספק שפעילות גופנית היא חיונית עבורנו אך אחד המכשולים הגדולים לכך שקשה לנו להתמיד באימון לאורך זמן הוא דווקא שעמום, אז קחו כמה טיפים כיצד לדאוג שבפעם הבאה שאתם יוצאים לאימון, תהנו ותתמלאו מוטיביציה מחדש.

מה תמצאו בכתבה שלנו?

טרנד הכושר סוחף את רחובות ישראל כבר כמה שנים, כאשר גם מגפת הקורונה לא הצליחה למנוע מהישראלים להתאמן, את מקומו של חדר הכושר תפס הרחוב ואת מקומו של מסלול הריצה תפסה המדרכה. אחת הבעיות המרכזיות של האימון ברחוב הוא היעדר הגיוון, אם גם אתם נתקלתם בבעיה הזאת מצאנו לכם את הפתרונות המושלמים, מפסיקים להשתעמם באימונים: כך תשפרו את חווית האימון.

דעו לאן אתם הולכים 

אחת הדרכים הכי טובות להוספת עניין לאימון היא הצבת מטרות ויעדים, אם אתם מוצאים שקשה לכם להתמיד בשגרת האימונים נסו להציב לכם יעדים ברי השגה, למשל אם אתם רצים תנסו להוריד את זמן הריצה שלכם או להגדיל את אורך המסלול. אם אתם מרימים משקולות נסו להרים משקלים כבדים יותר. לצד זאת, חשוב לזכור את המגבלות שלכם ולא להגזים עם העומס שאתם לוקחים על עצמכם, תעשו זאת בהדרגה ולאורך זמן, שימו לב שאם אתם מתאמנים חדשים או כאלה ששואפים להשתפר כל הזמן חשוב שיהיה לכם ביטוח בריאות שיסייע במקרה של פציעה.

טובים השניים מן האחד

אחת השיטות הכי טובות לשפר את חוויית האימון היא לצרף שותף, אימון עם חבר מסייע להפיג את השעמום באמצעות שיחה קולחת, היא יכולה להכניס בשותף שנמצא פחות בכושר מוטיבציה להשתפר ובנוסף כל בן זוג יכול לעודד את השני לבוא לאימון ובכך לשמור על שגרת אימונים מסודרת ותדירה.

גיוון הוא שם המשחק

אם אתם כאלה שנוהגים לבצע אימוני כוח, או כאלה שמעוניינים להיכנס לתחום הזה חשוב מאוד לא להתקבע על אותם תרגילים בכל אימון, הסיבה הראשונה היא שזה משעמם, לבצע בכל פעם את אותם תרגילים הופך מהר מאוד לחוויה מונוטונית ולא מאוד מעניינת והסיבה השנייה היא שזה פחות אפקטיבי, תרגילים שונים, אפילו באותה קבוצת שרירים משפיעים באופן שונה על המתאמן, תרגילים שונים בכל פעם יובילו לשרירים חזקים ויציבים יותר.

לכן, בניית סל אימונים ותרגילים שונים בכל פעם יסייעו לכם פעמיים, פעם אחת באמצעות הכנסה עניין וגיוון ופעם שניה באמצעות אימון טוב ונכון יותר.

כל הדרכים מובילות לרומא, אז למה תמיד לבחור באותה דרך?

לרצים רבים יש נטייה להישאר מקובעים ולרוץ באותו מסלול בכל פעם, אמנם יש לבחירה הזאת יתרונות אם אתם שואפים לרוץ יותר מהר מכיוון שכך קל יותר למדוד את המהירות שלכם אולם, בהיבטי עניין מדובר בבעיה רצינית, בחירה באותו המסלול שוב ושוב משעממת, נסו לגוון ולרוץ במסלולים אחרים.

עשו לכם רב

עוד שיטה שמכניסה מוטיבציה ומגוונת את שגרת האימונים היא עבודה עם מאמן אישי, נכון מדובר בתענוג יקר, אבל במידה הנכונה, אפילו פעם בחודש לעבודה עם מאמן אישי יכולה להיות השפעה נפלאה על המתאמן, המאמן האישי ייתן לכם תרגילים חדשים ומעניינים ויסייע לכם להתקדם.

הסחות דעת מבורכות 

צפייה בטלוויזיה, האזנה למוזיקה או לפודקאסט מעניין יכולים להוות גורם מגוון ומעניין, מדובר בהסחות דעת שלא פוגעות לכם באימון ומצד שני כן מאפשרות לכם להדחיק את המאמץ שאתם משקיעים. מחקרים מראים שהאזנה למוזיקה או צפייה בטלוויזיה יכולים לשפר את משך הריצה בכעשרים אחוז, במיוחד בקרב מתאמנים לא מקצועיים ומתחילים.

האימון זה לא משחק, האמנם?

נסו לקבוע משחקים ספורטיביים, משחק כדורסל, כדורגל טניס ולמעשה כל משחק ספורטיבי אחרי יכולים להכניס גיוון משמעותי לשגרת האימונים שלכם, במיוחד כתחליף לפעילות אירובי כזאת או אחרת. 

מערכת אתר ביטוח

מערכת אתר ביטוח מורכבת מאנשי מקצוע רבים בתחום הביטוח , כתיבה ושיווק ופועלים יחד על מנת לסקור את כל מה שחשוב לדעת על ענף הביטוח בצורה נוחה וקלה להבנה. במידה ואתם חולקים את החזון שלנו, נשמח לשמוע ממכם ולצרף אתכם למערכת אתר ביטוח.
כל הזכויות שמורות לאתר ביטוח
רוכשים ביטוח אחריות מקצועית של מגדל בהנחה בלעדית
migdalbox