כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לנשים בהריון מומלצות
חיים בשיא

ביטוח בריאות

Tour & Care

ביטוח בריאות

צעירים לנצח

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לנשים בהריון
בלוג ביטוח בריאות לנשים בהריון

את לא צריכה להפסיק לאכול - אלו המאכלים שמומלץ לאכול בהריון

תקופה ההריון יכולה להיות מאוד מלחיצה למרות ההתרגשות שסובבת אותה, האחריות שלך עצומה ולכן מכבידה על כל החלטה כגון מה מותר לאכול, ננסה יחד להבין מה מומלץ לאכול בהריון
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

מה מותר לאכול בהריון

בהריון ישנם לחצים רבים הנובעים מחוסר וודאות מהעתיד לבוא, עולות שאלות רבות, יש מתח רגשי גבוה ושינויים הורמונליים מתמידים המשפיעים על מצבי הרוח והגוף. ההריון הוא מצב בריאותי רגיש ובעל חשיבות גבוהה, יש להקפיד על אורח חיים בריא ועל תזונה נכונה במהלכו על מנת לשמור עלייך ועל ההתפתחות התקינה של העובר.

ישנן שמועות רבות והמלצות בלתי פוסקות איך כדאי להתנהל. זה לא סוד שבמהלך ההריון יש תיאבון גדול ולפעמים חשק פתאומי למאכלים משונים, ועליה במשקל היא הגיונית וטבעית. רוצה לדעת מה מותר לאכול בהריון ואיך לשמור על הבריאות בצורה מאוזנת במהלכו? המשיכי לקרוא.

מה לא לאכול בהריון?

נתחיל מהמגבלות- ישנם בכל זאת מזונות שאינם מומלצים למאכל במהלך תקופת ההריון. למשל- גבינות רכות שנוצרו מחלב שאינו מפוסטר, או בשר שאינו עשוי עד הסוף, ביצים חיות, דגים נאים, בצק לא אפוי, ירקות ופירות שלא נשטפו. כל אלו אינם מומלצים משום שהם בעלי סיכוי לריכוז גבוה של חיידקים לא בריאים כמו ליסטריה או סלמונלה שעלולים לסכן את ההריון.

נוסף לאלו, צריכת אלכוהול וקפאין גם היא עלולה להזיק מאוד. על מנת לאפשר לעצמך להיות פחות דרוכה, במידה וצרכת אחד מאלו שלא במכוון, כדאי לך להיות במעקב אחרי הריון ותקינותו אצל מיטב הרופאים ולבצע את הבדיקות הנדרשות, השירות מכוסה תחת תכנית ביטוח בריאות לנשים בהריון.

מה לאכול בהריון?

מומלץ לאכול דגנים מלאים- קינואה, בורגול, שיבולת שועל, כוסמת, קטניות כמו שעועית, אפונה ועדשים, ושומן מהצומח כמו שקדים, אבוקדו אגוזים ושמן זית. בהתאם להנחיות מעלה, יש לוודא צריכה של ירקות ופירות בשפע- אך שטופים היטב! ומנות חלבון קבועות- בין אם מוצרי חלב רזים מפוסטרים, או ביצים ובשר עשויים לחלוטין, טופו סייטן וכו'.

שימי לב שאת צריכה לאכול 5-6 ארוחות ביום, עם התקדמות ההריון צריכה להיות הגדלה של כמות הקלוריות היומית- משמע- אינך צריכה להפסיק לאכול, ויש שפע מותר ומומלץ! וכמובן חשוב לשתות המון המון מים.

דיאטה קשוחה בהריון מסוכנת לך ולעובר! אל תכנסי למתכונת הרזייה מכוונת, ישנה עליה מצופה עבור כל שלב בהריון, הפסקת אכילה תעשה נזק. פגשי תזונאי/ת שילוו אותך בתהליך ויבנו לך תפריט נכון, שירות זה יכול להיות כלול בכיסוי ביטוח בריאות לנשים בהריון.

ביטוח בריאות לנשים בהריון

בביטוח הבריאות הרגיל שלך, כחלק מסל הבריאות הממלכתי ניתן לרכוש פוליסה מיוחד עבור ההריון. ביטוח בריאות לנשים בהריון מכסה בדיקות, טיפולים וייעוץ. בתוך מסגרת ביטוח לנשים בהריון, נכללות בדיקות גנטיות, סקירת מערכות, בדיקות שקיפות עורפית, סיסי שליה ומי שפיר. כמו כן, ביטוח בריאות לנשים בהריון נותן זכאות לכיסוי הוצאות סביב ההריון כגון קורס הכנה ללידה, אירוח במלונית לאחר לידה, יועצת הנקה תזונאית ועוד.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק