ביטוח בריאות לתייריםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לתייריםכיסוי חיוני למבקרים בארץ

תיירים שמגיעים למדינת ישראל לא נהנים מביטוח הבריאות הממלכתי שמוצע לאזרחי המדינה בדומה לישראלים שנוסעים לחו"ל אשר לרוב נוהגים לרכוש ביטוח רפואי לחו"ל מהארץ. אזרחים זרים שמגיעים לישראל לא מודעים בהרבה מקרים לסכנות הכרוכות בהגעה ללא ביטוח ולכן מארחים רבים וחברות תיירות המציעות טיולים מאורגנים רוכשות בעבור מי שמגיע לארץ ביטוח בריאות לתיירים. ביטוח הבריאות למעשה ידאג לתייר בזמן השהות שלו במדינה.

מה זה ביטוח בריאות לתיירים?במה הוא שונה מכיסוי רגיל?

כפי שציינו כל אזרח זר שמגיע לישראל ולא מקבל בה מעמד קבוע כמו למשל עובדים זרים או דיפלומטים, לא נהנה מביטוח בריאות. תיירים, אנשי עסקים, סטודנטים ואזרחים זרים שמגיעים לארץ לתקופה קצובה לא ייהנו מביטוח רפואי במהלך השהות שלהם במדינה והם אינם זכאים לסבסוד כלשהו מטעם המדינה במסגרת חוק הבריאות הממלכתי.

כל טיפול רפואי שאותו תייר מקבל במהלך השהות שלו במדינה, בין אם מדובר בטיפול פשוט כמו ביקור אצל רופא ובין אם מדובר בטיפול מסובך יותר כמו ניתוח או ביקור בבית חולים ילווה בהוצאה כספית כבדה למדי שכן השירותים הרפואיים הניתנים במסגרות פרטיות נחשבות ליקרות.

כדי להימנע מההוצאות הלא צפויות הללו, מומלץ לתייר לרכוש ביטוח בריאות לפני שהוא מגיע לישראל, ברוב מדינות העולם ניתן לרכוש ביטוח באמצעות סוכנות ביטוח מקומית, כפי שנוהגים לעשות רוב הישראלים. אולם, בחלק ניכר מן המדינות אין מודעות לשירותים הללו או שהעלות שלהם גבוהה בהרבה מהשירותים המוצעים באמצעות חברות הביטוח הישראליות.

ביטוח בריאות לתיירים מעניק למבוטחים שלו מגוון רחב של טיפולים וכיסויים רפואיים בעלות נמוכה או אף בחינם וללא השתתפות עצמית, בין הכיסויים הללו ניתן למנות ביקור אצל רופא, כיסוי הוצאות אשפוז וביקור בבית חולים, תשלום על פינוי באמצעות אמבולנס, טיפולי שיניים דחופים, תרופות דחופות ועוד. כמו כן, הביטוח מכסה ברוב המקרים הוצאות הקשורות למוות של התייר, כמו הטסת הגופה ועוד.

חלק גדול מחברות הביטוח בישראל מציעות ביטוחים רפואיים לתיירים, ברוב המקרים חברת הביטוח מתקשרת עם אחת מקופות החולים ובמקרה הצורך התייר מקבל טיפול במסגרת קופת החולים עמה חברת הביטוח התקשרה.

כמה עולה ביטוח בריאות לתיירים?ביטוח איכותי ולא יקר

עלות ביטוח הבריאות לתיירים משתנה מתייר לתייר בהתאם למספר קריטריונים, בין היתר נלקחים בחשבון הגיל של התייר ומצבו הרפואי כאשר ברוב המקרים גיל צעיר ובריאות טובה מובילים לביטוח זול יותר. חשוב לציין כי עלות הביטוח לא נחשבת לגבוהה במיוחד והיא לרוב מסתכמת בכ-15 עד 20 שקלים. כך שלא מדובר בהוצאה כבדה עבור תייר שמגיע למדינה.

עוד גורם המשפיע על עלות הביטוח הוא איכות הביטוח והיקף הכיסויים הכלולים בו. חלק מן הביטוחים מציעים כיסויים מצומצמים יותר למשל במקרים בהם אין כיסוי עבור טיפולי שיניים או עבור הוצאות במקרה מוות בעוד שחלק אחר מציעות שירותים מקיפים יותר כמו ביקור של רופא בשעות הערב, תשלום עבור חזרה מאוחרת בעקבות הליך רפואי ועוד. חשוב לבדוק מה הפוליסה כוללת לפני שרוכשים אותה כדי לוודא שהמחיר הזול הוא לא אשליה.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Top Premium

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
תרופות מיוחדות

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top Basic

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לתייריםמה הסיכון ללא ביטוח?

כפי שציינו יש מספר לא קטן של חברות המציעות ביטוחי בריאות לתיירים, לרוב ההבדלים בין חברות הביטוח השונות קטנים בכל הנוגע להיקף הפוליסה ובעיקר באים לידי ביטוי בסוגיות של מחיר, לכן חשוב לבחון מספר הצעות לפני שמחליטים לרכוש ביטוח מסויים.

חשוב מאוד שהמבוטח יקרא את כל סעיפי הפוליסה אותה הוא קורא כדי שיוכל להבין מה מותר לו לעשות ומה אסור לו לעשות. למשל, חלק מן הפוליסות מחריגות מהכיסוי פיצוי עבור פציעות שהתרחשו בזמן פעילות אקסטרים כזאת או אחרת וחשוב שהתייר יידע שהוא לא ייהנה מהכיסוי של הביטוח אותו הוא רכש במקרה של פציעה.

אנו ממליצים למבוטחים לרכוש ביטוח בריאות רק אצל חברות ביטוח המפעילות מוקד בשפה אותה הוא דובר בצורה סבירה לכל הפחות וכן לבחון את שעות הפעילות של חברת הביטוח כדי לוודא שהוא יקבל מענה בכל שעות היממה.

איך לקנות ביטוח בריאות לתיירים?האם יש פוליסה מנצחת?

אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות לתיירים המגיעים ארצה רק לאחר שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח לתיירים, יועצי הביטוח שלנו ישמח לתת לכם מידע בנוגע לכל הפוליסות הקיימות בשוק, המחירים שלהן ובמידת הצורך הם גם יסייעו לכם למצוא פוליסה מתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק