כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
בלוג הר ביטוח

החלפת סוכן ביטוח ומעבר לסוכנות ביטוח חדשה

ענף הביטוח מתפתח ומציע מגוון רחב של פוליסות ביטוח, כל מבוטח רשאי לבצע סקר שוק ולבחור את הפוליסה הנכונה לו ובמידת הצורך לבצע מעבר לחברת ביטוח חדשה
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

החלפת סוכן ביטוח
"87% ממוצע הנחה בתיק ביטוח..."

הזמינו דוח ביטוח מלא מאתר ביטוח וחסכו הון בעלויות ביטוח

אם אינכם מרוצים מסוכן הביטוח או מחברת הביטוח בה אתם מבוטחים, מתנאי השירות או המחיר שגובה חברת הביטוח עצמה, אתם יכולים להחליף את חברת הביטוח. כל המידע אודות ביצוע המעבר, והמלצות שלנו בנוגע לכך, בקטע שלפניכם-

השפעת רפורמת הביטוח של משרד האוצר

משרד האוצר יצר רפורמה שאפשרה את הגדלת התחרות בין חברות הביטוח והסוכנים, וכך יש היצע גדול יותר. ההיצע מבטיח את האפשרות של כל מבוטח לבחור את השירות שירצה ובמחירים אטרקטיביים יותר. בעקבות שינוי זה, המעבר בין חברות ביטוח וסוכנים נעשה הרבה יותר נגיש ואפילו פשוט וניתן לבצע אותו בכל זמן.

הצעד הראשון לקראת מעבר

רכישת ביטוח מלכתחילה היא הליך בירוקרטי שחשוב להשקיע בו, חוזי ביטוחים הם מחייבים ובעלי השפעות כבדות משקל וחשובות על חייכם. לא כדאי להיות חתומים בפוליסות ביטוח שאינן מתאימות לכם בתנאים ובמחירים. לכן, הדבר הראשון שכדאי לעשות במידה ואינכם מרוצים מחברת הביטוח הנוכחית הוא סקירה נוספת של שוק חברות הביטוח. ערכו השוואה מקיפה, בדקו את התנאים, המגבלות וההחרגות, בדקו מחירים ואת השפעת מצבכם הרפואי או גילכם או פרטים רלוונטיים נוספים על התנאים ומחירי הביטוח. לאחר שבחנתם מומלץ לעשות סדר במידע שהפקתם, לערוך טבלה של יתרונות וחסרונות כדי להכריע מהי חברת הביטוח החדשה אליה תבחרו לעבור.

כיצד מבצעים את המעבר?

ישנם ביטוחים שהתוקף שלהם קצר מלכתחילה, וישר לשים לב למועד סיום הפוליסה ולבצע את המעבר לחברת ביטוח חדשה בסמוך אליו. במקרה כזה, המעבר עצמו לחברת ביטוח חדשה הוא צעד פשוט ביותר, יש רק לדווח לחברת הביטוח שלא תרצו לחדש עמם חוזה ולסגור חוזה עם חברת ביטוח אחרת. שימו לב שלפעמים הפוליסה מתחדשת באופן אוטומטי עם סיומה אלא אם סירבתם לחידוש. במקרה ואתם רוצים לעבור לחברת ביטוח באמצע תקופת החוזה, יש לשים לב מראש לתנאים שנקבעו בביטול חוזה. ייתכן שתצטרכו לשלם לחברת הביטוח הקודמת סכום כלשהו בעבור הביטול. בכל מקרה שהוא, במעבר בין חברות וסוכני ביטוח ודאו שאין לכם חובות או תביעות פתוחות, ושמרו את כל הטפסים והניירות מהביטוחים הקודמים והעבירו אותם לחברת הביטוח החדשה.

החלפת סוכן הביטוח

פעמים רבות אתם מאוכזבים מסוכן הביטוח שבחרתם או שקיבלתם ממקום העבודה שלכם. בין אם כי מידת הזמינות שלו אינה מספקת אתכם, אינכם סומכים עליו או שהחיבור האישי שלכם אתו איננו מוצלח. אתם רשאים להגיש טופס בקשה למינוי סוכן חדש שמעניק לסוכן בו תבחרו ייפוי כוח וגישה עבור ביטוחים שתרצו להעביר לו את הטיפול בהם. ניתן להגיש בקשה כזאת ממש בעל עת שתחפצו. גם אם אתם חברים בחברת ביטוח, אתם יכולים לעבור לסוכן ביטוח בחברת ביטוח חדשה, או סוכן ביטוח פרטי.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק