עדכון תנאי ביטוח אובדן כושר עבודה

נכון להיום, ניתן לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה רק בצמוד לקרן פנסיה פעילה. לכן מומלץ שלא לבצע שינויים בכיסוי שברשותכם ללא איש מקצוע.

כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אובדן כושר עבודה מומלצות
טופ לעתיד שחרור

ביטוח אובדן כושר עבודה

מטריה טופ

ביטוח אובדן כושר עבודה

נכות מתאונה

ביטוח אובדן כושר עבודה

בלוג ביטוח אובדן כושר עבודה

הוצאה מוכרת שלא הכרתם : ביטוח אובדן כושר עבודה מעניק החזר מס

ביטוח אובדן כושר עבודה מתייחס באופן ישיר לתחום התעסוקה שלכם, לכן עובדים שכירים ועצמאיים שואלים, האם מס הכנסה מתחשב ומסכים להכיר בדמי הביטוח כהוצאה מוכרת.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח אובדן כושר עבודה הוצאה מוכרת

אף אחד מאיתנו אינו יכול לחזות את העתיד, ואת האירועים אשר יכולים להתרחש. אנו יכולים למצוא את עצמנו הן בתור שכירים והן בתור עצמאים במצב של אובדן כושר עבודה, ללא יכולת להתפרנס לתקופה קצרה או ארוכה, ולעיתים אף לצמיתות. במצב כזה האם ביטוח אובדן כושר עבודה הוא הוצאה מוכרת? הינה שאלה מהותית.

ביטוח אובדן כושר עבודה נועד בדיוק למצבים מסוג זה, אשר יכולים להתקיים בעקבות מחלה קשה, תאונת דרכים, תאונת עבודה וכדומה. מצבים אלו משפיעים באופן מהותי על המצב הכלכלי והנפשי כאחד, וגם על סביבתו הקרובה. ביטוח זה מבקש להעניק מענה ועזרה בדיוק במקרים אלו.

ביטוח אובדן כושר עבודה: מאיפה מתחילים?

בראש ובראשונה, כיום, חברות רבות מציעות ביטוח מסוג זה. לכן, חשוב במיוחד לערוך סקר שוק והשוואה בטרם אתם בוחרים להתחייב לחברת ביטוח. כמו כן, ניתן להיעזר ביועצי הביטוח המנוסים שלנו אשר בהכרח יסייעו לכם לרכוש את הביטוח אובדן כושר עבודה הטוב ביותר עבורכם ובהנחה בלעדית לקוראי האתר.

האם ביטוח אובדן כושר עבודה הוא הוצאה מוכרת?

ביטוח אובדן כושר עבודה הינו ביטוח חשוב ורצוי עבור כל אדם, כאשר מטרתו העיקרית של ביטוח זה הוא מניעת מצב לא נעים של קושי כלכלי. כיום, המדינה מעוניינת לתמוך במי שמבטח עצמו בביטוח אובדן כושר עבודה, ולכן הוא נחשב כהוצאה מוכרת במס, עד 2.5% ברוב המקרים.

ביטוח אובדן כושר עבודה: מאפייני ניכוי

כאשר מדובר על ניכויים וזיכויים של מס, עבור ביטוח אובדן כושר עבודה, חשוב לעשות את ההבדל בין שכירים לעצמאים. בעוד עצמאים נעזרים ברוב המקרים בשירותיהם של רואי חשבון אשר מתמחים בתחום, ומבינים לעומק את המהלכים הנכונים ביותר, שכירים נדרשים לפנות בעצמם למס הכנסה במטרה לבקש החזר.

מדוע מומלץ לעשות ביטוח אובדן כושר עבודה?

כאמור, אף אחד מאיתנו לא יודע מה יוליד יום, וכיצד חיינו יתפתחו, כאשר גם אנשים בריאים וצעירים יכולים להיקלע לשינויים מהותיים בחייהם אשר יובילו באופן כזה או אחר לפגיעה בכושר העבודה שלהם. שינויים אלו יכולים להיות מחלה, תאונה או כל פגיעה אחרת.

ביטוח אובדן כושר עבודה מכסה עד כ-75%, מה שמהווה יתרון משמעותי וחשוב במיוחד במקרים מסוג זה. ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של ביטוח זה ובוחרים לבטח עצמם הן במקום העבודה והן באמצעות חברת ביטוח פרטית.

ביטוח אובדן כושר עבודה: החזר מס

בעקבות החשיבות הרבה אשר המדינה מייחסת לביטוח אובדן כושר עבודה, היא מעודדת את רכישתו באמצעות הטבת מס. במילים אחרות, ביטוח זה למעשה נחשב להוצאה מוכרת במס הכנסה, ולכן מזכה את המבוטח בהחזר מס. מדובר על יתרון משמעותי, אשר מעודד אנשים רבים לרכוש ביטוח זה.

היכן רוכשים ביטוח?

אין ספק שהגעתם למקום הנכון, מומחי הביטוח שלנו ישמחו להתאים עבורכם כיסוי ביטוחי ייחודי לצרכים שלכם ובנוסף לוודא שתהנו מההנחה המקסימלית לה אתם זכאים כקוראי האתר.

ביטוח אובדן כושר עבודה: ביטחון ושקט נפשי

רכישה של ביטוח זה הינה ללא ספק צעד נבון וחיוני, עבור שכירים ועצמאים כאחד. כידוע, דמי מחלה או פגיעה בדרך כלל נמוכים ואינם מספיקים על מנת לרכוש תרופות, טיפול רפואי, וגם לעמוד בהוצאות הקבועות. בדיוק לשם כך נועד הביטוח: לספק כיסויים שונים, זאת כמובן בהתאם למוסכם בחוזה.

מגיע לכם החזר מס? תפנו למומחים

כאמור, ביטוח אובדן כושר עבודה נחשב כהוצאה מוכרת. במידה ומגיע לכם החזר מס, רצוי כי תפנו לאיש מקצוע אשר מתמחה בתחום, על מנת להפוך את התהליך לאפקטיבי וקצר יותר.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק