ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחיםהכנסה יציבה במקרה חירום

מנתחים עובדים באחת העבודות הלחוצות והמלחיצות בשוק העבודה למרות התנאים הטובים לכאורה למביט מן החוץ.

המנתחים אחראים לגורלם של המטופלים שלהם וזה מוביל לכך שבמקרים רבים המנתחים משלמים מחירים רפואיים על עבודתם.

מסיבה זאת חשוב להכיר את ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחים שמסייע למנתחים להגן על עצמם מפני מצב בו הם מאבדים את כושר העבודה שלהם.

מה זה ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחים?סוגי הכיסויים הכלולים

ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחים אינו שונה מבחינה מהותית מכל ביטוח אובדן כושר עבודה סטנדרטי הקיים בשוק הביטוח. לפני כחמש שנים ביצעה רשות שוק ההון שינוי גדול בצורה בה פועלות חברות הביטוח בשוק ביטוחי אובדן כושר עבודה. בין השינויים הללו ניתן לציין את העובדה שחברות הביטוח מחויבות להציע בפוליסת הביטוח הבסיסית שלהן תנאים בסיסיים דומים.

תנאים אלה אשר הוגדרו באותה רפורמה גרמו לכך שכל מי שמחזיק בביטוח אובדן כושר עבודה שיכול להתרחש בעקבות מחלה, תאונה או פגיעה יזכה בפיצוי קבוע ובהיקף שאמור לאפשר המשך מחייה בכבוד, בין אותם הכיסויים ניתן למנות את הכיסויים הבאים:

  • רשות שוק ההון קבעה כי תקופת הביטוח הבסיסית תמשיך לגיל בו יוצא המבוטח לפנסיה, כלומר 67. אם המבוטח מעוניין להאריך את תוקף הביטוח גם מעבר לגיל 67 הוא יצטרך לעשות זאת באופן ישיר מול חברת הביטוח תמורת תשלום נוסף.
  • רשות שוק ההון קבעה תקרת פיצויים מקסימלית הן עבור מנתחים שכירים והן עבור מתחים עצמאיים – נקבע כי גובה הפיצוי המקסימלי יעמוד על 75 אחוז מסך ההכנסות של העובד העצמאי או השכיר שהגיעו מעבודה.
  • רשות שוק ההון קבעה כי כל עובד שמבוטח בביטוח אובדן כושר עבודה יהיה זכאי לקבל שחרור מהפקדות, כלומר כאשר העובד מקבל את הפיצוי במסגרת ביטוח פנסיוני או במסגרת ביטוח מנהלים הוא יקבל פטור מתשלום עבור ביטוחים ועבור הפקדות לפנסיה לכל אורך תקופת קבלת הפיצוי.
  • רשות שוק ההון קבעה כי עובד שנהנה מעלייה במשכורת לא יצטרך להודיע על כך לחברת הביטוח כל עוד היקף העלייה לא עבר את חמש עשרה האחוזים בשנה או שישים האחוזים בחמש שנים.
  • תנאי חשוב נוסף שנקבע על ידי רשות שוק ההון הוא האיסור על כפל ביטוח. רשות שוק ההון קבעה כי מבוטח אחד לא יכול להחזיק ביותר מביטוח אובדן כושר עבודה בודד. לכן אין אפשרות לקבל פיצוי מיותר מחברה אחת ואין טעם להחזיק ביותר מביטוח אחד.

פוליסות ביטוח אובדן כושר עבודה החופש לבחור פוליסה נכונה

מטריה טופ

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
נכות מתאונה

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
חושן

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
הראל לעתיד חדש

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

החשיבות של ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחיםאל תישארו ללא כיסוי

החשיבות של ביטוח אובדן כושר עבודה היא עצומה, ביטוח זה הוא הדרך היחידה של עובד במשק להגן על עצמו במקרה בו הוא לא יכול להמשיך לעבוד לפרנסתו. ביטוח אובדן כושר עבודה הוא הדרך להבטיח קצבת קיום ראויה גם במקרה של אובדן כושר העבודה.

כמה עולה ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחים?מה טווח המחירים בערך

העלות החודשי של ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחים יכול להשתנות ממנתח אחד למשנהו, ברוב המקרים ההבדלים הללו יתבססו על תנאים כמו הגיל של המבוטח, מצבו הרפואי, משקלו ומינו.

כמו כן באופן טבעי חברות הביטוח לוקחות בחשבון את היקף ההכנסות של המבוטח ממקום העבודה שלו. באופן זה הן מתאימות את גובה התשלום החודשי לגובה הקצבה החודשית הצפויה במקרה בו חס וחלילה המבוטח יצטרך לממש את פוליסת הביטוח שלו.

איך לקנות ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחים?היעזרו באיש מקצוע

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה למנתחים רק דרך חברת ביטוח טובה ואיכותית. יועצי הביטוח שלנו יוכלו להדריך אתכם ולתת לכם את הכלים לרכוש את פוליסת הביטוח הטובה ביותר עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח אובדן כושר עבודה?חשוב לעשות שיעורי בית

אובדן כושר עבודה נחשב למצב בו היכולת הגופנית או נפשית לעבוד נפגעה כתוצאה ממחלה או תאונה. אובדן כושר עבודה יכול להתייחס למקצוע מסוים או לעבודה כללית.

לעיתים קביעת רופא תעסוקתי אינה חד משמעית ותקבלו אישור לעבוד עם תנאים מקלים (חצי יום וכדומה), לא כל פוליסת ביטוח מכסה אובדן כושר עבודה חלקי ולכן יש לוודא את הכיסוי הנ"ל בעדיפות עליונה.

תקופת אכשרה מתייחסת לזמן מעת רכישת פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה ועד לרגע שחברת הביטוח אחראית על מצבו של המבוטח.

כן ולא. אצל שכירים, לא כל גובה השכר מחושב לביטוח אובדן כושר עבודה כגון מרכיב בונוס ובמקרים מסוימים תשלום שעות נוספות. מאידך, ניתן לבצע השלמות באופן פרטי למלוא גובה השכר המבוטח.

כן ולא. במקרה של תביעה ישנה הגדרה בחוק לגובה המקסימלי אותו תוכלו לקבל וזאת בהתאם להכנסות שלכם בפועל. כך שבמידה ויש ברשותכם יותר מפוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה הרי שהסכום שתקבלו במצטבר לא יעלה על המקסימום הקבוע בחוק. יחד עם זאת, חברות הביטוח לא מקזזות הכנסות מביטוח לאומי ושם כן ניתן לקבל את הכיסוי כתוספת.

מומלץ בחום שלא לתבוע את פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה באופן עצמאי וללא עזרה מקצועית. תצטרכו להציג לחברת הביטוח מסמכים רבים, חוות דעת רפואיות ועוד.

כל מקרה לגופו ולכן אין דרך אחת שנכונה או מדריך כללי ולכן עזרה של סוכן ביטוח מקצועי יכולה להפוך את התהליך לקל ונעים יותר.

במקרה תביעה של אובדן כושר עבודה, ישנה תקופת המתנה לתשלום בפועל, הוספת סעיף פרנצ'יזה יעניק לכם תשלום רטרו על תקופת ההמתנה עד לגובה אשר נקבע בפוליסה. כיום ברוב מוחלט, המבוטחים מוסיפים את הרחבת פרנצ'יזה.

אובדן כושר עבודה מתייחס לתאונה אשר גוררת את אובדן היכולת לעסוק במקצוע שלכם או כללי. ואילו ביטוח תאונות אישיות מתייחס לתאונה לא קטלנית כגון שבירה של יד או רגל ומעניקה פיצוי חד פעמי.
שילוב בין שני הביטוחים יעניק כיסוי בטווח רחב של מקרים או תאונות , בין אם פגעו ביכולת שלכם לפרנס את משפחתכם ובין גרמו רק לאי נוחות זמנית.

זה לא מכובד להעתיק