ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דיןמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח אובדן כושר עבודה לעורכי דיןהכנסה יציבה במקרה חירום

עורכי דין בדומה לעובדים רבים בשוק העבודה יכולים לאבד את היכולת שלהם לעבוד ולפרנס את עצמם בכבוד.

זה יכול להתרחש בעקבות אירוע כמו מחלה או תאונה ובמקרים מסוג זה חשוב מאוד להחזיק בפוליסת ביטוח שתגן עליכם  מפני מצב שבו אין לכם הכנסה קבועה ובטוחה. ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דין מסייע מאוד במצבים מסוג זה.

מה זה ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דין?סוגי הכיסויים הכלולים

ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דין דואג לכך שבמקרה בו לעורך הדין לא תהיה אפשרות לעבוד ולפרנס את עצמו הוא לא יגיע לעברי פי פחת ויהיה לו דרך לקבל הכנסה חודשית קבועה ומשמעותית דומה לשכר אותו הרוויח לפני האירוע שהביא לאובדן הפרנסה.

רשות שוק ההון הכניסה שינויים משמעותיים לשוק ביטוח אובדן כושר עבודה בשנת 2017 במסגרת רפורמה גדולה. הרפורמה הזאת הבטיחה שהמבוטחים יקבלו שירות בסיסי דומה ואיכותי מכל חברות הביטוח שמציעות את הפוליסה.

רשות שוק ההון קבעה מספר תנאי בסיס שעל חברות הביטוח להציע ללקוחות שלהן כאשר הם מעוניינים לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה. ננסה לסקור את תנאים אלו:

  • תקופת הביטוח הבסיסי תחול עד לגיל הפרישה, 67 במידה שעובדים יהיו מעוניינים בהארכת תוקף הביטוח מעבר לגיל זה הם יאלצו לרכוש הרחבה לפוליסה הבסיסית.
  • תקרת פיצוי מקסימלית לעובדים בין אם הם שכירים ובין אם הם עצמאיים – תקרת הפיצוי שקבעה רשות שוק ההון הינה 75 אחוז משכר העובד השכיר או 75 אחוז מהכנסת העובד העצמאי.
  • העובד ישוחרר מהפקדות – כלומר אם הקצבה החודשית מתקבלת מטעם ביטוח פנסיוני או מטעם ביטוח מנהלים העורך דין זכאי לפטור מפרמיה חודשית ומהפקדות פנסיוניות באותם חודשים עד חזרתו לעבודה.
  • עורך הדין המבוטח לא יבצע חיתום רפואי כל עוד שכרו לא עולה על 15 אחוז בראי שנתי ו-60 אחוז בפרק זמן של 5 שנים.
  • התשלומים אותם המבוטח יכול לקבל במסגרת ביטוח אובדן כושר עבודה לא יופחתו או ייפגעו בצורה כלשהי אם יש למבוטח לו מקורות הכנסה נוספים שלא מגיעים מעבודה.

פוליסות ביטוח אובדן כושר עבודה החופש לבחור פוליסה נכונה

חושן

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
טופ לעתיד שחרור

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
שווה לעתיד משלים

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
הראל לעתיד חדש

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

כמה עולה ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דין?גם טווח מחיר זה בסדר

העלות החודשית של ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דין משתנה מעורך דין אחד לעורך דין שני בדומה לביטוחי חיים אחרים רבים. פערי המחיר לרוב נובעים מתנאים הקשורים למצבו הרפואי של עורך הדין, לגילו, למינו למשקלו ולאורחות חייו האחרים. כמו כן, לעיתים חברות הביטוח יגבו תשלום נוסף אם עורך הדין עוסק בתחומים מסוימים.

מעבר לכך, חברות הביטוח לוקחות בחשבון את גובה ההכנסה החודשית של עורך הדין. ככל שהכנסתו גבוהה יותר כך גובה הפרמיה החודשית צפוי לטפס באופן משמעותי.

החשיבות של ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דיןאל תישארו ללא כיסוי

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא אחד מהביטוחים החשובים ביותר בסל הביטוחים הקיים בשוק, כל עובד צריך להחזיק בביטוח מסוג זה כיוון שהוא ההגנה היחידה במקרה בו העובד לא יכול להמשיך לעבוד לפרנסתו.

לצערנו כמות האנשים במדינה שיכולים להסתדר מבחינה כלכלית מבלי לעבוד עוד יום נוסף בחייהם היא נמוכה מאוד ולכן הביטוח חשוב למדי.

איך לקנות ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דין?היעזרו באיש מקצוע

אנו ממליצים לקנות ביטוח אובדן כושר עבודה לעורך דין לאחר שיחת ייעוץ מקיפה עם מומחה בתחום שיוכל לסייע לכם לבחור את פוליסת הביטוח הכי טובה עבורכם. המומחים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח אובדן כושר עבודה?חשוב לעשות שיעורי בית

אובדן כושר עבודה נחשב למצב בו היכולת הגופנית או נפשית לעבוד נפגעה כתוצאה ממחלה או תאונה. אובדן כושר עבודה יכול להתייחס למקצוע מסוים או לעבודה כללית.

לעיתים קביעת רופא תעסוקתי אינה חד משמעית ותקבלו אישור לעבוד עם תנאים מקלים (חצי יום וכדומה), לא כל פוליסת ביטוח מכסה אובדן כושר עבודה חלקי ולכן יש לוודא את הכיסוי הנ"ל בעדיפות עליונה.

תקופת אכשרה מתייחסת לזמן מעת רכישת פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה ועד לרגע שחברת הביטוח אחראית על מצבו של המבוטח.

כן ולא. אצל שכירים, לא כל גובה השכר מחושב לביטוח אובדן כושר עבודה כגון מרכיב בונוס ובמקרים מסוימים תשלום שעות נוספות. מאידך, ניתן לבצע השלמות באופן פרטי למלוא גובה השכר המבוטח.

כן ולא. במקרה של תביעה ישנה הגדרה בחוק לגובה המקסימלי אותו תוכלו לקבל וזאת בהתאם להכנסות שלכם בפועל. כך שבמידה ויש ברשותכם יותר מפוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה הרי שהסכום שתקבלו במצטבר לא יעלה על המקסימום הקבוע בחוק. יחד עם זאת, חברות הביטוח לא מקזזות הכנסות מביטוח לאומי ושם כן ניתן לקבל את הכיסוי כתוספת.

מומלץ בחום שלא לתבוע את פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה באופן עצמאי וללא עזרה מקצועית. תצטרכו להציג לחברת הביטוח מסמכים רבים, חוות דעת רפואיות ועוד.

כל מקרה לגופו ולכן אין דרך אחת שנכונה או מדריך כללי ולכן עזרה של סוכן ביטוח מקצועי יכולה להפוך את התהליך לקל ונעים יותר.

במקרה תביעה של אובדן כושר עבודה, ישנה תקופת המתנה לתשלום בפועל, הוספת סעיף פרנצ'יזה יעניק לכם תשלום רטרו על תקופת ההמתנה עד לגובה אשר נקבע בפוליסה. כיום ברוב מוחלט, המבוטחים מוסיפים את הרחבת פרנצ'יזה.

אובדן כושר עבודה מתייחס לתאונה אשר גוררת את אובדן היכולת לעסוק במקצוע שלכם או כללי. ואילו ביטוח תאונות אישיות מתייחס לתאונה לא קטלנית כגון שבירה של יד או רגל ומעניקה פיצוי חד פעמי.
שילוב בין שני הביטוחים יעניק כיסוי בטווח רחב של מקרים או תאונות , בין אם פגעו ביכולת שלכם לפרנס את משפחתכם ובין גרמו רק לאי נוחות זמנית.

זה לא מכובד להעתיק