ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאייםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאייםהכנסה יציבה במקרה חירום

עצמאיים נמצאים בלא מעט מקרים תחת לחץ תמידי להתפתח ולהתקדם כדי לדאוג שהם יוכלו להמשיך לפרנס את עצמם ואת משפחתם. אמנם אף אחד לא חושב על זה בזמן אמת אבל לעיתים מרוץ החיים יכול לעצור ברגע אחד ואדם חיוני ופעיל עלול למצוא את עצמו נזקק לסיוע.

ביטוח אובדן כושר עבודה עונה בדיוק על חשש זה ודואג לכך שהעצמאי יוכל להתפרנס בכבוד גם אם מצבו הרפואי ימנע ממנו להמשיך ולעבוד.

מה זה ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאיים?סוגי הכיסויים הכלולים

ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאיים מעניק לעצמאי את אותן זכויות בדיוק עם שינויים מינוריים כמו ביטוח אובדן כושר העבודה הרגיל. לפני 4 שנים רשות שוק ההון יצאה בתוכנית מפורטת ומשמעותית להאחדה וסטנדרטיזציה של שוק ביטוחי אובדן כושר העבודה.

במסגרת זאת רשות שוק ההון הבטיחה שהזכויות של העצמאיים לא ייפגעו ושהם יוכלו לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה מקיף ואיכותי במחיר הגון, בטח ביחס למה שהיה לפני הרפורמה.

התנאים שהוגדרו על ידי רשות שוק ההון הביאו לכך שרוב הפוליסות המוצעות על ידי חברות הביטוח מציעות את אותם תנאים בסיסיים אותם ניתן להרחיב באמצעות הרחבות שרוכשים בנפרד. כך, במקרה של מחלה קשה או תאונה חמורה שמונעת מהעצמאי להמשיך ולפרנס את עצמו הוא יקבל קצבה חודשית ראויה שתאפשר לו לחיות בכבוד. בין הסעיפים הבסיסיים שקבעה רשות ההון ניתן למנות את הבאים:

  • תוקף תקופת הביטוח – נקבע כי מבוטח ימשיך להיות זכאי לביטוח עד לגיל 67 הן לנשים והן לגברים בגיל זה הגברים והנשים מחויבים לצאת לפנסיה. מבוטח שירצה להאריך את תקופת הביטוח לשנים הבאות ייאלץ לעשות זאת באמצעות הרחבה לפוליסת הביטוח שתגדיל את עלות הפרמיה החודשית.
  • גובה הקצבה החודשית – נקבע כי גובה הקצבה החודשית תעמוד על לא פחות מ-75 אחוז מסך ההכנסות של העצמאי בתקופה שקדמה לאובדן כושר העבודה, חשוב לציין שהחישוב נעשה בצורה שמיטיבה עם המבוטח.
  • חיתום רפואי – נקבע כי עצמאי שהכנסתו גדלה בפחות מ-15 אחוז בשנה ובפחות מ-60 אחוז בחמש שנים לא יהיה מחויב בהודעה על השינוי בהכנסותיו לחברת הביטוח ובמידת הצורך הוא יקבל פיצוי בהתאם להכנסותיו העדכניות.
  • מניעת כפל ביטוח – נקבע כי אין להחזיק יותר מפוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה אחת, עצמאי שיחזיק ביותר מפוליסה אחת לא יהיה זכאי לקבל קצבה משתי חברות שונות ועל כן אין שום סיבה בלהחזיק ביותר מפוליסה אחת.

פוליסות ביטוח אובדן כושר עבודה החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ לעתיד שחרור

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
מטריה טופ

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
נכות מתאונה

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
שווה לעתיד משלים

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

החשיבות של ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאייםאל תישארו ללא כיסוי

ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאיים הוא מהביטוחים החשובים ביותר שניתן לרכוש לאור העובדה שלעצמאיים בניגוד לשכירים כמעט ואין תמיכה ממקורות אחרים. לכן כדי למנוע מצב בו עצמאי לא יכול לפרנס את עצמו מכיוון שנלקחה ממנו היכול לעבוד לפרנסתו חשוב להחזיק בביטוח זה.

כמה עולה ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאיים?מה טווח המחירים בערך

עלות ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאיים בכל חודש עלולה להשתנות מאדם לאדם, לרוב חברות הביטוח ייקחו בחשבון גורמים אובייקטים כמו גילו של המבוטח, המצב הבריאותי של המבוטח המשקל של המבוטח ועוד.

בנוסף חברת הביטוח תיקח בחשבון מרכיבים כמו ההכנסה החודשית של העצמאי שיכולה להשפיע באופן דרמטי על הפרמיה החודשית כמו כן, עלות הביטוח יכולה לטפס כאשר העצמאי עוסק בתחום שנחשב מסוכן

איך לקנות ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאיים?היעזרו באיש מקצוע

מומחי הביטוח שלנו יוכלו להסביר לכם על כל האפשרויות העומדות בפניכם בכל הנוגע לרכישת ביטוח אובדן כושר עבודה. יועצי הביטוח שלנו יידעו לפרט על ההרחבות האפשריות על אלו שחשוב לרכוש ולמעשה על כל שאלה שתעלה לכם לאורך ההליך.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח אובדן כושר עבודה?חשוב לעשות שיעורי בית

אובדן כושר עבודה נחשב למצב בו היכולת הגופנית או נפשית לעבוד נפגעה כתוצאה ממחלה או תאונה. אובדן כושר עבודה יכול להתייחס למקצוע מסוים או לעבודה כללית.

לעיתים קביעת רופא תעסוקתי אינה חד משמעית ותקבלו אישור לעבוד עם תנאים מקלים (חצי יום וכדומה), לא כל פוליסת ביטוח מכסה אובדן כושר עבודה חלקי ולכן יש לוודא את הכיסוי הנ"ל בעדיפות עליונה.

תקופת אכשרה מתייחסת לזמן מעת רכישת פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה ועד לרגע שחברת הביטוח אחראית על מצבו של המבוטח.

כן ולא. אצל שכירים, לא כל גובה השכר מחושב לביטוח אובדן כושר עבודה כגון מרכיב בונוס ובמקרים מסוימים תשלום שעות נוספות. מאידך, ניתן לבצע השלמות באופן פרטי למלוא גובה השכר המבוטח.

כן ולא. במקרה של תביעה ישנה הגדרה בחוק לגובה המקסימלי אותו תוכלו לקבל וזאת בהתאם להכנסות שלכם בפועל. כך שבמידה ויש ברשותכם יותר מפוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה הרי שהסכום שתקבלו במצטבר לא יעלה על המקסימום הקבוע בחוק. יחד עם זאת, חברות הביטוח לא מקזזות הכנסות מביטוח לאומי ושם כן ניתן לקבל את הכיסוי כתוספת.

מומלץ בחום שלא לתבוע את פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה באופן עצמאי וללא עזרה מקצועית. תצטרכו להציג לחברת הביטוח מסמכים רבים, חוות דעת רפואיות ועוד.

כל מקרה לגופו ולכן אין דרך אחת שנכונה או מדריך כללי ולכן עזרה של סוכן ביטוח מקצועי יכולה להפוך את התהליך לקל ונעים יותר.

במקרה תביעה של אובדן כושר עבודה, ישנה תקופת המתנה לתשלום בפועל, הוספת סעיף פרנצ'יזה יעניק לכם תשלום רטרו על תקופת ההמתנה עד לגובה אשר נקבע בפוליסה. כיום ברוב מוחלט, המבוטחים מוסיפים את הרחבת פרנצ'יזה.

אובדן כושר עבודה מתייחס לתאונה אשר גוררת את אובדן היכולת לעסוק במקצוע שלכם או כללי. ואילו ביטוח תאונות אישיות מתייחס לתאונה לא קטלנית כגון שבירה של יד או רגל ומעניקה פיצוי חד פעמי.
שילוב בין שני הביטוחים יעניק כיסוי בטווח רחב של מקרים או תאונות , בין אם פגעו ביכולת שלכם לפרנס את משפחתכם ובין גרמו רק לאי נוחות זמנית.

זה לא מכובד להעתיק