כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים מומלצות
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים

מדוע אדריכלות זה המקצוע הטוב ביותר?

אם גם אתם חולמים על קו האופק של ניו יורק והבניינים המפוארים והמדהימים , כנראה שגם אתם נדבקת בחיידק ה"אדריכלות", אז מה הופך את המקצוע הזה לטוב ביותר ?
צוות ביטוח

צוות ביטוח

מדוע אדריכלות זה המקצוע הטוב ביותר

אם אתם בדיוק בשלב שבין סיום מבחן הפסיכומטרי לקראת בחירת מקצוע באוניברסיטה וחושבים מה כדאי, מה מעניין, במה שווה לעסוק ומהנה בו זמנית? איגדנו לכם מספר סיבות שאולי יצליחו לשכנע אתכם ללכת ללמוד אדריכלות כי מקצוע האדריכלות הוא המקצוע הטוב ביותר:

חשיבות גדולה – רלוונטיות תמידית

מקצוע האדריכלות חשוב ביותר, ויש בו צורך תמידי. החברה האנושית שלנו היא חברה אורבנית, החללים בהם אנו שוהים רוב שעות היום הם מבנים שמספקים לנו נוחות שייכות וביטחון והאדריכל נושא באחריות גדולה על עיצוב ותכנונם.

משלב הגיית הרעיון ועד תכניות לביצוע תוך ירידה לפרטים הכי קטנים.  בתוך כל האחריות הגדולה יש לדאוג ל ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים מכיוון שבתכנון הפרויקט והובלתו לכדי הוצאה לפועל, עומדים לקוחות ואנשי מקצוע נוספים עלולים לתבוע אתכם. כדי לשמור על האדריכל במקרים של נזקים פיזיים בעקבות רשלנות מקצועית הנגרמים לנוגעים בפרויקט יש לזכור תמיד ביטוח מקצועי לאדריכלים.

שילוב של עולמות

מקצוע האדריכלות טומן בחובו מפגש של שני עולמות תוכן רחבים ומרגשים. מפגש בין עולם אמנותי, עיצובי לבין עולם מתמטי הנדסי. אם אתם תופסים את עצמכם כאנשים ריאליים ואמנותיים גם יחד, נקרעים בין שני הכיוונים כי רוב המקצועות היום אינם מאפשרים הזדמנות למסלול משולב, מקצוע האדריכלות הוא הבחירה הנכונה. וכמובן, אם חשבתם שרק אחד הכיוונים מתאים לכם, הנה הזדמנות להשלים את הכיוון השני באופן הרמוני.

יוקרה נלווית

יחד עם העבודה הקשה הכרוכה בלימודי אדריכלות האינטנסיביים, לימודי תואר ראשון ארוכים מרוב המקצועות, התמחות מקצועית בתום הלימודים – מגיעה היוקרה של שם המקצוע. מי שזוכה לתואר באדריכלות זוכה גם לתואר בהצגתו לפני שמו, נותן הזדמנות להציג את עצמך בפומבי כבעל מקצוע מוסמך, במקצוע שנדרשת דרך ארוכה ומקצוענות כדי לרכוש אותו וזה משתלם ביחסי ציבור מעולים ומרשימים.

כדי לתחזק את יוקרת התואר, תאלצו לשמור על שמכם הטוב מפני תביעות שיפגעו בכם מקצועית, לכן שוב כדאי כבעלי מקצוע אחראים לרכוש ביטוח אחריות מקצועית.

מגוון ומבטיח

ישנן הזדמנויות מגוונות לעסוק במקצוע, יש בו מנעד רחב של עיסוקים החל מאדריכלות נוף ועד עיצוב פנים, בנוסף ניתן תמיד לעבוד באופן עצמאי או במשרד כשכירים או שותפים כך שתוכלו למצוא את עצמכם עובדים במקצוע בכל דרך שהיא ולמצוא את הנישה המתאימה לכם בתוכו. בכל דרך בה תבחרו כדי לתחזק את העיסוק במקצוע לאורך שנים כדי לעשות לכל מקרה שיבוא ביטוח מקצועי לאדריכלים.

יש אחריות

אדריכלות כפי שכבר בטח הבנתם הוא מקצוע נחשק ונצרך לעוד שנים רבות, והוא אחד המקצועות שאתם יכולים להיות בו בטוחים לכל אורך דרככם המקצועית כי יש ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים. ומה כולל ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים? רשלנות מקצועית, נזק פיזי או כלכלי,  זכויות יוצרים ועוד

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק