כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים מומלצות
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים

הטיפ שלנו לכל אדריכל מתחיל

אם גם אתם דמיינתם את הבניין המושלם שתעצבו, כזה שיתרום לקו האופק של כל עיר גדולה בארץ ובעולם, סימן שגם אתם חולמים להיות אדריכלים, אז יש לנו טיפ קטן בשבילכם
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

שולחן שרטוטים של אדריכל

אם כבר סיימתם את חמש שנות לימודי האדריכלות המפרכות, אתם אחרי 3 שנות התמחות מעשירות – הרווחתם את התואר 'אדריכל' ביושר והגיע הזמן לצאת לדרככם בתחום. יש משהו אחד חשוב שלא כדאי לכם לפספס בקריירה המקצועית שלכם- ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים זה מה שאתם צריכים.

למה ביטוח?

מקצוע האדריכלות נמנה בקבוצת המקצועות החופשיים בהם אסור לעבוד ללא ביטוח אחריות מקצועית, לא רק בשל הסיכונים האישיים שלכם כבעלי מקצוע אלא בגלל סיכונים אפשריים שיכולים לקרות לכל המעורבים בפרויקט שלכם החל מהעובדים ועד ללקוח.

אף לקוח חכם לא ירצה להעסיק שירות של אדריכל ללא ביטוח לאדריכלים. היקף תביעות בטענה לרשלנות בעלי מקצוע כמו אדריכלים עולה עם השנים ויותר מתמיד לא משתלם לכם לעסוק במקצוע בלי ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים.

מה כולל הביטוח?

עבודתכם כאדריכלים מאוד מורכבת ודורשת תכנון רב, לקיחת משתנים רבים בחשבון, עבודה מול מספר גורמים וירידה לפרטי פרטים עם המון דיוק. משום שהעבודה מורכבת ומוטלת עליכם אחריות גבוהה ישנן השלכות רבות לפועלכם בעבודה ויכולים לקרות מצבים חריגים בהם תזדקקו לכיסוי והביטחון שמקנה ביטוח לאדריכל.

הביטוח יכסה אתכם במקרים כמו: נזק לאדם או רכוש במהלך העבודה על הפרויקט , מעשי מרמה ופלילים של עובדים הכפופים לאדריכל, רשלנות מקצועית, הוצאת דיבה, הפרה של זכויות יוצרים והגנה מפניהם, הפרת סודיות, חריגה מסמכות, הרחבת הוצאות, כניסה או יציאה של שותפים, כיסוי פעילות בחול מבלי עלות נוספת, הרחבת גבולות האחריות של הפרויקט, ועוד..

הפרטים החשובים

ככל שביטוח האחריות המקצועית יהיה רחב ומקיף, ייקח בחשבון תחתיו את כל המקרים שייתכנו, הביטוח יהיה איכותי ויאפשר לכם עבודה שקטה וריכוז על הפרויקט.

כמו בכל ביטוח שאתם דואגים לו, בין אם ביטוח בריאות או נסיעות בדקו את פרמטר ההשתתפות העצמית.

שימו לב כשאתם רוכשים את הביטוח כמה זמן רטרואקטיבית ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים מכסה. בנוסף, קחו בחשבון את חוק ההתיישנות שחל על האחריות המקצועית שלכם. אחריות מקצועית של אדריכל אינה מתיישנת אחרי שבע שנים מסיום העבודה אלא עד שבע שנים מהיום בו נגרם הנזק.

קחו בחשבון את ההוצאה הכלכלית הדרושה בהוצאת ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים כחלק מהוצאות העסק שלכם כאדריכלים עצמאיים או בחברה.

איך לעשות זאת?

הקדימו לעשות ביטוח לאדריכלים מבעוד מועד, לפני שתקבלו הצעות עבודה ותתחילו לעבוד על פרויקטים, גם אם זה רק פרויקט קטן וניסיוני. ערכו בדיקה מקיפה והשוו בין תכניות ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים שמציעות חברות הביטוח בשוק. בדקו את שנות הניסיון של החברה עם סוג כזה של ביטוח, והתאימו את הביטוח שלכם לאופי הפרויקטים שלכם.

זכרו, כדי להצליח לעמוד על הרגליים לאורך שנים רבות במקצוע, לשמור על שמכם הטוב ועל יחסי עבודה נקיים עם מהנדסים, פועלים ולקוחות- דאגו לביטוח!

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק