כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים מומלצות
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים

לא מתחילים לעבוד בחשמל ללא ביטוח מתאים

בין אם אתם חשמלאים חובבים או בעלי מקצוע מנוסים, אל תבצעו עבודת חשמל ללא ביטוח מתאים. זהו תחום בעל פוטנציאל נזק גדול ולכן חשוב ביותר לקחת מקדם זהירות.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

לא מתחילים לעבוד בחשמל ללא ביטוח

חשמלאים מומחים, מיומנים ומנוסים, בין אם אתם חשמלאים ותיקים ובין אם חשמלאים צעירים – כולם עושים מפעם לפעם תקלות. לפעמים מדובר בתקלות בסיסיות וזניחות, אבל לעיתים מתרחשות תקלות שההשלכות שלהן הן הוצאות כספים על פיצויים שיכולים להגיע לסכומים גבוהים ביותר. נשמע מרתיע, אבל כל בעל עסק צריך לקחת בחשבון שתקלות הן חלק מהמקצוע. אנחנו ממליצים לכם לחשב את התקלות הללו ואת מחירן האפשרי כחלק מהוצאות הבסיס של העסק שלכם. איך לעשות זאת? המפתח הוא ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים.

ביטוח אחריות מקצועית – למה כדאי?

ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים כדאי בשל כמה יתרונות מרכזיים. דבר ראשון, בתור אנשי מקצוע שנמצאים בחשיפה לתקלות שהן חלק שגרתי מהעיסוק בחשמל, מדובר במרכיב אלמנטרי בהיותכם נותני שירות.

אחד מהדברים שהופכים אתכם לאנשי מקצוע מהימנים, הוא העובדה שאתם מכוסים בביטוח אחריות מקצועית. ביטוח זה מקנה אל מול הלקוחות תחושת אמינות. בנוסף, העובדה שאתם לוקחים את התקלות כחלק אפשרי מהמקצוע, מעידה כי באותה המידה אתם גם אנשי מקצוע שאינם מחפפים, אלא עושים כל שביכולתכם כדי להימנע מתקלות בכל סדר גודל שהוא.

שנית, ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאי מתגלה בסופו של דבר כ-חיסכון. מדובר בהוצאה שוטפת מצומצמת שכל עסק קטן יכול להכיל ולגלם כחלק מהתכנון התקציבי שלו. הוצאה שוטפת זו יכולה למנוע הוצאה גדולת ממדים במקרים של תקלות. לכן, לבסוף מדובר בחיסכון של הוצאות גדולות.

ונקודה שלישית, הביטוח מעניק לכם את היכולת להיות עסוקים במה שאתם באמת טובים בו – כלומר בעבודת החשמל עצמה. אם תצטרכו במקביל להיות טרודים גם בהליכים משפטיים או בחשש מהליכים שכאלה, סביר להניח שהלחץ סביב האפשרות לתקלות יגבר ויחבל במקצועיות שלכם בתור חשמלאים. במידה ואתם מתלבטים אם כדאי להיות מבוטחים, אנחנו כאן כדי לייעץ האם מדובר בביטוח שהכרחי לעסק שלכם.

מאילו תקלות כדאי להימנע בתור חשמלאים?

מגוון התקלות הוא רחב כמגוון המטלות המקצועיות שאתם מתבקשים לבצע כ-חשמלאים. אבל נרצה לחדד כמה תקלות שאולי קל למנוע.

סוג ראשון של תקלות שכאלו הוא תקלות הנובעות משימוש במכשירים תקולים. אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם קולגות שאתם סומכים עליכם. במובן זה, אנחנו ממליצים להיעזר בחשמלאים המתחרים שלכם, ולא להפוך אותם ליריבים. בטוח שחלקם יכולים להיות אלו שיוודאו יחד איתכם, מזווית ראייה אחרת, שאתם משתמשים במכשירים הטובים ביותר.

סוג שני של תקלות הוא תקלות שקורות בגלל שגרת העבודה הנהוגה בקרב החשמלאים. זוהי שגרה עמוסה הכוללת מעבר מתמיד בין לקוחות לבין תנאי ״שטח״. אנחנו ממליצים להקפיד על הפסקות יזומות ומספקות כדי להגיע לכל לקוח בצורה רעננה, כך שזיכרון הלקוח הקודם לא יבלבל אתכם בין המטלות הנדרשות.

חשמלאים שעובדים בצורה מרוכזת, שקטה ורגועה, הם החשמלאים שידעו לטפל בצורה מקצועית ולהפחית את הסיכויים לנזקים בלתי הפיכים.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק