כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לפסיכותרפיסטים מומלצות
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לפסיכותרפיסטים
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לפסיכותרפיסטים

גם פסיכותרפיסטים יכולים לחסוך בהוצאות העסק

במידה ואתם פסיכותרפיסטים, בוודאי הרגשתם שעלויות תפעול העסק מאחורי הקלעים יכולים מעט להכביד, הנה כמה טיפים כדי לחסוך בעלויות מבלי לחסוך על המטופלים.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

גם פסיכותרפיסטים יכולים לחסוך

פסיכותרפיסטים עסוקים בחייהם בטיפול וסיוע לאנשים ובהבנת עומקי הנפש. מדובר בעבודה תובענית שדורשת ריכוז, רגישות ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. למרות כל אלו, חשוב לזכור שגם פסיכותרפיסטים צריכים לנהל את עצמם כבעלי עסק לכל דבר. ריכזנו כמה טיפים חשובים לניהול העסק בצורה יעילה כדי שתוכלו להתרכז במה שחשוב באמת – הטיפול עצמו.

ביטוח אחריות מקצועית לפסיכותרפיסטים

ביטוח אחריות מקצועית לפסיכותרפיסטים הוא ביטוח שמגן על המטפל מפני תביעות הנובעות מרשלנות מקצועית. כדאי שתהיו מודעים לקיומו של ביטוח זה ויתרונותיו לעסק שלכם, משום שבעצם היותכם פסיכותרפיסטים אתם חשופים לתביעות, גם כעבור זמן רב לאחר שהטיפול בוצע והסתיים.

הביטוח מקנה הגנה בסיטואציות שונות, כגון הצעת גישת טיפול שאינה מתאימה למקרה המטופל. במקרי תביעה, יכולים הפסיכותרפיסטים להידרש לשלם קנס של מאות אלפי שקלים. לכן, כדי להימנע מהוצאה שכזו, אשר עסק קטן לא יכול לעמוד בפניה ללא טלטלה משמעותית – חשוב להיערך בביטוח מתאים.

עלות הביטוח היא כאלף שקלים בשנה והיא כוללת גם אחריות צד שלישי וגם אחריות מקצועית. כל תביעה כוללת השתתפות עצמית של כאלפיים שקלים. מדובר בהוצאה שוטפת מצומצמת שיכולה לחסוך הוצאות גדולות ומשמעותיות.

רישום ותיעוד יעיל בדיוק כמו עסק לכל דבר

כדי להתנהל בצורה מאורגנת ויעילה מול חברות הביטוח, מול המטופלים ומול רואה החשבון – אנו ממליצים לאמץ הרגלים של תיעוד ורישום של העסק של המטפל. אל תמעיטו בערכו של הרישום והתיעוד, משום שכאן טמון המפתח להתנהלות פיננסית נכונה. לכן, כדאי לנהל רישום מסודר של המטופלים, של סוגי הטיפולים שערכתם, של מספרי הטיפולים, של מסמכים ושל קבלות.

במידה ואתם מטפלים בקליניקה שאתם שוכרים – ערכו תיעוד של ההוצאות, של החשבונות שאתם משלמים ושל הרהיטים שאתם רוכשים עבורה. רישום זה יכול לסייע לכם בדרישה של החזר הוצאות בעת תשלומי המס.

ציוד וספקים

ככל עסק, גם קליניקת הטיפול דורשת תחזוקה שוטפת, רכישת ציוד וניהול מלאי. אמנם מדובר במלאי מצומצם – ניירות, עטים, כלים חד פעמיים, מעטפות וכדומה – אך בהוצאות הללו טמון פוטנציאל משמעותי של חיסכון. לכן, אנחנו ממליצים לכם למצוא ספק שיוכל לספק עבורכם את הציוד הנדרש לקליניקה במחיר משתלם, שאינו המחיר בחנויות הגדולות. בטווח הארוך, מדובר בחיסכון גדול ושוטף.

הכרה בהוצאות לצרכי מס הכנסה

ישנן הוצאות שונות שיכולות להיחשב כהוצאות מוכרות שתוכלו לקבל עליהן החזר חלקי. כדאי שתכירו את ההוצאות הללו. דוגמאות להן הן הוצאות של עבודה מהבית, במידה והקליניקה שלכם היא בביתכם. כך תוכלו לקבל החזר על חלק מההוצאות השוטפות של הבית, כגון חשבונות חשמל, ארנונה וחשמל. אם אתם שוכרים את הקליניקה, תוכלו לדרוש החזר על דמי השכירות.

 במידה ואתם מעוניינים לקבל הסברים נוספים על דרכים לחיסכון בעסק שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונציע לכם ייעוץ מקצועי בנושא.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק