כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית מומלצות
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית
בלוג ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועיות למוסדות גריאטריים

מוסדות גריאטריים נועדו לדאוג לבני המשפחה היקרים שלנו, לכן חשוב מאוד לוודא שאכן יש להם ביטוח מקיף ומלא שיגבה אותם מפני כל תביעה או טעות מקצועית
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למוסדות גריאטרים

מוסדות גריאטריים דואגים באופן יומיומי למגוון רחב של מטופלים ומטופלות שמסתמכים על העבודה המקצועית של המוסד הגריאטרי כדי לסייע להם להתמודד עם הקשיים איתם הם מתמודדים. גם למוסדות הגריאטריים הטובים והמקצועיים ביותר יכולות לקרות תקלות שבגינן עלולה להיות מוגשת תביעת נזיקין כנגד המוסד. ביטוח אחריות מקצועית למוסדות גריאטריים הוא התשובה הטובה ביותר למול הסכנה הזאת.

מה זה ביטוח אחריות מקצועיות למוסדות גריאטריים?

ביטוח אחריות מקצועית למוסדות גריאטריים נחשב לביטוח שנותן למוסד המבוטח הגנה והוא יחסית דומה לביטוח אחריות מקצועית שניתן למוסדות רפואיים אחרים. ביטוח האחריות המקצועית למוסדות גריאטריים מעניק למוסד המבוטח הגנה בעל הנוגע לתביעות נזיקין עקב פגיעות שקשורות באופן ישיר או עקיף לטיפול שהוענק בכותלי המוסד הגריאטרי.

מטופלים שנפגעו במהלך שהותם במוסד הגריאטרי או משפחותיהם רשאים להגיש תביעת נזיקין ישירות כנגד המוסד בו הם מטופלים. ביטוח אחריות מקצועי נועד כדי להתמודד עם מקרים מסוג זה. חברות הביטוח מסייעות ללקוחות שלהן להתמודד עם תביעות כאלה ואחרות שמוגשות לבית המשפט ומעניקות סיוע כספי לאורך ההליך וגם נושאות בעלות הפיצוי במקרה הצורך.

היקף ההגנה שמספקת חברת הביטוח בביטוחי אחריות מקצועית מקיפה למדי וכוללת כמה סעיפים משמעותיים. לאורך התביעה חברת הביטוח תעניק תמיכה משפטית, הן מספקות ייצוג משפטי מקצועי ואיכותי ללקוחות ומסייעת להם להימנע מהצורך לאתר צוות משפטי מתאים לטיפול במקרה ולשלם לו עבור העבודה שלו.

הסעיף החשוב ביותר ללקוחות הוא כמובן הסעיף הנוגע לפיצוי במקרה בו המוסד הגריאטרי יחויב בתשלום פיצויים במסגרת ההליך המשפטי. באופן זה המוסד הגריאטרי חוסך הון רב שהיה צריך לשלם בעצמו בהיעדר ביטוח.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועיות למוסדות גריאטריים?

קשה לקבוע מה היא העלות של ביטוח האחריות המקצועית למוסדות גריאטריים, העלות איננה קבועה ותלויה ביותר מגורם אחד. חברות הביטוח מתחשבות במספר אספקטים בהם אספקטים הנוגעים להיקף העבודה במוסד לניסיון המקצועי של המוסד ובגורמים נוספים. חשוב לציין כי עלות הביטוח לא אמורה להוות עול משמעותי על המוסד הגריאטרי.

מבין המאפיינים הכי חשובים לנושא גובה הפרמיה החודשית ניתן למנות את כמות המטופלים שנמצאים במוסד הגריאטרי בקביעות. ברוב הגדול של המקרים ככל שיש יותר מטופלים במוסד, עלותו של הביטוח תגדל. כמו כן חברות הביטוח מתייחסות ליחס מטופלים למטפל בבואן לקבוע את עלות הפרמיה שכן במוסדות איכותיים היחס יהיה נמוך יחסית.

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועיות למוסדות גריאטריים

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת בכמות תביעות נזיקין שמוגשות בישראל, חלק גדול מהעלייה מיוחס למודעות הגוברת של הציבור הישראלי מודע לזכויותיו ולכך שבאופן יחסי הגשת תביעת נזיקין לא כרוכה בהשקעה כספית משמעותית.

לאור זאת, כמות הולכת וגדלה של מוסדות רפואיים וגריאטריים בוחרים לרכוש פוליסות ביטוח איכותיות יותר ויותר, הרבה מעל למינימום הנדרש וזאת כדי לצמצם את העלויות שיושתו עליהם במקרה של תביעה כזאת או אחרת.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועיות למוסדות גריאטריים?

ההמלצה שלנו היא לרכוש ביטוח אחריות מקצועית למוסדות גריאטריים לאחר בחינה מקיפה ומעמיקה של הצרכים של המוסד הגריאטריים והסכנות מולן הוא עומד. בתחום זה חשוב שלא להתפתות לשיקולי מחיר כי בהרבה מהמקרים הזול הוא יקר.

הדרך הכי טובה לרכוש ביטוח אחריות מקצועית טוב ואיכותי היא לקיים שיחות ייעוץ עם מומחה בתחום שיוכל להסביר על כל האפשרויות הקיימות לרכישת ביטוח. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע לכם למצוא את הביטוח הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק