ביטוח אחריות מקצועית הייטקמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית הייטקחופש לעסוק במקצועיות

אנשי ונשות ההייטק מעניקים שירותים בעלי חשיבות רבה ללקוחות שלהם במגוון תחומים, פעמים רבות השירות שמסופק ללקוחות הוא קריטי במיוחד ומהווה חלק מרכזי במודל העסקי של הלקוח. 

בין אם מדובר בפרויקטים פשוטים יחסית כמו בניית אתרים או בפרויקטים מסובכים בתחום אבטחה מידע, תמיד יכולות להתרחש תקלות במהלך העבודה, תקלות כאלה יכולות להסב נזק משמעותי ביותר ללקוח והוא יכול בתגובה לתבוע את מי ששכר לבצע את הפרויקט.

לכן, יש חשיבות אדירה לכך שתגנו על עצמכם מפני תביעות מן הסוג הזה, ביטוח אחריות מקצועית הייטק הוא ביטוח מקיף שמספק הגנה משמעותית לאיש ההייטק כאשר הוא עומד בפני תביעת נזיקין מצד לקוח.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית הייטק?הגנה על המלאכה

איש ההייטק מקבל באמצעות ביטוח אחריות מקצועית הייטק הגנה מפני תביעות נזיקין. כאשר לקוח שלכם לא מרוצה מהפתרון שבניתם עבורו או שהתגלו בו לאחר מעשה כשלים משמעותיים הוא רשאי להגיש תביעת נזיקין כנגד איש ההייטק, חברת הביטוח תסייע למבוטח שלה בכמה מישורים, מה שיהפוך את ההתמודדות עם התביעה לקלה יותר וזולה יחסית.

חברת הביטוח מבטיחה לסייע למבוטח מבחינה כלכלית בצורה שתמנע ממנו לשלם עבור הנזק לאחר ההליכים המשפטיים, במקרה של הפסד במשפט או במקרה של פשרה. חברת הביטוח תשלם את הפיצויים מכיסה ותמנע את הפגיעה הכלכלית. חברות שיבחרו לבטח את עצמן בביטוח אחריות מקצועית למעשה מצמצמות למינימום את ההוצאות המשפטיות שלהן ומאפשרות לעצמן להמשיך לפעול ללא חשש גם במקרה של תביעה.

הסיבה השנייה שהופכת את הביטוח לכל כך כדאי היא שחברת הביטוח מעמידה צוות משפטי מקצועי מטעמה, נושאת בכל העלויות הקשורות בהוצאות המשפט וחוסכת עיסוק רב הכרוך באיתור משרד עורכי דין מתאים, הסכמה על שכר הטרחה ועוד. למעשה כל ניהול ההליך המשפטי יופקד בידי חברת הביטוח מה שיאפשר להמשיך בעיסוק המקצועי ללא כל חשש והסחות דעת.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית הייטק?תלוי בגובה הכיסוי והענף

עלותו של ביטוח אחריות מקצועית הייטק איננה קבועה, היות ויש הבדלים בין המקצועות בהם עוסקים בתחום ההייטק, בעוד שיש עיסוקים בהם גובה הנזק הפוטנציאלי הוא יחסית מצומצם, למשל בתחום בניית האתרים והאפליקציות, באזורים אחרים כמו אבטחת תוכנה וסייבר גובה הנזק הפוטנציאלי יכול להיות גבוהה במיוחד.

חברת הביטוח תצטרך לבחון את תחום הפעילות של החברה, את שווי הנכסים שיכולים להינזק ורק לאחר מכן לתת הצעת מחיר לגבי עלות הביטוח. כמובן שככל שהמוניטין של המבוטח גבוה יותר, כך חברת הביטוח תרגיש נוח לבטח במחיר נמוך יחסית.

לפני קבלת החלטה על רכישת פוליסת ביטוח חשוב לבחון את הצרכים הביטוחים, לנסות לאבחן מהן הנזקים הפוטנציאליים ומה הסבירות להיתבע על ידי לקוח כזה או אחר, רק לאחר הבנה של הצרכים ניתן לרכוש ביטוח באופן מושכל. כדי לאבחן כראוי את הצרכים, כדאי בהתחלה לבצע חשיבה עצמאית ולאחר מכן לפנות לייעוץ עם אחד מיועצי הביטוח שלנו שיוכלו להציג בפניכם את מכלול השיקולים שצריך לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

יועצי הביטוח שלנו מכירים את שוק הביטוח בתחום ההייטק בצורה אינטימית וקרובה, הם יידעו לסייע לכם גם במקרים מיוחדים ויוצאי דופן ולכן אנו ממליצים בחום לא לרכוש ביטוח לפני שתערכו שיחת ייעוץ עם איש מקצוע כדי להבין מהו האיזון הנכון בין הצרכים שלכם לבין עלויות הביטוח.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

חשיבות של ביטוח אחריות מקצועית הייטקהסיכון גדול מדי בלי

לביטוח אחריות מקצועית בתחום ההייטק יש חשיבות רבה, בין היתר הביטוח מעניק לכם שקט נפשי כאשר אתם מעניקים ללקוחות שלכם מוצרים ושירותים דיגיטליים כאלו ואחרים, גם במידה ודברים משתבשים יהיה מי שיעמוד מאחוריכם אשר ייקח חלק בעלויות הכספיות המשפטיות הכרוכות בתביעה.

מספר לא קטן של חברות וגופים בתחום ההייטק נאלצו לסגור את השערים שלהם בעקבות תביעות משפטיות ששרפו את קופת המזומנים של החברה, Homejoy היא אחת החברות הללו. אם תוכלו לצמצם את הפגיעה שתגרום תביעה לחברה שלכם אתם תעניקו לה סיכוי גבוה בהרבה להצליח.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית הייטק?איזה ענף מלאכה

רכישת ביטוח אחריות מקצועית בהייטק צריכה להתבצע לאחר שקילה של האפשרויות וקבלת ייעוץ מקצועי, אנשי המקצוע שלנו ידעו להסביר לכם על כל האפשרויות העומדות בפניכם, חשוב להבין כי מדובר בתחום בו יש לעיתים הבדלים לא קטנים בין ביטוח אחד לשני ויש חשיבות לכך שתהיו מודעים אליהם.

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם לבחור את הביטוח הכי טוב עבורכם.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק