ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאיםחופש לעסוק במקצועיות

חשמלאים וטכנאים מבצעים מדי יום עבודות עם תשתיות וציוד מקצועי, במהלך העבודה תמיד יכולות להתרחש תקלות שיובילו לפגיעה ברכוש ובמקרים חמורים אף בנפש, מעבר לכך העבודה של החשמלאי והטכנאי נמדדת לאורך שנים, לפעמים בהחלט ייתכן כי לאחר תקופה ארוכה יחסית תופיע תקלה כזאת או אחרת. 

יש מקרים בהם הלקוחות שעבורם נעשתה העבודה יבחרו לתבוע את החשמלאי או הטכנאי בתביעת נזיקין ובכך לנסות להשיג פיצוי על הנזק שנגרם להם. הצורה הטובה ביותר להתגוננות מפני תביעות נזיקין היא רכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאים שמעניקה לחשמלאי ולטכנאי הגנה מפני תביעות נזיקין.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאים?הגנה על המלאכה

ההגנה המסופקת לחשמלאי ולטכנאי המבוטח באמצעות ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאים היא רחבת היקף ובאה לידי ביטוי במספר נושאים שונים הקשורים בהליך המשפטי ותוצאותיו.

במידה ואחד מהלקוחות שלכם לא מרוצה מהשירות שקיבל, או במקרה והשירות שנתתם גרם לנזק למבנה או אף לפגיעה פיזית קיים סיכוי יותר מסביר שתאלצו להתמודד עם תביעת נזיקין. ביטוח אחריות מקצועית אחראי לכך שיהיה מי שיעמוד לצידכם שכן חברת הביטוח תספק צוות משפטי שייצג אתכם מול התובעים ובמידת הצורך גם בבית המשפט.

מעבר לכך, במידה ובית המשפט יבחר להרשיע אתכם ולחייב אתכם בתשלום פיצויים, חברת הביטוח היא זאת שתשלם את הפיצויים, גם במקרה ובו עורכי הדין שנשכרו עבורכם מגיעים לפשרה, מי שיישא בתשלום הפיצוי שנקבע בפשרה היא חברת הביטוח. יתרון הביטוח בראש הרשימה ניתן לסמן את הסיוע הכלכלי של חברת הביטוח, מובטח לכם כי במקרה שבו תפסידו בתביעת הנזיקין, חברת הביטוח תעמוד מאחוריכם ותשלם את הסכום שייקבע על ידי בית המשפט בעצמה וכך ההוצאות הנדרשות מכם או מהחברה שלכם ייחסכו.

כך יוצא כי למרות העובדה שהוגשה נגדכם תביעת פיצויים שעלותה יכולה להגיע למאות אלפי שקלים, הסכום שיצא מכיסכם בפועל יהיה קרוב לאפס. בנוסף, חברת הביטוח תצמצם את כאב הראש שלכם בכך שתיקח על עצמה את הטיפול בכמעט כל ההליכים המשפטיים הקשורים בתביעה.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאים?תלוי בגובה הכיסוי והענף

מחירי ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאים איננו קבועים, היות ויש הבדלים משמעותיים בין בעל מקצוע אחד למשנהו, ההבדלים יכולים לבוא לידי ביטוי במספר העבודות המבוצעות בכל חודש, היקף ואופי העבודה, כאשר בחלק מהמקרים יש טכנאים שמתעסקים עם ציוד מקצועי יקר במיוחד.

באופן טבעי אחד המאפיינים שהכי משפיעים על מחיר הביטוח הוא אופי העבודה, הציוד והמכשירים שאיתם מתעסק הטכנאי, ככל שמדובר בציוד רגיש יותר, יקר יותר וכזה המועד לתקלות, גובה הביטוח באופן טבעי ילך ויעלה. גם בקרב חשמלאים יש הבדלים באופי וכמות העבודה ולכן גם במקרה שלהם נצפה לראות הבדלים בעלות הביטוח.

כמו כן, חברת הביטוח תיקח בחשבון את הוותק של בעל המקצוע ואת העבר הביטוחי שלו, אם יש כזה.

חשוב לבחון מספר נושאים לפני שמחליטים לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית. ראשית כדאי להבין מהם הצרכים הביטוחים ומהן הסכנות אליהן נחשף בעל המקצוע במהלך עבודתו.

תמיד נשאף להתאים ביטוח שיכסה גם מקרי קיצון ויבטחו שבכל מקרה הטכנאי או החשמלאי יכוסה על ידי הביטוח. אולם, כמו בכל דבר גם הכסף הוא גם גורם משפיע על הבחירה בביטוח כזה ואחר ולכן ננסה למצוא את הביטוח שיאזן בצורה הטובה ביותר בין הצרכים של הלקוח לבין עלות הביטוח בפועל.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

חשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאיםהסיכון גדול מדי בלי

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאים היא אדירה, מכמה סיבות, ראשית הביטוח מספק לכם אורך רוח ושקט נפשי, כך אם תתבעו על ידי לקוח לא מרוצה הדבר כמעט ולא יפגע בכם מבחינה כלכלית.

חברת הביטוח תעמוד לצידכם ותסייע לכם להתמודד עם התביעה, תיקח על עצמה את כל העלויות ותאפשר לכם להמשיך ולעבוד.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים וטכנאים?הצמדו לחברות הגדולות

הדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח אחריות מקצועית היא להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום הביטוח. יועצי הביטוח שלנו יוכלו להסביר לכם על ההבדלים בין פוליסות הביטוח השונות, שלעיתים יכולים להיות משמעותיים.

תמיד חשוב לשוחח עם אדם מקצועי שמכיר את תחום ביטוחי האחריות המקצועית על בוריו שיוכל להסביר לעומק את המשמעות הרכישה של ביטוח כזה או אחר. מומחי הביטוח שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ מקצועי והוגן.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק