כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים מומלצות
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים

הביטוח שיכול לחסוך אלפי שקלים לכל חשמלאי

חושבים לעסוק בחשמל באופן מקצועי? מלבד המגוון הרחב של סכנות הכרוכות בעבודה במתח גבוה, חשוב שתדאגו לכיסוי ביטוחי מקיף אשר ישמור עליכם ועל הלקוחות.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח לחשמלאים

כל חשמלאי מקצועי – אפילו חשמלאי מנוסה וותיק בתחום – יודע שתקלות הן חלק בלתי נפרד מהעבודה הטכנית. העבודה מורכבת ומאלצת לעיתים התעסקות שעלולה לסכן את הרכוש של הלקוח, ולעיתים רחוקות אף את הלקוח עצמו. כדי להתנהל בצורה יעילה ומפוקסת בעבודה עצמה – מומלץ לרכוש ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים. נפרט כמה עקרונות חשובים על עבודתו של חשמלאי מקצועי ועל היתרון של הביטוח המקצועי.

מהו ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים?

אנשי מקצוע רבים חשופים במהלך העבודה לתקלות ורשלנות שאינן תמיד נמנעות הנעשות בתום לב מוחלט. תקלות שכאלו יכולות לקרות לכל איש מקצוע, לעיתים בשל המעבר המהיר מעבודה לעבודה, בשל המעבר בין הבתים ובתי העסק השונים ובשל השימוש במכשירים רבים. אופי זה של עבודה שבה עוסק חשמלאי עשוי להוביל לתקלה שהוא יידרש לשלם עליה פיצוי כספי גדול.

ישנם מקרים בהם הפיצוי הכספי עלול להוביל לטלטלה כלכלית שהעוסק במקצוע אינו יכול לעמוד בה. לכן, ישנו יתרון גדול בתשלום שוטף על הביטוח, וזאת במטרה להימנע מתשלום של סכום גדול, שיכול להגיע גם למאות אלפי שקלים במקרים מסוימים.

אילו תקלות יכולות להתרחש בעת העבודה של חשמלאי?

חשמלאים רבים עובדים בבתים פרטיים או בחברות ענק. המגוון בין המטלות השונות יכול ליצור עומס רב אשר עלול להוביל לטעויות מקצועיות – אבחון לא נכון של בעיה, שימוש במכשירים תקולים או פעולה שהובילה לנזק בבית או במשרד של הלקוח.

תקלות אלו עשויות לגרור הוצאות כספיות גבוהות על אף הזהירות הרבה שחשמלאים פועלים מתוכה. טעויות שכאלה יכולות להתרחש בעת התקנה של מכשירים או בשל שימוש במכשירים שהיצרנים אחראים לאי תקינותם ולא פעם הן אינן צפויות ואינן נמנעות.

מה כוללת פוליסת הביטוח?

פוליסת ביטוח מגנה על כל חשמלאי מפני תביעות בגין רשלנות או כשל בעת ביצוע המטלה המקצועית שהובילו לפגיעה בלקוח או ברכושו. במידה והחשמלאי מעסיק עובדים נוספים – הפוליסה יכולה להגן גם עליהם.

הפוליסה כוללת הרחבות שונות, לדוגמת ביטוח צד שלישי, הוצאות של הליך משפטי בגין לשון הרע, פיצויים בעקבות אי יושרה של העובדים של החשמלאי ועוד. טרם בחירת הפוליסה המתאימה לכם – כדאי לבחון אילו אפשרויות להרחבת הפוליסה קיימות בשוק, לערוך השוואה ולהבין מה ההרחבות הנחוצות לכם ויכולות לחסוך הוצאות כספיות גדולות בעתיד.

אילו דברים כדאי לדעת לפני רכישת ביטוח אחריות מקצועית של חשמלאי?

טרם רכישת הפוליסה, כדאי להבחין מה כוללת הפוליסה. חשוב לשים לב לכיסוי בגין נזק שנגרם בעת ביצוע העבודה או נזק שמקורו בשימוש במוצר תקול, לדוגמת מתגים מקצרים. תקלה בגין שימוש במוצר שכזה יכולה להיות מכוסה בפוליסה של ביטוח ממשרד וביטוח חבות המוצר – הללו לעיתים קיימים כחלק מפוליסת הבסיס ולעיתים כחלק מאפשרויות ההרחבה. חשוב לשים לב לסוגי ביטוח אלו כדי להיות מכוסים בשלל התרחישים האפשריים.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק