כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים מומלצות
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים

3 טיפים לחיסכון בהוצאות העסק עבור חשמלאים

חושבים לצאת לדרך עצמאית בתחום החשמל? ראשית נאחל בהצלחה, אז כיצד תוכלו לנהל את העסק שלכם בצורה חכמה ואפילו לחסוך כסף בדרך.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

חשמלאים חוסכים בהוצאות העסק

אם אתם עובדים כ-חשמלאים, סביר להניח שאתם למעשה מנהלים עסק משל עצמכם. בעסק שכזה אתם העובדים, המנהלים ומנהלי התקציב הראשיים של החברה. זו סיטואציה מורכבת המצריכה מכם להתמחות גם בכישורים המקצועיים של עולם החשמלאות, וגם בעולם הניהול העסקי. משום שמדובר באתגר משמעותי, אנחנו כאן כדי לייעץ וכדי להאיר עבורכם כמה דגשים שיכולים לעזור לכם בחיסכון שוטף של העסק. ריכזנו בשבילכם כמה טיפים חשובים שכל חשמלאי צריך להכיר.

ביטוח שכדאי להכיר

אחת מהשאלות המשמעותיות היא אילו ביטוחים יעזרו לעסק שלכם לחסוך בעלויות. אחד מהביטוחים הללו הוא ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים. ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים מעניק כיסוי לתקלות שהן חלק בלתי נפרד מהמקצוע. לא פעם תקלות מתרחשות והן עשויות להוביל לפיצוי של הלקוח בסכומים שהעסק שלכם לא יוכל לעמוד בהם בקלות. תקלות שכאלו יכולות להתרחש בגין שלל נסיבות – החל מתקלות באבחון התקלה שנקראתם לתקן, ברכוש או בבית הלקוח, או בתקלות שהובילו חלילה לנזקים רפואיים, קלים כגדולים, עבור הלקוח עצמו. אנחנו ממליצים שאתם תהיו עסוקים במטלות המקצועיות, והביטוח יהיה אחראי על הטיפול הכספי במקרה שבו מתרחשות תקלות שכאלו.

פרסום ושיווק עצמי

אחרי שרכשתם את המיומנות שלכם בתור חשמלאים מומחים, הגיע הזמן לשווק את עצמכם כאנשי מקצוע מבטיחים. בשלב הראשוני סביר להניח שהסתפקתם בפרסום ״מפה לאוזן״. אך עבור חשמלאים פרסום שכזה אינו מספיק: כדי להפשיל שרוולים ולשווק את עצמכם בשכונה, בעיר, או באזור.

אבל איך לעשות זאת בלי להגיע להוצאות גדולות? הטיפ שלנו הוא להתחיל בצורה שקולה ומצומצמת. מפתה אמנם בשביל חשמלאים שמרגישים כבר בטחון בעבודתם להפיץ את שמם בצורה רחבה מאוד, אך אל תשכחו שמדובר בעלויות פרסום לא קטנות. לכן, התחילו בצורה מדודה: הדפיסו כרטיסי ביקור בכמות קטנה, או לחילופין מגנטים, בסדר גודל של כ-200 כרטיסים, למרות שזול יותר פר כרטיס להדפיס 10,000 כרטיסים. התרגלו לנהל את הכמויות שלכם בצורה סדורה שאתם חושבים שרלוונטית להיקף עבודתכם. במידה ואתם מעוניינים לפנות לפרסום באינטרנט – גם כאן כדאי להתחיל בעלות קטנה של שיווק ממומן, ואולי אף לפני כן בשיווק במדיות ללא תוספת תשלום.

רכישות של ציוד בצורה של השקעה נבונה

הציוד של החשמלאים עשוי להגיע לסכומים גבוהים מאוד. בתור חשמלאים צעירים, לעיתים ההוצאות יהיו גבוהות אל מול ההכנסות ההתחלתיות של העסק. לכן, מדובר בהוצאה שכדאי לבצע בצורה שקולה ונבונה. העיקרון היעיל ביותר הוא לרכוש ציוד אחרי שערכתם סקר שוק מעמיק.

לעיתים כדאי לשתף פעולה עם מתחרים מהמקצוע ולרכוש יחד את הציוד כדי להגיע להוזלה של מחירים. כך או כך, ערכו את הרכישות בצורה קבועה, מתוכננת ומרוכזת. עדיף להוציא סכום גבוה בצורה מחושבת מאשר להוציא לעיתים קרובות סכומים קטנים, שהופכים אט אט לסכומים מאסיביים.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק