ביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעותמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעותחופש לעסוק במקצועיות

יועצי השקעות מעניקים מדי יום עצות בעלות משמעויות כלכליות כבדות ללקוחות שלהם, חלקם מנהלים כמעט באופן עצמאי את תיק ההשקעות של הלקוחות שלהם. לעיתים ההחלטות המתקבלות על ידי יועץ ההשקעות מתגלות כשגויות ובמקרים חמורים יותר אף הרסניות.

יועץ ההשקעות עלול למצוא את עצמו עומד בפני תביעת נזיקין מצד לקוח שנפגע כתוצאה מהשקעה לא כדאית. הדרך הטובה ביותר להתגוננות מפני תביעות הנזקין הללו היא באמצעות פוליסת ביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעות, הפוליסה מעניקה ליועץ ההשקעות שקט נפשי במה שקשור לתביעות נזיקין, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה משפטית.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעות?הגנה על המלאכה

יועץ השקעות המבוטח בביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעות יוכל ליהנות משקט נפשי ולהיות בטוח שתביעות נזיקין לא יפגעו בו מבחינה כלכלית ומשפטית, חברת הביטוח מספקת הגנה היקפית למבוטח שלה הן מבחינה משפטית והן מבחינה כלכלית.

ביטוח אחריות מקצועית יאפשר לכם לקבל את ההחלטות שנראות לכם הכי נכונות ;מבלי לחשוש שההחלטות הללו יהוו עילה לתביעה שתפגע בכם. כך, גם אם לקוח יבחר לתבוע אתכם בגין ניהול רשלני של תיק ההשקעות שלכם תוכלו להיות רגועים.

חברת הביטוח מעניקה למבוטחים שלה סיוע כלכלי ומשפטי כדי להתמודד עם תביעת הנזקין, תחילה חברת הביטוח לוקחת על עצמה את הטיפול המשפטי, היא מעמידה צוות עורכי דין מטעמה שצריך לנהל את התיק בבית המשפט ומול עורכי הדין של הלקוח התובע. חברת הביטוח היא זאת שמשלמת על הייצוג ובכך נחסך מכם הצורך למצוא צוות משפטי ולשלם על שירותיו.

מעבר לכך, במידה ויוחלט במסגרת פשרה או במסגרת פסק דין כי אתם צריכים לשלם פיצויים ללקוח התובע, חברת הביטוח היא זאת שתשלם את הסכום שייקבע, כך יוצא שיועץ ההשקעות לא יוציא סכום כסף משמעותי מכיסו גם במקרה של תביעה יקרה, בה נפסקו פיצויים לא קטנים.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעות?תלוי בגובה הכיסוי והענף

עלות ביטוח האחריות המקצועית ליועצי השקעות משתנה מיועץ ליועץ, פערי המחיר נובעים מכך שלכל יועץ יש מאפיינים ייחודיים לו למשל כמות הלקוחות, גודל התיקים בהם הוא מייעץ וכן בוותק שלו במקצוע. באופן כללי ניתן לומר שככל שהיקף העבודה של יועץ ההשקעות גדלה כך גם גובה מחיר פוליסת הביטוח תגדל.

בנוסף, חלק מיועצי ההשקעות נהנים מביטוח חלקי או מלא מטעם מקום העבודה שלהם, יועצים אלו ירצו לרכוש בעיקר ביטוחים משלימים שיכסו אותם במקומות בהם הביטוח של העבודה לא מכסה אותם. לעומתם יועצים עצמאיים יצטרכו לרכוש ביטוח מלא וכולל.

לפני שמקבלים את ההחלטה בנוגע לרכישת פוליסת ביטוח ליועצי השקעות חשוב להבין מה הכיסוי הביטוחי הקיים, לאיזה היקף ביטוח שואפים ומה גובה תקרת ההשתתפות הנדרש מחברת הביטוח. באופן טבעי בוודאי תרצו את הביטוח המקיף ביותר עם תקרת האחריות הגבוהה ביותר, אולם המחיר של הביטוחים הללו עלול להרתיע ולכן צריך למצוא איזון נכון בין היקף הכיסוי לעלות הפוליסה.

כדי להבין מהו אותו איזון כדי לנהל שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח, היועצים שלנו ידעו להעניק לכם את כל המידע הרלוונטי, להסביר מה היקף הכיסוי בכל ביטוח, מה היתרונות ומה החסרונות שלו, לאחר שיחת ייעוץ תוכלו לקבל את ההחלטה בנוגע לביטוח אותו תרכשו באופן מושכל ושקול.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

חשיבות של ביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעותהסיכון גדול מדי בלי

לביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעות יש חשיבות אדירה בעיקר לאור העובדה שחלק מהיועצים מנהלים סכומי כסף גדולים במיוחד ולכן גובה התביעה הפוטנציאלית יכול להיות משמעותי. במקרה כזה, ללא תמיכה של חברת הביטוח, היועץ ייאלץ להתמודד באופן עצמאי עם התביעה והיא ככל הנראה תעלה לו זמן וכסף רב.

ביטוח אחריות מקצועית למעשה יסיר את האחריות הכלכלית מגבו של יועץ ההשקעות ויבטיח לו שהתביעה לא תדרדר אותו מבחינה כלכלית, מעבר לכך הוא יוכל להמשיך להתנהל מבחינה מקצועית בזמן שחברת הביטוח תעמיד לרשותו צוות משפטי מקצועי.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית ליועצי השקעות?הצמדו לחברות מובילות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אחריות מקצועית לאחר שיחת ייעוץ עם מומחים בתחום הביטוח. היועצים שלנו יסייעו לכם לאתר את פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבורכם, כך שתוכלו מצד אחד ליהנות משקט נפשי ומצד שני לא לשלם על כך סכומים גבוהים מדי.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק