ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורגלמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורגלמאמנים בביטחון

מאמני כדורגל עוסקים בפעילות פיזית הכוללת בעיטות, נגיחות, החלקות וריצות ולכן הם נמצאים בסיכון גבוה להתמודד עם תביעת נזיקין מצד לקוחות שנפגעו במהלך האימון, זאת כתוצאה מפציעה או מכה שהובילה לנזק גופני.

במקרה מסוג זה הלקוח רשאי לתבוע את מאמן הכדורגל ולבקש ממנו פיצויים שיפצו על הנזק שנגרם לו. ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורגל יגן עליכם במהלך המשפט ויפצה אתכם במקרה בו תצטרכו לשלם פיצויים.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורגל?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים הוא אחד הביטוחים הכי פופולריים בקרב בעלי מקצוע העוסקים בכל סוגי הספורט, הביטוח מגן על בעל המקצוע במקרה של תביעת נזיקין שהוגשה על ידי אחד הלקוחות שלו. קשת המקצועות שצריכים ביטוח מסוג זה הינה רחבה וכוללת כמעט את כל מי שעובד עם מתאמנים במסגרת עצמאית.

מאמני כדורגל נמצאים בסיכון גבוהה יחסית, נסו לחשוב על כל הפעמים בהם אחד המתאמנים סיים את האימון עם פציעה או שבר ונסו לחשוב מה היה קורה לו אחד או יותר מהם היה מחליט לתבוע אתכם. במקרה כזה הייתם נגררים למאבק משפטי ארוך ובמקרה בו תגיעו לבית המשפט ללא גיבוי, הנזק לקריירה שלכם ולמצבכם הכלכלי יכול להיות חמור.

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורגל, תספק לכם הגנה מקיפה בבית המשפט, רוב פוליסות הביטוח מבטיחות כי צוות משפטי איכותי ומקצועי ייצג אתכם בבית המשפט במקרה של תביעה ובמקרה בו תמצאו אחראים לפגיעה, חברת הביטוח תשלם את הפיצויים במקומכם, עד לתקרת הפיצוי הקבועה בפוליסה.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורגל?תלוי בגובה הכיסוי והענף

קשה לקבוע באופן כוללני את עלותו של ביטוח אחריות מקצועית ובמיוחד קשה לומר מה המחיר המתאים כאשר מתייחסים למאמני כדורגל, בתחום זה כל מקרה לגופו וההבדלים בין המאמנים השונים יכולים להביא לפערי מחיר משמעותיים מאוד.

בין הגורמים המשפיעים על עלות הפרמיה החודשית ניתן למנות את הניסיון של המאמן כמאמן כדורגל ואת העבר הביטוחי שלו, אם קיים כזה. בנוסף גם את גיל המתאמנים וכמות המתאמנים משפיעים על עלות הביטוח.

חשוב להבין כי חיפוש אחר הביטוח הזול ביותר יכול לגרום לכם לבחור ביטוח שלא מתאים לכם, הן מבחינת אופי הכיסוי והמקרים הכלולים בו והן מבחינת גבולות האחריות של חברת הביטוח. חשוב לשוחח עם גורם מקצועי כמו אחד מיועצי הביטוח שלנו כדי לאבחן על הצד הטוב ביותר את הצרכים הביטוחיים שלכם ולהתאים לכם את הביטוח הכי טוב עבורכם, כזה שיאזן בין מחיר לבין איכות הכיסוי.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורגלאין גבול לסיכון

אנשי מקצוע רבים לא מתחילים לעבוד לפני שהם רוכשים פוליסת אחריות מקצועית, בין בעלי המקצוע שביטוח זה פופולרי במיוחד בקרבם ניתן למנות רופאים, עורכי דין, מהנדסים ואדריכלים כאשר גם מאמני כושר, מדריכי אירובי, מטפלים ומעסים נוהגים לרכוש ביטוח מסוג זה.

בשנים האחרונות קשת המקצועות בהן נהוג לרכוש ביטוח אחריות מקצועית התרחבה לאור העובדה שהציבור הישראלי הפך מודע יותר לאפשרות שלו לתבוע וכך בעלי מקצוע רבים נאלצו להתמודד עם תביעות נזיקין שבעבר לא היו נהוגות.

חשיבות הביטוח למאמני כדורגל היא גבוהה במיוחד ומאפשרת למדריך לאמן את המתאמנים בראש שקט. הביטוח מספק רשת ביטוח פיננסית ומשפטית במקרה של תביעה ומונע ממאמן כדורגל שנאלץ להתמודד עם תביעה מהידרדרות כלכלית ומקצועית.

חשבו האם תוכלו להוציא מכיסכם עשרות אלפי שקלים על מנת להתמודד עם מאבק משפטי ממושך שיכול להיגרר על פני חודשים ושנים, נסו להבין כמה זמן אנרגיה וכסף תאלצו להשקיע בתביעה במקום להמשיך ולעסוק באימון כדורגל. מדובר באתגר שלא כולם יכולים להתמודד עמו בהצלחה ולכן התמיכה של גורם חיצוני יכולה להוות את כל ההבדל.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורגל?הצמדו לחברות המובילות

לפני שרוכשים אחריות מקצועית למאמני כדורגל חשוב לזהות כהלכה את הצרכים שלכם באמצעות יועץ ביטוח מקצועי ומנוסה שמכיר את תחום הכדורגל ואת הסכנות הכרוכות בעיסוק זה. ההבדלים בין הביטוחים השונים יכולים להיות אדירים ולכן חשוב להכיר את כל האפשרויות השונות לפני שמקבלים החלטה בנוגע לביטוח אותו בוחרים לרכוש.

יועצי הביטוח שלנו יידעו להתאים לכם את הביטוח שהכי מתאים לכם ואנו ממליצים לשוחח איתם לפני רכישת פוליסת ביטוח כלשהי.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק