ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסלמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסלמאמנים בביטחון

כדורסל הוא אחד הפעילויות הספורטיביות הכי אקטיביות ודינמיות שיש, ככזה הסיכון להיפצע בו, במיוחד בקרב אנשים שלא נמצאים בכושר ומורגלים בפעילות הזאת היא גבוהה למדי. 

מאמני ומאמנות כדורסל נמצאים לאור זאת באוכלוסיית סיכון שיכולה להיתבע בתביעת נזיקין. כדי להיות מוגנים מפני תביעת נזיקין מצדו של לקוח חשוב לרכוש ביטוח אחריות מקצועית למאמן כדורסל.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסל?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסל הוא חלק ממשפחה רחבה יותר של ביטוחי אחריות מקצועית למאמנים, ביטוחים אלה נועדו לספק הגנה לנותני שירות מפני תביעות נזיקין של לקוחות, לרוב נוהגים לרכוש את הביטוח אנשים העוסקים במקצועות חופשיים כמו רופאים או עורכי דין וגם נותני שירות אחרים כמו מאמני כושר ומאמני אומנויות לחימה.

הסיבה שכל בעלי המקצוע הללו רוכשים את ביטוח האחריות המקצועית הוא העובדה שהם נותנים שירות ללקוחות שלהם ובמסגרת השירות הזה הם יכולים לגרום נזק. אם בעבר תחום תביעות הנזיקין היה שמור למגוון מצומצם יחסית של מקצועות כיום המודעות לאפשרות התביעה עלתה בצורה משמעותית כך שכמעט כל נותן שירות נמצא בסכנת תביעה.

מאמני כדורסל אינם שונים ממאמני חדר כושר, או מאמני אומנויות לחימה מבחינת סכנת התביעה. אנו נתקלים בלא מעט מאמנים שבחרו לרכוש פוליסת ביטוח רק לאחר שנאלצו להתמודד עם תביעות נזיקין בעצמם. הם גילו שמאבק משפטי עם לקוח יכול לגזול זמן רב וסכומי כסף משמעותיים ולכן רצו להגן על עצמם מפני תביעות עתידיות.

ביטוח אחריות מקצועית למאמני ומאמנות כדורסל נחשב למתאים במיוחד היות ורוב הפוליסות מספקות הגנה מקיפה והוליסטית למבוטח, מצד אחד חברת הביטוח תשכור עבור המבוטח צוות משפטי מקצועי שייצג אותו בבית המשפט ומן הצד השני, במקרה בו מאמן הכדורסל ייאלץ לשלם פיצויים ללקוח, מי שתשלם את הפיצויים תהיה חברת הביטוח, עד לתקרת הכיסוי שנקבעה בפוליסה עצמה.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסל?תלוי בגובה הכיסוי והענף

העלויות הכרוכות ברכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסל איננה קבועה ויש מספר אלמנטים שיכולים להשפיע על המחיר של הפרמיה החודשית. בין היתר עלות הפוליסה מושפעת מהניסיון של מאמן הכדורסל, ההיסטוריה הביטוחית שלו כמאמן, גיל המתאמנים שנוהגים להגיע לאימונים שלו וכן כמות המתאמנים החודשית.

בנוסף, מאמן הכדורסל יצטרך לבחור עד לאיזו רמה הוא רוצה לבטח את עצמו, מן הסתם ביטוח מקיף שכולל את כל נסיבות הפציעה האפשרויות שגבול הכיסוי בו גבוהה במיוחד יהיה יקר יותר, לעומת זאת ביטוח שיכסה מספר מקרים מצומצם יחסית בו גבולות האחריות נמוכים, יהיה זול יותר.

לכן, מאמן הכדורסל יצטרך לשקול את הסיכונים לעומת העלויות ולבחור את הביטוח שהכי מתאים לצרכים וליכולות שלו. בנוסף כדאי להתייעץ עם יועץ ביטוח שמכיר את תחום ביטוחי האחריות המקצועית כדי לשמוע ממישהו שמבין בתחום מה הביטוח שהכי מתאים לכם. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לשוחח אתכם ולהציג בפניכם את הביטוחים השונים אותם ניתן לרכוש.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסלאין גבול לסיכון

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסל היא בכך שלמאמן הכדורסל יהיה גב משפטי וכלכלי במקרה של תביעת נזיקין. התמודדות עצמאית עם תביעת נזיקין תדרוש מהמאמן לשכור לבד צוות משפטי ולשלם את הוצאות המשפט מכיסו, בנוסף הפיצוי שנקבע על ידי בית המשפט יכול להיות משמעותי ובכך להעמיד את מאמן הכדורסל בפני מצב כלכלי ואישי קשה.

ביטוח האחריות המקצועית יעניק לכם תמיכה משפטית ופיננסית ויסייע לכם להתמודד עם התביעה במקצועיות וביעילות ובמקביל תאפשר לכם להמשיך בשגרת חייכם ולהמשיך באימון שאר המתאמנים שלכם. כמו כן, רוב או כל הוצאות המשפט ועלויות הפיצוי ייצאו מכיסה של חברת הביטוח ולא מהכיס האישי שלכם.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורסלהצמדו לחברות המובילות

לפני שרוכשים כל מוצר ביטוח מומלץ להתייעץ עם מומחה, זהו הדבר נכון ביותר בתחום ביטוחי האחריות המקצועית. ביטוחים אלה מגוונים, מציעים אפשרויות שונות ועלולים לבלבל את מי שלא שולט בתחום הביטוח. לכן, כדאי להתייעץ לפני רכישת ביטוח אחריות מקצועית עם אחד ממומחי הביטוח שלנו.

מומחי הביטוח שלנו יידעו להציג בפניכם את כל פוליסות הביטוח הקיימות בשוק, הם יידעו להציג את היתרונות והחסרונות בכל פוליסה כדי שתוכלו לבחור את פוליסת הביטוח אותה תרכוש בצורה מושכלת ואחראית.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק