ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעףמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעףמאמנים בביטחון

מאמנים ומאמנות בתחום הכדורעף מסייעים לאנשים רבים להיכנס לכושר, לשמור על הבריאות שלהם, וכמובן להנות מהמשחק.

לצד התרומה הגדולה שלהם למתאמנים הם נמצאים תמיד בסכנה שאחד מהם יפצע. במקרה כזה, מאמני ומאמנות הכדורעף יכולים למצוא את עצמם מתמודדים עם תביעת נזיקין. כדי להיות מוגנים מתביעת נזיקים תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעף שתספק לכם הגנה משפטית וכלכלית במקרה של תביעה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעף?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעף הוא מוצר ביטוחי שנועד לספק לכם הגנה מפני תביעת נזיקין של אחד הלקוחות שלכם. הסיבות לתביעה יכולות להיות מגוונות אך לרוב הן כוללות פציעה, חמורה יחסית, שהתרחשה במהלך אחד האימונים שלכם.

בשנים האחרונות המודעות של תושבי המדינה לאפשרות לתבוע בתביעות נזיקין נותני שירות עלתה באופן ניכר וגם בעלי מקצוע שלא נהגו לרכוש ביטוח אחריות מקצועית כמו אינסטלטורים, חשמלאים, מסאז'יסטים ומאמני כושר מצאו את עצמם מתמודדים עם תביעות נזיקין.

לאור האינפלציה הגבוהה שהתרחשה בתחום תביעות הנזיקין בעלי המקצוע הללו החלו לרכוש לעצמם פוליסות ביטוח המעניקות להם הגנה היקפית במקרה של תביעת נזיקין מצדו של לקוח. ביטוח אחריות מקצועית למאמנים המותאם למאמני כדורעף מספק הגנה במקרה בו לקוח נפצע במהלך האימון, גם אם יוכח כי הפציעה נגרמה באשמתכם.

בין ההגנות הנכללות בפוליסה ניתן להצביע על ייצוג משפטי מטעם חברת הביטוח, כך במקום להתאמץ ולמצוא עורך דין מקצועי שיוכל לייצג אתכם במהלך המשפט, חברת הביטוח תשכור עבורכם צוות משפטי שמתמחה בתחום תביעות הכדורעף שייצג אתכם נאמנה בבית המשפט.

גם במקרה בו תפסידו בתביעה, חברת הביטוח מתחייבת לשלם את הפיצויים שנקבעו עד לגבולות הכיסוי שהסכמתם עליהם בעת רכישת פוליסת הביטוח. באופן זה תזכו לשקט בזמן ניהול התביעה ולאחריה.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעף?תלוי בגובה הכיסוי והענף

מחיר פוליסות ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעף משתנה בהתאם למספר רחב של גורמים, כך שקשה לקבוע תג מחיר עבור הפוליסה. מחירה של הפוליסה עולה ויורד בהתאם לנסיבות, למשל אופי האימונים שמעביר מאמן הכדורעף משפיעים על מחיר הפוליסה כאשר מאמן שמאמן בתחומי כדורעף עתירי סיכונים ייאלץ לשלם פרמיה חודשית גבוהה יותר.

כמו כן, הוותק של המאמן משפיע על עלות הביטוח וכן ההיסטוריה הביטוחית שלו גם מהווה שיקול כאשר מאמן ותיק יחסית שלא התמודד בעבר עם תביעות נזקין ישלם פחות ממאמן צעיר שנתבע בעבר על ידי אחד הלקוחות שלו. גורמים אחרים המשפיעים על עלות הביטוח הוא גיל המתאמנים, כמות המתאמנים והמקום בו האימון מתבצע.

שיקול אחר שחשוב לקחת בחשבון הוא עניין היקף הכיסוי אותו תרצו להבטיח לעצמכם. אם תרכשו לעצמכם ביטוח טוב ומקיף יותר העלות שלו תהיה גבוהה יותר. לעומת זאת אם תרכשו ביטוח מצומצם עם תקרת כיסוי נמוכה, עלות הביטוח תרד באופן ניכר.

קשת השיקולים העומדת בפני מאמן הכדורעף הינה רחבה במיוחד, לכן מומלץ לשוחח עם איש מקצוע בתחום הביטוח שידע להכווין אתכם ולייעץ לכם, יועצי הביטוח שלנו יידעו להציג בפניכם את כל פוליסות הביטוח הקיימות בשוק ולעזור לכם לבחור את הפוליסה שהכי תתאים לכם, שתאזן בין רמת הכיסוי הנדרשת לבין עלות הפוליסה.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעףאין גבול לסיכון

לביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעף יש חשיבות אדירה לניהול חיים מקצועיים תקינים. לצערנו כמעט לכל בעל מקצוע בתחום זה קורות תקלות, לפעמים המקור לתקלות הוא חוסר תשומת לב או רשלנות של המאמן ופעמים רבות הגורם לכך הוא רשלנות של המתאמן.

בין אם אתם אשמים בתוצאות ובין אם לא, למתאמן עומדת הזכות לתבוע אתכם, ביטוח אחריות מקצועית יאפשר לכם להמשיך לנהל את חייכם המקצועיים והאישיים מבלי לחשוש מהליך המשפטי המתנהל כנגדכם. ביטוח האחריות המקצועית ימנע מהתביעה לדרדר אתכם מבחינה כלכלית היות וחברת הביטוח לוקחת על עצמה את הוצאות המשפט ואת תשלום הפיצויים.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למאמני כדורעףהצמדו לחברות המובילות

ביטוח אחריות מקצועית רוכשים רק לאחר שיחה עם בעל מקצוע מהימן בתחום הביטוח. אנשי הביטוח שלנו יידעו לתת לכם את כל העצות הנכונות ויעזרו לכם לאתר את פוליסת הביטוח שהכי מתאימה לאופי שלכם ולאופי האימונים שאתם מעבירים.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק