ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישימגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישימאמנים בביטחון

מדריכים ומדריכות בתחום הכושר אישי עוזרים למתאמנים מכל הסוגים לשמור על הכושר והבריאות, במהלך האימונים תמיד קיימת אפשרות שאחד המתאמנים יפצע בצורה חמורה.

פציעה חמורה יכולה להביא את המתאמן שנפצע לתבוע את המאמן שלו, תביעות מסוג זה נקראות תביעות נזיקין. כדי להתגונן מפני תביעות הנזיקין הללו יש לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמן כושר אישי המספקת למאמן הגנה משפטית וסיוע כלכלי במהלך התביעה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישי?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישי מספק למדריכים ומדריכות כושר אישי סיוע בהתגוננות והתמודדות עם תביעות נזיקין מצד מתאמנים ולקוחות אחרים. לרוב מקור התביעה הוא בפציעה שנגרמה במהלך אחד האימונים שהעבירו.

אנו עדים בשנים האחרונות לעלייה משמעותית בכמות תביעות נזיקין המוגשות בישראל, את העלייה ניתן לשייך למודעות אשר הולכת וגדלה של אזרחי המדינה לאפשרות שלהם לתבוע את מי שהעניק להם שירות לא מקצועי. לאור העובדה שתהליך הגשת תביעה פשוט יחסית, גם בעלי מקצוע שלא התמודדו בעבר עם תביעות נזיקין נאלצים להתמודד עמן, בין היתר גם חשמלאים, שיפוצניקים, מטפלים וגננות הצטרפו לעורכי הדין, הרופאים והאדריכלים והחלו לבטח את עצמם בביטוח אחריות מקצועית.

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים מספק למבוטח הגנה כוללת מפני תביעה, חברת הביטוח מבטיחה להעמיד לשירותכם צוות משפטי שייצג אתכם בצורה מקצועית בבית המשפט ומתחייבת שגם במקרה של הפסד בתביעה היא תשלם את הפיצויים שנפסקו לשלם. הסייג היחיד לעניין הוא שגובה הפיצויים אותם תדרשו לשלם לא יהיה גדול יותר מסכום הכיסוי שנקבע בפוליסת הביטוח.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישי?תלוי בגובה הכיסוי והענף

ישנם גורמים רבים המשפיעים על המחיר שלביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישי. אחד הגורמים המשמעותיים ביותר הוא סוג ואופי האימונים שמועברים, חלק ממאמני הכושר האישי נוהגים להעביר את האימונים שלהם במקומות פתוחים ולא במקומות סגורים ומפוקחים כמו חדרי כושר, במקרה כזה עלות הביטוח תהיה גבוהה יותר באופן יחסי.

בנוסף, אחד המאפיינים המשמעותיים ביותר הוא הניסיון של המאמן כ-מאמן כושר אישי, כמו כן מאמן שמבוטח כבר שנים ארוכות ולא נאלץ להתמודד עם תביעת נזיקין עד כה גם יצטרך לשלם בסבירות גבוהה סכום נמוך יותר עבור הביטוח ביחס למי שכן נאלץ להתמודד עם תביעת נזיקין.

לבסוף גם לבחירה האישית של המאמן יש השפעה על העלות החודשית של הפוליסה, מאמן שיבחר לרכוש פוליסת ביטוח עם תקרת ביטוח גבוהה במיוחד יצטרך לשלם פרמיה חודשית גבוהה יותר, כמו כן מאמן שירצה הגנה אל מול כל התרחישים האפשריים גם כן ייאלץ לשלם סכום גבוהה יחסית. אם לעומת זאת המאמן יבחר בביטוח צר יחסית שמכסה רק את המקרים הבסיסיים ביותר הוא יכול לחסוך סכום כסף לא קטן מדי חודש.

כפי שבטח הבנתם קשה לקבוע את המחיר המומלץ לביטוח אחריות מקצועית לפני שאנו מכירים את המבוטח, הביטוח מותאם אישית לכל מאמן ולכן גם המחיר שלו משתנה ממאמן למאמן, אם תבחרו לרכוש ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישי אתם צפויים לשלם בין עשרות למאות שקלים מדי חודש עבור הביטוח.

בחירת הביטוח הטוב ביותר היא קשה ודורשת הבנה ומומחיות בתחום ביטוחי האחריות המקצועית, לכן אם אתם מעוניינים בביטוח כזה מומלץ מאוד לנהל שיחת ייעוץ עם אחד ממומחי הביטוח שלנו. ליועצי הביטוח שלנו יש גישה לכל פוליסות הביטוח הקיימות והם יוכלו לסייע לכם למצוא את הביטוח הכי טוב בשבילכם.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישיאין גבול לסיכון

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישי טוב מעניק לכם תחושת רוגע ואת האפשרות לעבוד ולהשקיע במתאמנים שלכם ללא כל חשש, גם במקרה מצער של פציעה תוכלו להמשיך לעבוד ולהמשיך לאמן את הלקוחות שלכם, זאת במקום לחשוב על בית המשפט ועל הכספים שתצטרכו לאסוף במקרה של הפסד בתביעה.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר אישיהצמדו לחברות המובילות

כדי לקנות ביטוח אחריות מקצועית כדי לבחון את פוליסות הביטוח הקיימות בשוק, הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת היא להתייעץ עם מומחה ביטוח בתחום ביטוחי האחריות המקצועית ולשמוע ממנו על הביטוחים הקיימים היתרונות והחסרונות שלהם.

המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם לאתר את ביטוח האחריות המקצועית שהכי מתאים לכם, המומחים שלנו שולטים בתחום האחריות המקצועית וידעו לתת לכם את כל העצות הנכונות.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק