ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורטמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורטמאמנים בביטחון

אחד מהדברים הכי אהובים בעולם הוא ביצוע של פעילות גופנית. אנשים רבים אוהבים לפתוח או לסגור את היום עם ריצה, הליכה, תרגילים, מתיחות ועוד סוגי ספורט רבים. ביצוע פעילות גופנית יכול לפתח שרירים, סיבולת לב ריאה, לעצב ולחטב, ולכן הספורט הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של הרבה מאיתנו. 

אנשים רבים גם לוקחים חלק בפעילויות ספורט אשר מתקיימות במסגרת חדרי הכושר ושיעורי הסטודיו המועברים על ידי מדריכי ספורט מקצועיים. אולם חשוב לדעת שאחד הדברים ההכרחיים ביותר שצריכים להיות למאמנים הוא ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט. אז איך זה עובד ומה כל כך חשוב בזה? ריכזנו לכם את כל המידע שאתם צריכים כאן למטה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט?שמירה מפציעה ותביעה

ממש כמו שכל אחד מאיתנו מחזיק בביטוח בריאות למקרה שחלילה יקרה לגוף שלנו משהו, ביטוח רכב למקרה שחלילה יקרה משהו לרכב שלנו ועוד סוגי ביטוחים ששומרים עלינו מפני מקרים שעלולים לקרות – כך גם ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט היא עניין של חובה עבור מדריכי הכושר על כל סוגיהם.

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט מגן על המדריכים מפני תביעות שלהן הם עלולים להיות חשופים בעת פגיעה של אחד או יותר מהמתאמנים. פגיעות כמו גניבה, אובדן או נזק לרכוש ובוודאי פגיעות הקשורות בגוף ובנפש – פציעות, ליקויים או חלילה מוות הן רק חלק מהפגיעות שאיתן אתם עלולים להתמודד, ולצערנו אין על כך שום התראה שאנחנו מקבלים מראש. פגיעות הן עניין ספונטני והגיוני שהתרחשו במהלך אימונים, שכן מתבצעת בהם פעילות גופנית אשר עלולה להניב תוצאות שהן לא תמיד חיוביות.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט?תלוי בגובה הכיסוי והענף

בגדול מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין מאות שקלים לבין עשרות אלפי שקלים, אולם יהיה קשה לנקוב במספר ספציפי. ולמה? פוליסות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט הן פוליסות משתנות בהתאם לסוג הספורט, כמות האימונים המבוטחים, כמות המתאמנים שקיימת בכל אימון ואימון, שימוש בכלי עזר בזמן האימון או ללא שימוש בהם ומשתנים נוספים. לכן, גם היקף הפוליסה ישתנה ממדריך ספורט אחד לאחר וכך גם המחיר.

באופן כללי מחיר פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט נקבע בהתאם לגבולות האחריות המסוכמים בפוליסה, כאשר ככל שגובה גבול האחריות גבוה יותר כך מחיר הפוליסה יהיה גם הוא, בהתאם, גבוה יותר. לדוגמא, פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט שגבולות האחריות בה עומדים על מיליון ש"ח תעלה בדרך כלל אלפים בודדים. גורם נוסף שהמחיר תלוי בו הוא כמובן חברות הביטוח, כאשר לכל אחת מהן המחירים האופייניים לה.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורטאין גבול לסיכון

אין לתאר עד כמה גבוהה החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט. ראשית, מדריכים שפועלים ללא ביטוח עוברים על החוק ושנית עלולים להיות חשופים לתביעות ענק שיכניסו אותם לחובות כלכליים עצומים במקביל, כמובן, לסגירת העסק שלהם. גישת ה"יהיה בסדר" אינה רלוונטית כאשר מדברים על אימוני ספורט, היות וממש כמו בחיים – גם באימונים הכל יכול לקרות בלי התראה ובאופן מפתיע.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט?הצמדו לחברות המובילות

על מנת לרכוש ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט לא תידרשו להרבה פעולות. חשוב לשבת עם סוכן הביטוח שיוכל לבנות לכם פוליסה מותאמת בהתאם לפרטי האימונים שלכם. חשוב לפרוש בפני סוכן הביטוח את כל הנקודות הרלוונטיות לעסק שלכם, כולל הפרטים הכי קטנים, כדי שתוכלו לקבל פוליסה מותאמת והגיונית שמצד אחד אינה מופרזת מדי ומצד שני אינה צרה מדי ולא תקיף את כלל התאונות האפשריות בעסק שלכם.

תצטרכו לחתום על כמה מסמכים שמאשרים את הפוליסה ומכאן חברת הביטוח תדאג שכל תביעה שתקבלו בעתיד תעבור דרכה, תטופל ותשולם על ידה.

אני מעוניין בקבלת הצעה, איך אני עושה את זה?בסבלנות, פותרים הכל

פשוט מאוד. על מנת לקבל הצעת מחיר עבור ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט היעזרו באחד מהמומחים שלנו לביטוח אחריות מקצועית ויחד תוכלו לבנות עבורכם פוליסה מתאימה לכם על פי המאפיינים הייחודיים של החברה שלכם. זכרו כי ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט הוא חובה על מנת להתחיל ולפעול בתחום, וכדאי לטפל בעניין הזה כמה שיותר מהר וביעילות. שיהיה המון בהצלחה!

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק