ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימהמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימהמאמנים בביטחון

תחום אומנויות הלחימה הוא אחד התחומים הרחבים ביותר במדינת ישראל ובעולם בכלל. ילדים, נוער ומבוגרים רבים לוקחים חלק בפעילויות ספורט של אומנויות לחימה כמו איגרוף, ג'ודו, היאבקות, טאקוונדו, קראטה, ג'ו ג'יטסו ועוד, והם מקבלים מיומנויות נהדרות שיכולות לשמש אותם גם להגנה עצמית במקרה הצורך.

המאמנים של אותם החוגים והפעילויות חייבים לדעת כמה דברים עוד לפני שהם בכלל מתחילים לחשוב על לאמן, ואחד מהם הוא הצורך בביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה. אז אם אתם מאמנים של אומנויות לחימה, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם ויסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על העניין החשוב הזה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה הוא ביטוח שמכסה את כל הנזקים שעלולים להיגרם בזמן העברת שיעורי אומנויות לחימה – במסגרתם, לפניהם וגם אחריהם – כל עוד מדובר על שטח האימון.

לצערנו, תאונות בזמן קיום פעילות גופנית עלולות להתרחש ולפגוע במתאמנים בדרכים רבות כמו מקרי מוות במקרים הקיצוניים, נזקים גופניים, פגיעה או ליקויים בתחום הגופני, הנפשי והשכלי ועוד.

כמובן שגם פגיעה שהיא אינה גופנית אלא באה לידי ביטוי דרך אובדן ציוד או גרימת נזק לרכוש גם היא מכוסה דרך ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה?תלוי בגובה הכיסוי והענף

המחיר של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה הוא מחיר משתנה. גורמים מסוימים נמדדים בעת הרכבת פוליסת הביטוח המתאימה לכם, ובהתאם אליכם נקבע גם המחיר שלה. ראשית כל, כל מדריך אומנויות לחימה מתרכז בתחום אחר של אומנויות לחימה, ובהתאם הוא גם מאמן בשטחים אחרים, כמות אחרת של מתאמנים בו זמנית, היקף גדול או קטן יותר של אימונים לאורך השבוע ומשתנים נוספים שעשויים להשפיע על המחיר של פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט.

ניתן להגיד באופן כללי שמחיר ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה יהיה גבוה יותר בהתאם לגבולות האחריות שהוסכמו ומוזכרים בפוליסה. לדוגמה, ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה עם גבולות אחריות של מיליון ש"ח יעלו בדרך כלל כמה אלפים בודדים, אך כמובן שזהו רק טווח כללי כדי להציג בפניכם סדר גודל של מחירים. על מנת להגיע להצעת מחיר ממוקדת, אישית ומותאמת אליכם תוכלו להיעזר במומחי הביטוח שלנו.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימהאין גבול לסיכון

בעיקר בתחום כמו אומנויות לחימה שבו הפעילות היא פיזית ומתקיימת לרב בין מתאמן אחד למתאמן שני, תחומי הפגיעה ופוטנציאל הפגיעה הם גדולים יותר מאשר בתחומי ספורט אחרים. לכן, ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה הוא אינו בגדר מותרות אלא בגדר חובה עבור כל מאמן ומאמנת באשר הם.

דמיינו סיטואציה מצערת שבה אחד או יותר מהמתאמנים שלכם נפגע בזמן האימון שלכם או שנגרם לו נזק לרכוש. ברגע כזה אתם חשופים לתביעה שעלולה לעלות לכם במחיר של העסק שלכם, כמובן נלווים לכל אלו מחירים נפשיים. ברגע שיש לכם ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה, האחריות עוברת מכם אל חברת הביטוח, ותוכלו לשמור על העסק שלכם מפני פגיעה ישירה בגין תאונה מצערת.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימההצמדו לחברות המובילות

חברות ביטוח רבות מציעות רכישה של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה בהיקפי פוליסה שונים ובמחירים שונים. כדי לקנות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי אומנויות לחימה אנחנו ממליצים לבצע סקר בין חברות הביטוח השונות ולקבל הצעות מחיר מכולן. בהתאם, תוכלו לבחור את חברת הביטוח המתאימה לכם לרכישת הביטוח.

הליך הרכישה הוא הליך פשוט והוא מתבצע תוך חתימה על מספר טפסים, אך לפני שתחתמו על כל מסמך שהוא חשוב שתוודאו שגבולות האחריות המצוינים והמחיר עבורם הם אלו שסיכמתם מראש עם סוכן הביטוח, וכמובן שהפוליסה עצמה מכילה את כל האותיות הקטנות שהיא צריכה להכיל.

כמובן שטפסים של ביטוח אחריות מקצועית יהיו זמינים ונגישים עבורכם להצגה עבור כל מי שיבקש – התובע, חוקרים מטעם חברת הביטוח או ביקורות שיבדקו שאתם אכן עומדים בתנאי הסף על מנת להמשיך ולאמן אומנויות לחימה כראוי.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק