ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניסמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניסמאמנים בביטחון

מדריכים ומדריכות בתחום הטניס מסייעים למתאמנים מקצועיים וחובבנים להפוך למומחים בתחום, תוך כדי שיפור הכושר ושמירה על הבריאות, לצד הסיוע אותו הם מעניקים למתאמנים יש חשש תמידי שמתאמן ייפצע.

במקרה של פציעה, המתאמנים יכולים לתבוע תביעת נזיקין את מדריך הטניס שלהם. הצורה הטובה ביותר להתגוננות מפני תביעת נזיקין היא רכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניס אשר תעניק לכם הגנה משפטית ותמיכה כלכלית במקרה של תביעה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניס?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניס מספק למדריכי ומדריכות טניס הגנה למול תביעות נזיקין מצד המתאמנים שלהם. יש סיבות רבות שבגינן ניתן לתבוע נזיקין אולם ברוב הגדול של המקרים הסיבה היא פציעה חמורה שנגרמה בגלל או במהלך אחד האימונים.

יש עלייה חדה בשנים האחרונות במודעות של הישראלים בכל הנוגע לתביעות נזיקין ולפשטות היחסית של הגשתן, לאור זאת אנו עדים לעלייה ניכרת בכמות תביעות הנזיקין בכל תחומי החיים גם בתחומים בהם לא היה נהוג לתבוע, למשל כיום רוכשים לעצמם ביטוח אחריות מקצועית גם אינסטלטורים, חשמלאים, מאמני כושר ומטפלים.

היות והסכנה בתביעה הולכת וגדלה עם השנים, בעלי מקצועות חופשיים ועצמאיים רבים החלו לבטח את עצמם בביטוח אחריות מקצועית, הביטוח מעניק הגנה רחבה ומשמעותית במקרה של תביעת נזיקין מצד לקוח. ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט המותאם למדריכי טניס מספק הגנה משפטית וסיוע כלכלי משמעותי במקרה בו אחד המתאמנים נפצע במהלך אימון בהדרכתכם, אפילו אם אתם אלו האחראים לפציעה.

חשוב להבין שאפילו אם תמצאו אשמים על ידי בית המשפט, חברת הביטוח תעמוד מאחוריכם ותשלם את הפיצויים שתחויבו לשלם על ידי בית המשפט ובתנאי שגובה הפיצוי לא חוצה את גבולות הכיסוי שמופיעים בפוליסת הביטוח. אך תשלום הפיצוי הוא לא הסעד היחיד שמופיע בפוליסת הביטוח.

סעיפי הסיוע שמופיעים בפוליסה רבים ומשמעותיים, אחד החשובים שבהם הוא הבטחה של חברת הביטוח לספק ללקוח שלה הגנה משפטית של צוות עורכי דין מטעמה. הייצוג של עורכי הדין של חברת הביטוח יספק לכם שקט, מצד אחד לא תצטרכו לחפש אחרי ייצוג משפטי ומצד שני תובטח לכם הגנה משפטית מקצועית שכן חברת הביטוח תספק לכם עורכי דין שמבינים בתחום פציעות הספורט ושיוכלו לייצג אתכם בצורה מקצועית בבית המשפט.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניס?תלוי בגובה הכיסוי והענף

קשה לומר מהו מחיר כללי שיש לשלם עבור פוליסות ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניס, עלות הביטוח משתנה בהתאם לתנאים של מדריך ומדריכה. יש מאפיינים אשר מייקרים את מחיר הפוליסה ויש כאלה שמורידים אותה, לדוגמא אם מדובר במדריך מקצועי שעובד עם מקצוענים בתחום יש סבירות גבוהה יותר שהוא ידחוף את המתאמנים אל הקצה, במקרה כזה הסיכון גדל ולכן גם מחיר הפרמיה החודשית.

כמו כן, לניסיון של המאמן בתחום יש השפעה משמעותית על עלות הביטוח, ההיסטוריה הביטוחית שלו גם מהווה שיקול. בקווים כלליים ניתן לומר כי מאמן ותיק שלא נתבע בעבר ולא נאלץ להיאבק בתביעות נזיקין ישלם פחות ממדריך צעיר בעל היסטוריה ביטוחית בעייתית. עוד גורמים בעלי השפעה על עלות הביטוח הם גיל המתאמנים וכמות המתאמנים

ישנם עוד שיקולים שיש לחשוב עליהם לפני שבוחרים לרכוש פוליסת ביטוח למשל היקף הכיסוי בו אתם מעוניינים. ככל שתרכשו ביטוח טוב, מקיף ורחב יותר, כך הפרמיה החודשית שלכם תעלה. אם תבחרו לרכוש פוליסה מצומצמת יחסית תוכלו לחסוך עשרות ואף מאות שקלים בחודש.

ישנם שיקולים כבדים לכאן ולכאן בנוגע להיקף הביטוח אותו כדאי לרכוש לכן כדאי לנהל שיחת ייעוץ עם איש מקצוע בתחום, יועצי הביטוח שלנו יידעו להכווין אתכם לביטוח שהכי מתאים לכם ולתת לכם עצות בכל הנוגע לפוליסות הביטוח שאתם יכולים לרכוש.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניסאין גבול לסיכון

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניס טמונה בשקט הנפשי שלכם וכן, גם באפשרות שלכם להתמודד עם תביעות נזיקין באופן עצמאי. ככל שאתם בטוחים יותר במצבכם הכלכלי ייתכן שתחשבו שתוכלו לוותר על רכישת הביטוח ובמידת הצורך להתמודד עם מי שיתבע אתכם.

הגישה הזאת לא תמיד נכונה, גם מי שיש לו כיסים עמוקים יצטרך לשכור צוות משפטי, להתעסק במציאתו, בתשלום ובבירוקרטיה שחברת הביטוח תוכל לחסוך לכם.

אם מן הצד השני, תשלום דמי הביטוח נראה לכם יקר מדי תחשבו האם תוכלו להתמודד עם תביעת נזיקין שתעלה לכם בהערכה שמרנית כמה עשרות אלפי שקלים. אם התשובה לשאלה הזאת איננה חד משמעית רכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית היא הכרח.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניס?הצמדו לחברות המובילות

ביטוח אחריות מקצועית למאמני טניס רוכשים רק לאחר שיחה עם בעל מקצוע מהימן מתחום הביטוח. יועצי הביטוח שלנו מכירים את תחום ביטוח האחריות המקצועית על בוריו והם ידעו לייעץ לכם בצורה המקצועית והאחראית ביותר.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק