ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינגמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינגמדוושים בהנאה וביטחון

ביטוח אחריות מקצועית באופן כללי הוא ביטוח שנועד למנוע מאנשי מקצוע, בעיקר בעלי מקצועות חופשיים כרופאים, עורכי דין, מהנדסים וטכנאים או נותני שירות אחרים להתמודד לבד עם תביעת נזיקין שהוגשה בעקבות עבודה לקויה שביצעו.

אנשי מקצוע ובפרט מדריכי ספינינג אשר ירכשו ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינג, יוכלו להגיש תביעת ביטוח במקרה שהלקוח תובע מהם פיצויים.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינג?כיסוי ביטוחי למאמנים

בתור מדריכי ספינינג תקלות יכולות לקרות ולעיתים הן קורות אף יותר מפעם אחת בקריירה. תביעות יקרות יכולות לדרדר את המצב הפיננסי של בעל המקצוע, מה שהופך את הביטוח להכרחי ביותר. תביעות נזיקין בעקבות רשלנות יכולות לארוך שנים ארוכות ולכן חשוב שתהיה תמיכה מצד גורם חזק, כגון חברות הביטוח בהתמודדות עמן.

חשוב לדעת כי ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינג עובד על בסיס עקרון הגשת התביעה, עקרון משפטי זה מבטיח כי המבוטח יקבל פיצוי עבור כל תביעה שהוגשה נגדו בזמן שהיה מבוטח בפוליסה ללא תלות בזמן הגשת התביעה ובתנאי שלא היה ידוע למבוטח על תביעה עתידית אפשרית.

בחלק מהביטוחים, תוקף הביטוח יחל עוד לפני תאריך רכישת הפוליסה בפועל, התאריך המדויק צריך להופיע בפוליסת הביטוח והוא הקובע. כמו כן, יש ביטוחים שבהם אין כיסוי על מקרי עבר ובמקרה כזה צריך לרכוש מחברת הביטוח הרחבה לפוליסה, כך שתכלול מקרי עבר.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינג?תלוי בהיקף האימונים

יש הבדלים גדולים בין פוליסה לפוליסה לכן חשוב מאוד לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט לאחר מחקר מעמיק ושיח עם מומחים בתחום. יועצי הביטוח שלנו יידעו לתת לכם את כל ההסברים הרלוונטיים על פוליסות הביטוח ואף להמליץ על הפוליסה המתאימה לכם ביותר.

חשוב לציין כי חברת הביטוח תעניק את הפיצוי הקבוע בפוליסה למבוטח בתנאי שהנזק שנגרם לא בוצע בזדון, המטרה המרכזית של ביטוחי האחריות המקצועית היא לספק הגנה מקיפה לבעלי מקצוע שנמצאים בסיכון משמעותי להתמודד עם תביעת נזיקין וביצעו טעות תמימה.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינגאל תשאירו מקום לפציעות

גבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח האחריות המקצועית נחשבות לרחבות למדי, הן מבחינת סוג הנזקים והן מבחינת תקרת הכיסוי. הביטוח מכסה פגיעה בגוף וברכוש, תקרת הכיסוי יכולה להגיע למיליוני שקלים.

הפופולאריות של ביטוחי האחריות המקצועית עלתה בשנים האחרונות לאור העובדה שהציבור בישראל החל להיות מודע יותר לאפשרויות העומדות בפניו. אחוז תביעות נזיקין כתוצאה משירות לקוי עולה בהתמדה וגם מקצועות שהיו נחשבים בעבר למוגנים יחסית, כבר אינם כאלה.

גם בתי המשפט לא תורמים לעצירת המגמה, כאשר אנו עדים לנטייה של השופטים לפסוק לטובת התובעים פיצויים משמעותיים.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינג?הצמדו לחברות המובילות

על מנת לקנות ביטוח אחריות מקצועית אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פנייה באתר ונשמח לתת לכם את כל הפרטים הרלוונטיים.

אנו שמחים להעניק שירות וסיוע בבחירת ביטוח אחריות מקצועית למדריכים ומאמנים בכלל ולמדריכי ספינינג בפרט. דרכנו, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הביטוח המתאים לצרכים ולהעדפות שלכם, מבלי לגלות פערים ומבלי לשלם מאות ואלפי שקלים מיותרים שלא לצורך

תביעת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספינינגאלו טפסים צריך להכין?

הטפסים הנדרשים לטובת הגשת התביעה משתנים מחברת ביטוח אחת לשנייה, אך ברוב חברות הביטוח דורשים, תיעוד מפורט של נסיבות התביעה, כתב התביעה מצדו של התובע, התכתבויות קודמות עם התובע וצ'ק ריק של המבוטח.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק