ביטוח אחריות מקצועית למהנדסיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למהנדסיםחופש לעסוק במקצועיות

כמהנדסים ואדריכלים אתם בוודאי מנהלים לעיתים קרובות פרויקטים גדולים ויקרים אשר במהלכם אתם אחראים לפרויקט על רבדיו, מבחינה ביצועית, טכנית ובטיחותית.

במהלך העבודה על הפרויקט אתם חשופים לתביעות רבות כגון: ליקויי בנייה ובטיחות בעבודה יכולים לספק עילה לגורמים שונים לתבוע אתכם, ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים יספק לכם הגנה למול התביעות הללו.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?הגנה על המלאכה

ביטוח אחריות מקצועית מספק למהנדס הגנה במקרים רבים ומגוונים, מליקויי בנייה ועבודה ברשלנות ועד להפרת סודיות. הביטוח מעניק הגנה גם מפני נזקים שנגרמו לצד ג' שלא קשור בקשר ישיר לפרויקט.

באמצעות רכישת ביטוח אחריות מקצועית נוכל לסייע לכם להתמודד עם תביעות נזיקין שהוגשו בעקבות כשלים שהתרחשו במהלך הפרויקט, ההגנה כוללת סיוע משפטי צמוד ותשלום סכום הפיצויים שנפסקו בבית המשפט.

ביטוח אחריות מקצועית כולל סעיפים רבים, הרשימה הבאה תסייע לכם להבין האם הכיסויים הקיימים בפוליסה מקיפים מספיק או לחילופין האם צריך להוסיף לה סעיפים נוספים:

  • הגנה מפני תביעה פלילית – במקרה שבו כשלים במהלך הבנייה יגיעו לכדי תביעה פלילית תזדקקו לסיוע כדי להתמודד עם התביעה, חשוב לבדוק האם פוליסת הביטוח כוללת הגנה כזאת ומהי תקרת התשלום שמופיעה בה.
  • הפרת חובת הסודיות –  כיסוי במקרה  שהמבוטח הפר את חובת הסודיות.
  • מרמה, אי יושר וחריגה מסמכות – תזדקקו לביטוח למול כל מעשה בעייתי שבוצע במהלך הפרויקט. יש מגוון רחב של נושאים שיכולים להיכנס תחת סעיפים אלה, בין אם נעשו על ידכם או על ידי אחד העובדים שלכם, ובין אם נעשו בזדון או בתום לב, בין היתר עבירות הנופלות תחת הסעיפים הללו הם חריגה מסמכות, פשע, אי יושר, מרמה והונאה.
  • אובדן מסמכים והוצאת דיבה – בין הסעיפים המופיעים בפוליסה תהיו חייבים לדרוש כיסוי מפני אובדן מסמכים שניתנו לכם במסגרת העבודה וכן כיסוי מפני הוצאת דיבה.
  • ביטוח כיסוי עבור אחרים – כיסוי למבוטח גם אם יש מחדלים של כל אדם או גוף הנמצא בשירותו של המבוטח.
  • שותפים נכנסים ויוצאים – נוכל לסייע לכם בהרחבת הביטוח כך שיכסה את הפעולות של שותפים חדשים בחברה על פעולות שבוצעו לפני הכניסה אליה ושל שותפים שעוזבים את החברה על פעולותיהם במסגרת החברה.
  • סעיף RUN-OFF – במידה והמשרד שלכם נסגר, לקוחות קודמים יוכלו לתבוע אתכם באופן על כשלים במהלך הבנייה, סעיף RUN-OFF יבטח אתכם גם לאחר סגירת המשרד בפני כל תביעה של לקוח לשעבר. כדאי לבדוק שגובה הפרמיה החודשית יורדת בכל שנה לאור העובדה שהסבירות לתביעה יורדת ככל שמתרחקים ממועד ביצוע הפרויקט האחרון.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?תלוי בגובה הכיסוי והענף

עלות הביטוח משתנה מאוד ממהנדס למהנדס, פנו אלינו כדי שנוכל להתאים לכם את הביטוח הטוב והמתאים ביותר. במהלך קביעת הפוליסה ניקח בחשבון פרמטרים רבים, בהם תחום העיסוק שלכם, נבין האם הוא נחשב לתחום בסיכון גבוהה, נתחשב בותק שלכם בעבודה ובגובה הכיסוי המקסימלי בו תרצו לבטח את עצמכם.

חשוב לציין כי בניגוד לתחומי ביטוח אחרים, בביטוח אחריות מקצועית גובה הפרמיה לא עולה ביחס ישר לגובה הכיסוי המקסימלי. זאת לאור העובדה שאנו מעריכים כי הסבירות לתביעה גבוהה יותר נמוך באופן יחסי. לכן, מהנדס שירצה להגדיל את תקרת הכיסוי שלו מ-1,000,000 ₪ ל-2,000,000 ₪ ישלם תוספת קטנה יחסית של 50% בפרמיה החודשית.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

השוואת מחירים ביטוח אחריות מקצועית פוליסה איכותית והוגנת

השוואת מחירים בכל הנוגע לביטוח אחריות מקצועית קצת יותר מסובכת ביחס לביטוחים פופולאריים יותר כמו ביטוחי רכב, דירה ובריאות. לשם כך תצטרכו להתייעץ עם יועצי ביטוח שמתמחים באחריות מקצועית, נוכל לסייע לכם במציאת הביטוח הכי טוב בשבילכם. 

הדבר החשוב ביותר הוא למצוא ביטוח שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, חברות ביטוח רבות מציעות ביטוחים גנריים, כאלה הכוללים סעיפים מיותרים ובעיקר כאלה שחסרים בהם סעיפים חשובים, שהיעדרם יכול לעלות לכם כסף רב.

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למהנדסיםהסיכון גדול מדי בלי

כל מהנדס יכול למצוא את עצמו עומד בפני תביעה, אזרחית או פלילית, לפעמים גם ביחס למעשים שלא בוצעו על ידיו ישירות, אלא על ידי עובד או אפילו על ידי צד ג' שהועסק על ידו. התביעות הללו גוזלות זמן וכסף וחשוב שיהיה לצד המהנדס גוף חזק שיתמוך בו כלכלית בזמן ניהול התביעה.

התמיכה הכספית של חברת הביטוח תסייע בהתמודדות עם התביעה מצד אחד ומצד שני תאפשר למהנדס להמשיך לעבוד ולשמור על העסק שלו מתפקד ולכן היא כל כך חשובה וקריטית.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?הצמדו לחברות הגדולות

פנו אלינו ונוכל לעזור לכם לרכוש את ביטוח האחריות המקצועית הטוב ביותר, שיותאם באופן אישי לצרכים שלכם על ידי אחד המומחים בתחום ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים שעובד אצלנו.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק