ביטוח אחריות מקצועית למתווכיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למתווכיםחופש לעסוק במקצועיות

מתווכים ומתווכות מבצעים מספר רב של עסקאות מדי חודש, במהלך העסקאות הללו הם מתווכים בעסקאות נדל"ן, לעיתים יקרות מאוד בין מוכרים וקונים. במהלך עבודתם מתגלים לא פעם וויכוחים בין המתווך או המתווכת לבין הקונה או המוכר.

לעיתים כאשר הוויכוח לא מגיע לכדי פתרון או כאשר הרוכש או המוכר מרגיש שהמתווך התרשל בעבודתו ניתן להגיש כנגד המתווך תביעת נזיקין. ביטוח אחריות מקצועית למתווכים הוא ביטוח שנועד להגן על אנשי מקצוע בפני מקרים מסוג זה, כאשר הלקוח, או מקבל השירות מעוניין לתבוע את בעל המקצוע מולו הוא עובד בעקבות שירות לקוי שלטענתו קיבל.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למתווכים?הגנה על המלאכה

ביטוח אחריות מקצועית למתווכים למעשה מבטיח למתווך שגם אם אחד מהלקוחות שלו יחליט לתבוע אותו בעקבות חוסר הסכמה, האירוע לא יפגע בו מבחינה כלכלית ועסקית. חשוב לדעת כי אפשרות התביעה עומדת לכל אדם, גם במקרים בהם הוא טועה לחלוטין בזמן שעלות הסרת התביעה מסדר היום יכולה להיות גבוהה לעיתים.

חברות הביטוח אשר מציעות ביטוח אחריות מקצועית למעשה לוקחות על עצמן את הטיפול בתביעה מ-א' ועד ת' ולמעשה מאפשרות למתווך להמשיך בעבודתו במקום להשקיע זמן ומרץ בתביעת נזיקין שהוגשה כנגדו, אנו נפרט על השירותים המשמעותיים ביותר שמקבל המבוטח מחברת הביטוח במסגרת ביטוחי אחריות מקצועית.

הדבר החשוב ביותר שניתן למתווך מחברת הביטוח הוא למעשה הבטחה שבמקרה ויפסקו כנגד המתווך פיצויים, חברת הביטוח היא זאת אשר תישא בעלות הפיצויים. כלומר, גם אם המתווך יימצא אשם על ידי בית המשפט, או שהתביעה תסתיים בפשרה. עלות הפיצויים לא תצא מכיסו הפרטי של המתווך, אלא מכיסה של חברת הביטוח.

שנית, חברת הביטוח דואגת להעמיד לרשות המבוטח צוות משפטי שייצג את המבוטח לכל אורך ההליכים המשפטיים. עורכי הדין שישכרו לטובת הטיפול בתיק ידאגו לנהל את הדיונים מול בית המשפט וינסו להוריד את התביעה מעל סדר היום. כך שהמבוטח לא צריך להתעסק באיתור צוות משפטי ובתשלום המגיע לו, אלא להמשיך ולעסוק בתחומו המקצועי.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למתווכים?תלוי בגובה הכיסוי והענף

עלויות הביטוח משתנות באופן דרמטי בין מתווך למתווך כיוון ולמתווכים שונים יש צרכים שונים. לרוב מתווך שמבצע עסקאות רבות מדי חודש, או מתווך שמבצע עסקאות מעטות אך בסכומים גבוהים באופן יחסי יהיה זקוק לביטוח מקיף ביותר בעל תקרת תשלום גבוהה עד כמה שניתן. זאת כיוון שהסבירות שהוא יתבע עולה וכך, כאשר מדובר במתווך שמבצע עסקאות בסכומים גדולים, גובה התביעה הפוטנציאלית עולה גם הוא.

ההבדלים הללו מובילים אותנו למסקנה שיהיה לא מקצועי ולא אחראי לזרוק מספר ברשת האינטרנט. כדי לברר מהי העלות המדויקת עבורך נמליץ לך לשוחח עם יועצי הביטוח שלנו ולשמוע על מספר הצעות לביטוח אחריות מקצועית למתווכים.

אנו נדאג לסייע לך למצוא את הביטוח הכי מתאים עבורך, כזה שיאזן בין הסיכונים הפוטנציאלים לבין העלויות הכספיות של הביטוחים השונים. במידה ואתה מתווך בעל ותק ועבר ביטוחי נקי יחסית אנו נוכל לסייע לך לתרגם זאת להנחה בעלות הביטוח החודשי.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

חשיבותו של ביטוח אחריות מקצועית למתווכיםהסיכון גדול מדי בלי

מתווכים עוסקים בתחום עתיר סיכונים, זאת לאור העובדה שהם מעורבים בעסקאות בשווי מיליוני שקלים על בסיס קבוע, לקוח לא מרוצה אחד יכול לגרור את המתווך לשנים ארוכות בבית המשפט, שנים שיגזלו את הזמן והכסף של המתווך וכתוצאה מכך לא יאפשרו לו להמשיך בעבודתו המקצועית.

חשוב להבין כי לא מדובר באיזו שהיא סכנה ערטילאית שרוב האנשים בכלל לא יתקלו בה. מדינת ישראל הופכת למדינה שבה תביעות הנזיקין הופכות יותר ויותר נפוצות, יותר לקוחות בוחרים לתבוע את מי שנתן להם שירות, כאשר אנו עדים לגל הצטרפויות לביטוח בקרב בעלי מקצוע רבים שבעבר לא היו נוהגים לרכוש ביטוחי אחריות מקצועית.

בין בעלי המקצוע הללו ניתן למנות חשמליים, טכנאים, מסאז'יסטים ונותני שירות רבים אחרים. הסיבה שבגינה הם בוחרים לרכוש ביטוח מסוג זה היא העובדה שהם רואים יותר ויותר מהקולגות שלהם נאלצים להתמודד עם תביעות נזיקין בעצמם וללא תמיכה חיצונית.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למתווכים?הצמדו לגופים הגדולים

רכישת ביטוח אחריות מקצועית צריכה להתבצע רק לאחר שיחת ייעוץ עם איש מקצוע בתחום הביטוח, בתחום ביטוח אחריות מקצועית יש מגוון רחב של אפשרויות וחשוב לשמוע עליהם מאדם מנוסה בתחום שידע להסביר על ההבדלים בין הפוליסות השונות, היתרונות והחסרונות שלהן.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק