ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיותמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיותחופש לעסוק במקצועיות

קוסמטיקאיות דואגות מדי יום למראה החיצוני של הלקוחות שלהן, הן עושות זאת לאורך רוב שעות היום ובתוך כך הן חשופות לסיטואציות שעלולות להוביל לתביעה, במהלך הטיפולים יכולות להתרחש תקלות, בין אם זמניות או קבועות שבעקבותיהן אחת הלקוחות יכולה להחליט לתבוע ולדרוש פיצוי בגין הנזק שנגרם להן במהלך הטיפול.

ביטוח אחריות מקצועית הוא שנועד להגן על בעלי מקצוע מול תביעות נזיקין, רכישת ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות יעניק לכן הגנה משפטית וכלכלית ויאפשר לכן להמשיך לעבוד ללא כל חשש.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות?הגנה על המלאכה

ההגנה המוענקת לקוסמטיקאית שרכשה ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות היא רחבת היקף. כאשר אחת הלקוחות שלכם איננה מרוצה מהטיפול שהיא קיבלה, בין אם מדובר בנזק ממשי או בנזק קוסמטי בלבד היא יכולה לתבוע את הקוסמטיקאית שלה ולדרוש פיצויים עבור הנזק. ביטוח האחריות המקצועית לקוסמטיקאיות יעמיד לשירותכן סיוע משפטי אשר יינתן על ידי צוות עורכי דין מקצועי שמבין ושולט בתחום תביעות הנזיקין, יסייע לכם לשמור על שמכן הטוב בבית המשפט ויפעל כדי להביא לזיכוי או לביטול התביעה כליל.

כדי להבין למה ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות נחשב לביטוח חשוב והכרחי נפרט את ההגנות שהוא מעניק למבוטחת.

הדבר החשוב ביותר שחברת הביטוח מבטיחה ללקוחה שלה הוא שבמקרה הצורך, כלומר אם תפסידו בתביעה בבית המשפט ותצטרכו לשלם פיצויים, חברת הביטוח היא זאת שתשא בעול התשלום. באופן זה תחסך מכן ההוצאה הכספית המשמעותית הכרוכה בתשלום פיצויים.

בנוסף, כפי שציינו לעיל חברת הביטוח מבטיחה לסייע לכם גם בהתמודדות המשפטית מול בית המשפט והתובעת. באופן זה לא תצטרכו לטרוח לחפש עורך דין שיכול לייצג אתכן כהלכה, חברת הביטוח היא זאת שתעמיד לרשותכן משרד עורכי דין וכך תוכלו להיות בטוחות שהייצוג המשפטי אותו אתן מקבלות הוא מקצועי ואיכותי. כך תוכלו להמשיך לעסוק בקוסמטיקה לאורך כל זמן ההתדיינות המשפטית מבלי להיפגע מבחינה מקצועית או כלכלית.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועיות לקוסמטיקאיות?תלוי בגובה הכיסוי והענף

עלות הביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות איננה קבועה, היות ויש לעיתים הבדלים בין קוסמטיקאית אחת לאחרת, ההבדלים יכולים לבוא לידי ביטוי מבחינת היקף העבודה, הניסיון והוותק.

חשוב להבין כי לרוב לא מדובר על עלות גבוהה במיוחד, בחלק מהמקרים עלות הביטוח מגיעה לעשרות בודדות של שקלים מדי חודש, מה שהופך את הביטוח למשתלם וכדאי גם למי שלא בטוחה כי היא זקוקה לו.

לפני קבלת ההחלטה בנוגע לרכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות חשוב להבין מהם הצרכים והסכנות בהן תוכלו להיתקל במהלך העבודה מול הלקוחות. יכול להיות שלאחר מחשבה על הדברים תבינו שאתן חייבות להגן על עצמכן ולרכוש ביטוח.

אנו ממליצים בחום לנהל שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח שיוכל להסביר על ביטוחי האחריות המקצועית בצורה מעמיקה יותר, כזה שיוכל לנתח את הצרכים שלכן ולהבהיר מהו הביטוח שהכי מתאים לכן.

יועצי הביטוח שלנו ידעו להציג בפניכן את המחיר המדויק של הביטוח ולחשוף בפניכן את כל פוליסות הביטוח הקיימות בשוק ביטוחי האחריות המקצועית , בנוסף היועצים שלנו יידעו לעזור לכן להחליט מהו הביטוח שהכי מתאים לכן ואף במקרה הצורך להתאים לכן באופן אישי ביטוח אחריות מקצועית.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

חשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיותהסיכון גדול מדי בלי

חשיבותו של ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות היא גדולה במיוחד, זאת עקב מספר סיבות, הראשונה והמשמעותית ביותר היא העבודה שביטוח האחריות המקצועית יאפשר לכן להמשיך לעסוק בתחום הקוסמטיקה גם במקרה של תביעה, היות ויהיה לכן גב משפטי וכלכלי משמעותי.

שנית אנו עדים בשנים האחרונות לצמיחה משמעותית יחסית במספר תביעות הנזקין, כאשר העלייה לא פסחה גם על תחום הקוסמטיקה, ראינו בשנים האחרונות לא מעט מקרים בהן קוסמטיקאיות נתבעו על ידי לקוחות שלהן, חלק גדול מהתביעות מבוססות על טיפולי לייזר לקויים שהובילו לנזק במקום לתועלת ועל תגובות אלרגיות שנגרמו ללקוחות כתוצאה משימוש במוצרים קוסמטיים שונים.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות?איזה ענף מלאכה

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אחריות מקצועית בסיוע יועצי ביטוח שידעו להתאים לכן את הביטוח הטוב ביותר עבורכן. מומחי הביטוח שלנו ישמחו לנהל איתכן שיחות ייעוץ ולהציג בפניכן את האפשרויות העומדות בפניכן. יש חשיבות גדולה לשיחה עם אדם מקצועי ומהימן לפני רכישת כל ביטוח והדבר נכון בפרט שמדובר בתחום ביטוחי אחריות מקצועית.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק