ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבוןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבוןחופש לעסוק במקצועיות

ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון הוא חשוב ביותר, רואי ורואות חשבון דואגים באופן תדיר לכך שהנהלת החשבונות של הלקוחות שלהם תהיה מסודר ובהתאם לחוק, בחלק מהמקרים עבודת רואה החשבון מסובכת ומצריכה מחשבה רבה, כיוון שמצד אחד רואה החשבון רוצה לצמצם עד כמה שאפשר את הוצאות הלקוח שלו ומצד שני צריך לוודא כי הוא עובד במסגרת החוק. 

עבודתו של רואה החשבון יכולה להיות חשופה לביקורת גם במשך שנים רבות אחרי סיום העבודה, כאשר במהלך תקופת הזמן הזאת עלולות לצוף טעויות חשבוניות בדיעבד כי עלו ללקוחות כסף רב, או מן הצד השני, העבודה החשבונאית עלולה לסבך את הלקוח מבחינה חוקית. במקרים כאלה, הלקוח יכול להחליט לתבוע את רואה החשבון בתביעת נזיקין כדי לקבל פיצוי, בדיוק לשם כך נועד ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון?הגנה על המלאכה

ביטוח אחריות מקצועית מבטיח לרואה החשבון כי במקרה של תביעה תעמוד מאחוריו חברת הביטוח, חברת הביטוח למעשה מחויבת לסייע לרואה החשבון להתמודד עם התביעה שהוגשה כנגדו והיא עושה זאת במספר דרכים.

ראשית, חברת הביטוח מבטיחה, כי במקרה בו תאלצו לשלם פיצויים בעקבות פסיקת בית המשפט, חברת הביטוח היא זאת שתיקח על עצמה את תשלום הפיצוי, בתנאי שגובה הפיצוי לא עולה על תקרת האחריות שמופיעה בפוליסת הביטוח אותה רכשתם. באופן זה תוכלו להיות בטוחים שגם במקרה של הפסד, המכה הכלכלית לא תהיה קשה.

שנית, חברת הביטוח תעמיד לרשות מבוטחיה עורכי דין מהרמה הראשונה בארץ, הצוות המשפטי שייצג אתכם ישמור על האינטרסים שלכם בבית המשפט, לפעול לזיכוי ולצמצם עד כמה שניתן את הפגיעה במוניטין המקצועי שלכם. באופן זה תוכלו להמשיך ולהתרכז בעבודתכם המקצועית במקום להסיט את תשומת ליבכם לנושאים משפטיים, כמו העסקת משרד עורכי דין שייצג אתכם בבית המשפט.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון?תלוי בגובה הכיסוי והענף

עלות ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון משתנה מרואה חשבון אחד למשנהו, זאת לאור העובדה שיש הבדלים משמעותיים במאפייני העיסוק של כל רואה חשבון. מחירי הביטוח נעים בין כמה מאות שקלים בחודש ויכולים להגיע גם לאלפי שקלים.

כדי להבין היכן אתם נמצאים על הסקאלה תצטרכו לקחת בחשבון את כמות הלקוחות שלכם, באופן טבעי ככל שיש יותר לקוחות הסיכוי שאחד מהם אחד יבחר לתבוע עולה ולכן מחיר הפרמיה החודשית עולה בהתאמה.

בנוסף, חברת הביטוח תנסה להבין מה היקף הכסף שאתם מנהלים מדי חודש כדי להעריך את פוטנציאל הנזק, הסכנה להיתבע בתביעה בסכום גבוה היא הרבה יותר משמעותית כאשר רואה החשבון מטפל מדי חודש במיליוני שקלים. לכן, עלות הביטוח מושפעת גם ממאפיין זה.

לבסוף, יש עוד מספר מאפיינים שיכולים להשפיע במידה כזאת או אחרת על עלות הביטוח, למשל ככל שיש לרואה החשבון יותר ותק וניסיון בתחום, חברת הביטוח תוכל להפחית את עלות הביטוח. בנוסף, גם לעבר הביטוחי של רואה החשבון יש השפעה על גובה הפרמיה החודשית.

כדי לרכוש פוליסת ביטוח באופן שקול חשוב להבין מהם הצרכים והסכנות להם אתם חשופים, באופן זה תוכלו לאזן כראוי עלות הביטוח לאיכות הביטוח. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח.

יועצי הביטוח שלנו מכירים בצורה אינטימית את תחום האחריות המקצועית לרואי חשבון ויידעו להציג בפניכם תמונת מצב כוללת של שוק הביטוח כדי שתוכלו להיות חשופים לכל האפשרויות לפני שתקבלו החלטה. מומחי הביטוח שלנו יסייעו לכם לנתח את הצרכים שלכם ולהתאים ביטוח אידיאלי עבורכם.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבוןהסיכון גדול מדי בלי

חשיבות ביטוחי האחריות המקצועית לרואי חשבון היא אדירה, הביטוח מאפשר לכם לעבוד בחופשיות מבלי לחשוש מתביעות קנטרניות, בנוסף אתם תוכלו לאפשר לעצמכם להמשיך ולעבוד כרואי חשבון גם במקרה של תביעה.

חשוב להבין כי האפשרות להיתבע על ידי מי מלקוחותיכם איננה בלתי סבירה, כמות תביעות הנזקין בישראל עולה באופן קבוע, הישראלים מודעים לזכויות שלהם ולאפשרויות העומדות בפניהם, כך שהסבירות שתיתבעו, גם אם פעלתם בצורה ראויה היא לא נמוכה כלל וכלל.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון?הצמדו לחברות הגדולות

הצורה הטובה ביותר לרכישת ביטוח אחריות מקצועית היא לנהל שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח, חשוב להבין שיש הבדלים משמעותיים בין פוליסות הביטוח השונות בתחום האחריות המקצועית ולכן חשוב לשוחח עם אדם מקצועי שיודע להסביר על הניואנסים הקטנים יותר בפוליסות הביטוח השונות.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק