ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטמחזירים לנו את הראייה

אופטומטריסטים ואופטומטריסטיות דואגים באופן יום יומי לסייע ללקוחות שלהם לראות טוב יותר, העבודה שלהם דורשת מומחיות רבה ומסובכת ולעיתים יכולות להתרחש טעויות בהתאמת המשקף והעדשה ללקוח.

בחלק הגדול של המקרים טעות כזאת או אחרת תוביל להחלפה של העדשות אך חלק מן הלקוחות בוחרים לתבוע את האופטומטריסט שנתן להם שירות. כדי להתגונן מתביעות מהסוג הזה באופן מיטבי מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטים המספקת לאופטומטריסט שקט נפשי מול תביעות נזיקין ומאפשרות לו להמשיך בעבודתו ללא כל חשש.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסט?כיסוי מפני תביעת רשלנות

ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסט הוא די סטנדרטי במהות שלו ודומה לביטוחי האחריות המקצועית הנפוצים האחרים. ביטוחי אחריות מקצועית נותנים למבוטח הגנה מפני תביעות הקשורות קשר ישיר לשירות או מוצר שסיפקו לאחד הלקוחות שלהם.

לקוחות לא מרוצים, שלטענתם קיבלו מוצר פגום או שירות לקוי רשאים לתבוע את נותן השירות בתביעת נזיקין. ביטוח אחריות מקצועית לרופאים נועד בדיוק למקרים מן הסוג הזה, כדי לסייע לכם להתמודד עם התביעה בבית המשפט וכדי לתת לכם תמיכה כספית לאורך ההליך ובמקרה הצורך גם עם סיומו.

ההגנה שמספק ביטוח אחריות מקצועית היא מקיפה למדי וכוללת שני צדדים משמעותיים, הראשון הוא תמיכה משפטית לאורך כל התביעה, חברות הביטוח נוהגות להציע במסגרת הביטוח הזה ייצוג משפטי הולם, חברת הביטוח תעמיד מטעמה צוות משפטי שייצג את המבוטח. בכך המבוטח לא יצטרך לחפש צוות משפטי בעצמו ועלות הייצוג גם כן תושת על חברת הביטוח.

הצד השני הוא כמובן הצד הכספי, במקרה של הפסד בתביעה בית המשפט רשאי לתבוע פיצויים בהתאם לנסיבות המקרה, גם במקרה של הפסד, חברת הביטוח היא זאת שתיקח על עצמה את עלות הפיצויים שהושתו. כך למעשה המבוטח נמנע לחלוטין מתשלום מהוצאה כספית משמעותית לאורך ההתמודדות המשפטית.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסט?תלוי בהיקף ואופי העבודה

עלות הביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטים איננה קבועה והיא תלויה בקשת רחבה של גורמים, הקשורים להיקף העבודה של האופטומטריסט, הניסיון שלו ובעוד גורמים נוספים. עלות הביטוח לרוב איננה גבוהה במיוחד והיא כדאית לרוב העוסקים בתחום.

אחד המאפיינים המשמעותיים ביותר מבין אלה המשפיעים על גובה הפרמיה החודשית הוא היקף העבודה שיוצאת תחת ידיו של האופטומטריסט, באופן טבעי, ככל שיש יותר עבודה ויותר עדשות וסחורה אופטית אחרת שיצאה תחת ידיו של האופטומטריסט האפשרות לטעות עולה ואיתה עלות הביטוח.

בנוסף, ניתן למנות מאפיינים בעלי השפעה לא מועטה על גובה הפרמיה החודשית כגון הוותק של האופטומטריסט ואת העבר הביטוחי שלו, בדומה למוצרים ביטוח אחרים, כמו ביטוח רכב, ככל שהותק של האופטומטריסט משמעותי יותר עלות הביטוח יורדת.

כמו כן, חשוב לזכור כי חלק מהאופטומטריסטים נהנים מביטוחים כאלה ואחרים אותם הם מקבלים ממקום העבודה שלהם, לכן אותם אופטומטריסטים יצטרכו לרכוש ביטוח אחריות מקצועית מצומצם יותר, כאשר הביטוח המקיף נועד בעיקר לעצמאיים בתחום או לאלו שלא נהנים מהגנה כלשהי.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

חשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטהסיכון גדול מדי בלי

אנו עדים בשנים האחרונות לעלייה משמעותית בכמות תביעות הנזקין המוגשות בישראל בשנים האחרונות, רוב העלייה מיוחסת לעובדה שהציבור הישראלי מודע יותר לזכויות שלו וליכולת שלו לתבוע. בנוסף הזמינות היחסית של עורכי דין העוסקים בתחום גם מביאה לצמיחה בהיקף התביעות.

לכן, יותר ויותר בעלי מקצוע מחליטים שלא לקחת סיכון ולרכוש לעצמם ביטוח אחריות מקצוע, תחום האופטומטריה אינו שונה בהיבט זה, תביעות נזיקין מוגשות בימים אלה גם כנגד אופטומטריסטים ולכן חשוב להגן על עצמכם מפני תביעות מהסוג הזה.

הביטוח יעניק לכם שקט נפשי ויאפשר לכם להמשיך בעבודתכם ללא חשש מתביעה, כך גם במקרה בו תתבעו על ידי אחד הלקוחות שלכם יעמוד מאחוריכם גוף חזק ורציני שייתן לכם תמיכה כספית ומשפטית משמעותית.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסט?הצמדו לחברות המובילות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסט רק לאחר בדיקה מעמיקה והבנה של הסכנות מולם אתם עומדים. בסופו של דבר בדומה לרוב הביטוחים צריך לשקול מהי העלות לעומת התועלת.

הדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח אחריות מקצועית היא לנהל שיחת מקצועית עם יועץ ביטוח,  שמבין בתחום ביטוח אחריות מקצועית. יועצי הביטוח שלנו יידעו להציג בפניכם את כל האפשרויות הקיימות בשוק ויעזרו לכם לאזן בין היקף הביטוח לבין המחיר שלו.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק