ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"ימגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"יבלעדי לחברי מועדון

הפ"י הוא הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, והוא מאגד תחתיו את כל העוסקים במלאכת הטיפול הפסיכולוגי במדינה. 

ההסתדרות היא מעין בית לפסיכולוגים והיא מארגנת עבורם כנסים ואירועים, הטבות וכמובן מספקת להם מידע מקצועי מתעדכן בכל הקשור במקצוע שלהם. כחלק מהחברות בהסתדרות הפסיכולוגים בישראל, מוצע לפסיכולוגים ביטוח אחריות מקצועית לרופאים במחירים משתלמים (בלבד לחברי הפ"י), ובמאמר הקרוב נבין את כל מה שצריך לדעת על ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י?כיסוי מפני תביעת רשלנות

אז בואו נתחיל מהדבר החשוב ביותר כדי שנוכל להתחיל ולהעמיק בנושא. ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י הוא ביטוח שבא במטרה לכסות את הפסיכולוגים בפני תביעות עבור רשלנות מקצועית.

נשמע כללי ומסורבל? ובכן, פסיכולוגים עובדים ביום יום עם כמה וכמה מטופלים, מה שהצטבר לכמות כללית של עשרות מטופלים. עם כל אחד ואחת מהמטופלים האלו נעשה תהליך ליווי פסיכולוגי מעמיק, שבסופו יכול לחול שינוי משמעותי שבא לידי ביטוי ומשפר את חיי המטופלים, אך יכול להיות גם שלא.

במידה ולא ומעוד מגוון סיבות אחרות, עלול המטופל לפתוח בהליך תביעה כנגד הפסיכולוג המטפל, בשל טענות כמו רשלנות מקצועית וטיפול שאינו מקצועי דיו. ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י הוא מי שיבטיח שהתביעה הזו לא תוציא אתכם מאיזון מקצועי או כלכלי.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י?תלוי באופי עבודת המטפל

הסתדרות הפסיכולוגים בישראל עובדת נכון לשנת 2020 עם חברת הביטוח מנורה מבטחים, שמציעה להם ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י בעלות של 455 ש"ח לשנה בלבד, בכיסוי של עד 4.5 מיליון ש"ח. ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י עם הרחבה עלותו 655 ש"ח לשנה בלבד, בכיסוי של עד 10 מיליון ש"ח.

כמובן שחברות ביטוח שונות מציעות מחירים שונים עם פוליסות בהיקפים אחרים, ומדובר כאן על מחיר מיוחד שמציעה חברת הביטוח מנורה מבטחים.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"יהסיכון גדול מדי בלי

היות ופסיכולוגים מתעסקים בתחום סובייקטיבי – תחום הנפש, יכול המטופל בכל רגע שהוא לטעון שעבודת הפסיכולוג לא נעשית כמו שצריך ואף גורמת לו נזקים נפשיים. קשה מאוד להתווכח עם טענה שכזו, בגלל שהעניין נתון לפרשנות אישית של כל אחד מהצדדים. 

ברוב המקרים כאשר המטופל יטען טענה כזו ויפתח בתביעה כלפי הפסיכולוג – יהיה קשה להניע אותו ממנה ובוודאי שיהיה קשה להוכיח אחרת.

בדיוק למקרים כאלה ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י היא יותר מחשובה – אלא היא הכרחית. החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י היא לא פחות מאדירה, ורק רכישה של ביטוח כזה יכול להבטיח שאתם מכוסים אל מול כל גחמה של המטופלים השונים.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י?הצמדו לחברות המובילות

קנייה של ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י מתאפשרת באמצעות פנייה אל כל אחת מחברות הביטוח השונות הפועלות במדינת ישראל. 

כל אחת מחברות הביטוח הללו מציעה פוליסה בהיקפים שונים ובמחירים שונים, ואתם צריכים לבדוק היטב שאתם קונים את פוליסת הביטוח שתאפשר לכם כמה שיותר חופש תנועה בכמה שפחות כסף. 

נשמע מורכב? אתם מוזמנים להתייעץ עם מומחי הביטוח שלנו, נשמח לסייע לכם להבין לעומק את תוכן פוליסות הביטוח השונות ולבחור את המתאימה ביותר עבורכם.

ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"יהצמדו לחברות המובילות

חשבו על נסיעה ברכב הפרטי שלכם ללא ביטוח. חשבו על נסיעה לחוץ לארץ ללא ביטוח כבודה וטיסה. חשבו על מגורים בדירה שלכם ללא ביטוח דירה. 

חשבו על החיים הבריאותיים שלכם ללא ביטוח רפואי. נשמע הזוי, נכון? הרי כל פעולה שאנחנו מבצעים נעשית בביטחון גדול, כי אנחנו יודעים שבמקרה וחס וחלילה יקרה לנו משהו – יהיה איך להתמודד עם זה בלי לצאת עם נזקים כלכליים חמורים, כי יש ביטוח מאחורינו.

אותו הדבר קורה עם ביטוח אחריות מקצועית לחברי הפ"י. ברגע שיש מאחוריכם ביטוח שאתם יודעים שיכסה את התביעות שיכולות להיפתח נגדכם, כל דרכי הפעולה שלכם יוכלו להיות משוחררות יותר ונעימות יותר. 

במקום להתעסק ב"מה עלול לקרות", ביטוח אחריות מקצועית מאפשר לכם להמשיך לעסוק במקצוע שלכם בראש שקט ובבטחה. שיהיה המון בהצלחה!

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק