ביטוח אחריות מקצועית למטפליםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למטפליםשומרים על הנפש בריאה

מטפלים עובדים עם אוכלוסייה אשר זקוקה לטיפול רפואי או אלטרנטיבי כדי לעזור להם להתגבר על מגוון מצבים בריאותיים שונים, במהלך עבודתו של המטפל קורה לא אחת כי מצבו של המטופל מתדרדר או מורע, גם אם המטפל נהג במקצועיות גמורה וללא רשלנות, במקרים כאלה המטופל יכול לתבוע את המטפל בבית המשפט ולגרור אותו להרפתקה משפטית ארוכה. לשם כך נוצר ביטוח אחריות מקצועית למטפלים שאמור לספק הגנה במקרים מהסוג הזה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למטפלים?כיסוי מפני תביעת רשלנות

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים מספק למטפל או מטפלת הגנה מפני מגוון רחב של תרחישים שיכולים להשתבש במהלך הטיפול:

הגנה מפני תביעה בגין פציעה או נזק גופני – במידה ומטופל ייפגע במהלך הטיפול, הוא רשאי לתבוע פיצויים בגין רשלנות, במקרה כזה חברת הביטוח תספק למטפל הגנה משפטית מלאה בהתמודדות עם התביעה.

ביטוח צד ג' – במידה ומטופל נפגע כתוצאה מאירוע שלא היה בשליטתו הבלעדית של המטפל במהלך הטיפול, הוא עדיין יוכל לתבוע פיצויים. במקרה כזה חשוב להחזיק בביטוח צד ג' שיסיר מכם את העול הכלכלי בכל הנוגע לתשלום הפיצויים.

ליווי משפטי וכיסוי הוצאות המשפט וסכום התביעה – חברת הביטוח תספק ליווי למבוטח לכל ההליך המשפטי מול התובע ותעניק לו כיסוי מלא על כל הוצאותיו המשפטיות וכן תפצה אותו בסכום הפיצויים במידה ויקבעו כאלה על ידי בית המשפט.

ביטוח אחריות מוצר – במידה והענקתם לאחד המטופלים שלכם מוצר שגרם לו נזק, או מוצר פגום תצטרכו, גם במקרה כזה הגנה וסיוע מחברת הביטוח.

הרחבות לפוליסת הביטוח:

כיסוי רטרואקטיבי – ניתן להרחיב את הביטוח לכלול בתוכו גם טיפולים שניתנו לפני רכישת פוליסת הביטוח, בתנאי שבזמן רכישת הביטוח לא היה ידוע למטפל על כוונה של המבוטח לתבוע וכן שהוא לא היה מודע לבעיה שהתרחשה במהלך הטיפול.

כיסוי לתלונת הטרדה מינית – במקצועות הטיפול הכוללים מגע עם המטופל, כמו מעסים, חשוב שפוליסת הביטוח תספק לכם הגנה כנגד תביעות בתחום ההטרדה המינית. הכיסוי הזה כולל את הוצאות המשפט בלבד ולא את תשלום הפיצויים במקרה של הרשעה.

לבסוף חשוב לבחון מה גובה הכיסוי המקסימלי אליו מתחייבת חברת הביטוח, חשוב לבחור בביטוח שיספק תקרת הגנה גבוהה יחסית של לפחות רבע מיליון שקלים, זאת לאור העובדה שיש מקרים בהם הפיצויים בגין פציעה או פגיעה פיזית מגיעים לסכומים כאלה.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למטפלים?תלוי באופי עבודת המטפל

עלות ביטוח אחריות מקצועית למטפלים איננה גבוהה במיוחד, לכן כדאי לכל מטפל לבטח את עצמו בביטוח מסוג זה, עלות הביטוח מושפעת מגורמים שונים, הראשון הוא תחום העיסוק הספציפי של המטפל. במקצועות עתירי סיכון גובה הפרמיה החודשית תהיה גבוהה בעשרות אחוזים ממקצועות בהן הסיכון נחשב נמוך יחסית.

בנוסף, יילקחו בחשבון מאפיינים סטנדרטים יחסית כמו הניסיון של המטפל וההיסטוריה הביטוחית שלו, במידה והיא קיימת, כך מאמן בעל היסטוריה ביטוחית נקייה המחזיק בניסיון של מספר שנים צפוי לשלם סכום נמוך יחסית עבור הביטוח.

ניתן לומר באופן כללי שביטוח עבור המטפל במקצוע אשר נחשב בסיכון ממוצע, בעל ניסיון של מספר שנים ובעל היסטוריה ביטוחית נקייה תעלה קרוב ל-100 שקלים בחודש.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למטפליםהסיכון גדול מדי בלי

חשיבותו של ביטוח אחראיות מקצועית למטפלים היא משמעותית, חשוב לקחת בחשבון את האפשרות שגם טיפול פשוט יכול להסתיים בפציעה או בפגיעה פיזית במטופל. במקרה כזה המטופל יכול לתבוע את המטפל וחשוב שתהיה חברת ביטוח חזקה שתוכל לעמוד לצידו ולסייע לו בהתמודדות המשפטית.

בשנים האחרונות כמות תביעות הרשלנות עולה כל עת, לא רק בתחום הטיפולים, הציבור בישראל הופך מודע יותר ויותר לאפשרויות שלו להגיש תביעות פיצויים, בנוסף כמות לא קטנה של מטפלים נאלצו להתמודד עם תביעות מסוג זה.

ביטוח האחריות המקצועית למטפלים מאפשר למטפלים בכל תחום עיסוק להתמודד עם התביעות הללו כשהן מוגשות ובמידת הצורך לעמוד בתשלום הפיצויים שייקבעו.

אם אתם עדיין מתלבטים, נסו לחשוב האם תוכלו להתמודד עם תביעה שתמרח לאורך שנה או שנתיים, במקרה הטוב, לעמוד בהוצאות משפטיות של כמה עשרות אלפי שקלים ואז, במידה ותפסידו לשלם פיצויים בגובה כמה עשרות אלפי שקלים למטופל. במידה והתשובה לשאלות האלו היא לא, הרי שביטוח אחריות מקצועית לרופאים יסייע לכם מאוד.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למטפליםהצמדו לחברות המובילות

על מנת לרכוש ביטוח אחריות מקצועית חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום, הצוות שלנו יוכל לעזור לכם לקבל את הביטוח הטוב ביותר, זה שיתאים בדיוק לצרכים האישיים שלכם. לפני רכישת הביטוח חשוב לבצע סקר שוק ולבחון מספר הצעות מחיר, השוואה שנוכל לסייע לכם בה.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק