ביטוח אחריות מקצועית לפסיכולוגיםמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח אחריות מקצועית לפסיכולוגיםעוסקים במלאכת קודש

פסיכולוגים ופסיכולוגיות עוזרים למטופלים שלהם לשמור על האיזון הנפשי שלהם ומסייעים להם להתגבר על קשיים ואתגרים שעולים במהלך שגרת החיים שלהם. טיפולים המוענקים על ידי הפסיכולוגים והפסיכולוגיות לא תמיד מצליחים להביא לשיפור מצבו הנפשי של המטופל ולמרבה הצער אף עלולים להביא להחמרה במצבו.

במקרה בו המטופל מרגיש כי הוא נפגע מהטיפול שקיבל, הוא יכול לבחור להגיש תביעת נזיקין כנגד הפסיכולוג שלו. הצורה הטובה ביותר להתמודדות עם תביעת נזיקין היא לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לפסיכולוג שתעניק הגנה משפטית ותמיכה כלכלית במקרה הצורך.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לפסיכולוגים?כיסוי מפני תביעת רשלנות

ביטוח אחריות מקצועית לפסיכולוגים מספק לפסיכולוגים הגנה וסיוע בהתמודדות עם תביעות נזיקין מצד מטופלים. המטופל יכול לבחור לתבוע מכמה סיבות, אולם לרוב ניתן לסכם את כולם בחוסר שביעות רצון מהטיפול, במקרים נדירים יש טענה לרשלנות ממש או לגרימת נזק במכוון.

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במודעות של הישראלים בכל הקשור בתביעות נזיקין ובפרט לפשטות היחסית של הגשת התביעה. בהתאם אנו מבחינים בעלייה ניכרת בכמות תביעות הנזיקין  כמעט בכל תחומי העיסוק המקצועי גם במקצועות בהם תביעות נזיקין היו אירוע נדיר למדי, בוודאי תופתעו לשמוע שיש כמות לא מעטה של אינסטלטורים, חשמלאים, מאמני כושר ועצמאיים נוספים שבוחרים לרכוש ביטוח אחריות מקצועית.

לאור הסכנה המשמעותית להיתבע שרק מתעצמת ככל שחולפות השנים, בעלי מקצועות חופשיים ועצמאיים רבים בחרו לרכוש בביטוח אחריות מקצועית, הביטוח מספק הגנה מקיפה ומשמעותית במקרה של תביעת נזיקין מצדו של אחד מהמטופלים שלכם. יש ביטוחי אחריות מקצועית שמותאמים במיוחד לפסיכולוגים ומספקים סיוע משפטי וכלכלי משמעותי במצב בו אחד המטופלים שלכם מרגיש שנפגע בעקבות הטיפול ובוחר לתבוע אתכם.

אחד הדברים המועילים ביותר בפוליסת הביטוח הזאת היא העובדה שגם אם בית המשפט ירשיע אתכם ויקבע שאכן התרשלתם בתפקידכם, חברת הביטוח תעמוד מאחורי התחייבויותיה ותשלם את הפיצויים שנקבעו על ידי בית המשפט, כמובן תחת המגבלה שגבוה הפיצויים לא עובר את גבולות הכיסוי שנקבעו מראש בפוליסת הביטוח.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית לפסיכולוגים?תלוי באופי עבודת הרופא

הערכת מחיר עלות הפוליסה מראש תהיה אינה אחראית מצידנו לאור העובדה שיש הבדלים רבים ומשמעותיים בין פסיכולוג לפסיכולוג, עלות הביטוח יכולה להגיע לאלפי שקלים בשנה או כמה מאות שקלים בחודש. אולם, כדאי לציין שיש מספר מאפיינים המשפיעים על עלות הפוליסה.

למשל ותק מקצועי של הפסיכולוג יתרום להפחתה בעלות הביטוח, כמו כן, עבר ביטוחי נקי מתביעות גם יסייע לחברת הביטוח להרגיש בטוחה יותר לבטח אתכם וכפועל יוצא להפחית בגובה הפרמיה החודשית. בנוסף, חלק מהפסיכולוגים שלא עובדים באופן פרטי נהנים מביטוח ממקום העבודה, לכן כדי לקבל הגנה מלאה מומלץ רק לרכוש ביטוח משלים שייתן לכם כיסוי מקיף.

ישנם עוד נושאים שחשוב לקחת בחשבון לפני לרכוש פוליסת ביטוח, למשל תצטרכו להבין מהו היקף הכיסוי בו לו אתם זקוקים. באופן טבעי ביטוח טוב ומקיף יוביל לעליה של הפרמיה החודשית. לעומת זאת, אם תרכשו פוליסה צרה יחסית תוכלו לחסוך סכום משמעותי של כסף בכל שנה.

ישנם שיקולים כבדים שצריך להכריע בהם בנוגע להיקף הביטוח הראוי והנדרש עבורכם, לכן לפני רכישת הביטוח כדאי מאוד לנהל שיחת ייעוץ עם איש מקצוע בתחום ביטוח האחריות המקצועית, יועצי הביטוח שלנו יוכלו לספק לכם הדרכה והכוונה בכל הנוגע לביטוח הטוב ביותר עבורכם, בנוסף הם יוכלו להציג בפניכם את כל הפוליסות הקיימות ואת כל האפשרויות העומדות בפניכם.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועיות לפסיכולוגיםהסיכון גדול מדי בלי

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לפסיכולוגים היא אדירה, הביטוח מבטיח לכם שקט נפשי ומרחב תמרון מקצוע, גם במקרה של מטופל לא מרוצה אתם לא תצטרכו להתמודד עם התביעה לבד, חברת הביטוח תעמוד מאחוריכם ותבטיח שהעול הכלכלי והמשפטי הכרוך בהתמודדות עם תביעה מסוג זה לא ייפול כולו על הכתפיים שלכם.

חשוב להבין שעלות ההליכים המשפטיים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים ובמקרים חמורים אף מעבר לכך, בנוסף איתור צוות משפטי שמבין בתחום ידרוש מכם זמן רב ואנרגיה, לכן הסיוע של חברת הביטוח שתעמיד לשירותכם צוות משפטי מצוין שיוכל לאפשר לכם להמשיך בעיסוקכם המקצועי הוא הכרח.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לפסיכולוגים?הצמדו לחברות המובילות

כדאי לרכוש ביטוח אחריות מקצועית לרופאים רק לאחר שיחת בירור מקיפה עם בעל מקצוע מהימן בתחום הביטוח. יועצי הביטוח שלנו יוכלו לספק לכם את כל הידע הדרוש לפני רכישת הביטוח, הם בעלי ידע נרחב בתחום ומכירים את כל פוליסות הביטוח הקיימות בשוק.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק