ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואיתמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואיתמלאכת קוסמטיקה רפואית

ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית הוא סוג ביטוח המוצע לאנשים העוסקים במקצועות המציעים טיפול פיזי או נפשי בשיטות פרא רפואיות, והוא בא במטרה לבטח את המטפלים על כל מצב שעלול לקרות להם – נזק בגוף למטופלים, נזק בנפש למטופלים ועוד.

יש כמה וכמה נקודות שכדאי להכיר על ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית, ועל נקודות אלה נפרט לכם כאן בהרחבה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית?כיסוי מפני תביעת רשלנות

ביטוח אחריות מקצועית לרופאים הוא ביטוח המיועד למטפלים בתחומים הפרא רפואיים. תחומים כמו דיקור סיני, נטורופתיה, הומאופתיה, רפלקסולוגיה, רפואה סינית, שיאצו, שיטת אלכסנדר, היפנוזה ועוד הם תחומים הנמנים עם העולם הפרא רפואי, ומטפלים המשתייכים לאחד או יותר מסוגי הטיפולים האלו צריכים להחזיק בביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית. למה? שאלה מצוינת.

היות ומדובר בטיפולים של מגע, אם לא ישיר אז באמצעות כלים שונים כמו מחטים, אבנים חמות ועוד, עלול להיווצר מצב שבו תתרחש פגיעה גופנית בגוף המטופל. פגיעה כזו עלולה להוביל לתביעה, וביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית יכול להבטיח שהיא תסתיים מבלי לפגוע בכם בצורה כלכלית או מקצועית.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית?תלוי באופי והיקף העבודה

באופן כללי המחיר של ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית משתנה מתחום לתחום, בהתאם לחברת הביטוח שדרכה תרכשו את הפוליסה ובהתאם, כמובן, לגבולות האחריות שיקבעו בפוליסה. בגדול מדובר על מחיר שנתי של כ-4,000 ש"ח עבור כיסוי של עד חצי מיליון שקלים, אולם הטווח הכללי של המחירים מתפרש על פני סכומים וגבולות אחריות גדולים וקטנים יותר – בהתאם לתחום שבו אתם עוסקים.

בכל מקרה, חשוב להבין שרכישה של ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית היא בגדר חובה. ואין מחיר שהוא גבוה מדי כדי לכסות אתכם בזמנים שבהם תאלצו להתמודד מול תביעה. כמובן שעדיף למצוא פוליסה שתציע גבולות אחריות גבוהים יותר במחיר נמוך יותר, אולם עדיף לא לקחת סיכונים וללכת עם חברת ביטוח מקצועית ומנוסה, ללא תלות בגובה המחיר.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואיתהסיכון גדול מדי בלי

ביטוח אחריות מקצועית פרא הוא בעל חשיבות יוצאת דופן. כמו בכל תחום בחיים שבו הפעילות שלנו מתחילה ממקום אחד, עלולה להסתיים במקום אחר. גם טיפולים בתחומים שציינו עלולים למצוא את עצמם מתגלגלים למקומות לא צפויים שיכולים לגרור אחריהם תוצאות קשות כמו תביעה.

במידה ואכן תיפתח נגדכם תביעה שכזו, ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית יכול להבטיח את הכיסוי שלכם בגין המקרה, כולל הוצאות כספיות, איסוף מסמכים אל מול התובע וכל ההתעסקות הכללית סביב נושא התביעה. כל הדברים האלו שבעצם יחסכו מכם בזמן אמת, יוכלו לאפשר לכם להמשיך לעסוק במקצוע שלכם בראש שקט וללא דאגות.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית?הצמדו לחברות המובילות

חברות הביטוח השונות ברחבי הארץ מציעות מגוון פוליסות ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית. על מנת לקנות ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית תצטרכו לבצע סקר בין כולן ולהשוות בין המחירים, השירות והיקף הפוליסות המוצעות לכם.

אפשרות נוספת היא לפנות אל גורם מקצועי שיוכל לסייע לכם להבין אצל איזו מחברות הביטוח הכי משתלם לקנות ביטוח אחריות מקצועית, איזו מבין הפוליסות שהוצעו לכם היא הכי מקיפה, הכי משתלמת ועם השירות הכי טוב.

תוכלו להשאיר פרטים בעמוד ואחד מנציגי החברה יחזור אליכם עם כל מה שצריך לדעת על ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית.

ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואיתכיצד להפעיל את הביטוח

במידה ותגיעו למצב שבו אתם צריכים להפעיל ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית, חברת הביטוח תצטרך להיכנס לתמונה ולהתחיל לפעול בצורה ישירה אל מול הלקוח התובע.

בשלב זה יתבצע איסוף מסמכים שיעידו על המקרה שקרה ובגינו נפתחה התביעה, תידרשו למילוי טפסים עם הפרטים המלאים שלכם ושל התובע וכן יתחיל הליך של איסוף ראיות מטעם חברת הביטוח.

כל זאת ועוד על מנת לסיים את התביעה בצורה ישרה והגיונית, כך שאם התובע יימצא בעל סיבה מוכחת לתביעה תוכל חברת הביטוח להעביר לו את התשלומים.

לצד זאת, במידה ולא יצליח התובע להעיד שאכן התביעה מגיעה ממקום אמיתי ושאכן נגרם לו נזק – חברת הביטוח תדע לסגור את התביעה ללא תשלום.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק