כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
Tour & Care

ביטוח בריאות

מדיכלל פרימיום

ביטוח בריאות

TOP לתייר

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

ביטוח בריאות בעבודה ומניעת כפל ביטוח

קיבלתם ביטוח בריאות מהעבודה? כל הכבוד! עכשיו צריך לבדוק כיצד הוא משתלב בצורה חכמה עם הביטוח הקיים שלכם ולא ליצור כפל ביטוח מיותר.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח בריאות בעבודה ומניעת כפל ביטוח

בכל בוקר אנחנו מתעוררים, מצחצחים שיניים, מתלבשים, עולים על האוטו ונוסעים כל אחד למקום העבודה שלו. חלק מאיתנו עובדים בעבודות משרדיות, חלק מאיתנו עובדים בעבודות פיזיות, חלק מאיתנו עובדים בפנים וחלק מאיתנו עובדים בחוץ.

מה שבטוח הוא שבכל עבודה יש את סוגי הסיכון שלה. בגלל שהעתיד טומן לנו לפעמים הפתעות לא ממש נעימות, ביטוח בריאות בעבודה הוא משהו שחייב להיות לכם. כדי לתת לכם את כל המידע שלו אתם זקוקים, החלטנו לרכז כאן את כל מה שחשוב לדעת על ביטוח בריאות בעבודה ומניעת כפל ביטוח.

שלוש ארבע ולעבודה!

בין אם אתם מאלו שעובדים בין ארבעה קירות מול המחשב ובין אם אתם מאלו שמתרוממים אל על באמצעות מנוף כדי לשפץ גג של מבנה – ביטוח בריאות בעבודה הוא משהו שאסור לכם לוותר עליו, ולמה? פשוט מאוד – אנחנו לא יודעים מה עלול לקרות לנו והאם משהו עלול לפגוע לנו בבריאות ברמה כזו שנזדקק לשירותי בריאות שונים.

ביטוח בריאות בעבודה ומניעת כפל ביטוח

ביטוח בריאות בעבודה הוא למעשה ביטוח בריאות שיכול להבטיח שבמידה ותפגעו באופן לא צפוי בזמן העבודה ותצטרכו להשתמש בשירותים רפואיים מתקדמים – תוכלו לקבל אותם מבלי להכניס את היד עמוק לכיס ולגעת בחשבונות שלכם. בצורה זו תוכלו להפעיל ביטוח בריאות בעבודה ולקבל כספים ששימשו בעצם ככיסוי עבור ההוצאות הכלכליות שלכם עבור אותם הטיפולים שתצטרכו לקבל. ומה זה מניעת כפל ביטוח? שאלה מצוינת.

כפל ביטוח – מה זה בכלל אומר?

כפל ביטוח הוא מונח המתייחס לסיטואציה שבה עבור אדם מסוים קיים יותר מסוג ביטוח בריאות אחד. איך זה קורה? מאוד בקלות. אותו אדם רוכש לעצמו ביטוח בריאות משלים, לדוגמה, ובמקביל רוכש גם ביטוח בריאות פרטי. היות וביטוח בריאות פרטי הוא ביטוח המקיף הרבה יותר מקרים רפואיים – הוא בעצם "בולע" את הכיסויים של ביטוח בריאות משלים, והנה לכם כפל ביטוח שהוא גם לא משתלם וגם לא מועיל בשום סיטואציה – היות ותוכלו להפעיל רק ביטוח בריאות אחד בכל פעם, ומן הסתם שתבחרו להפעיל את ביטוח הבריאות המקיף יותר.

איך קונים ביטוח בריאות בעבודה?

ביטוח בריאות בעבודה ניתן לרכוש בהתאם לסוג העבודה שלכם. קיים ביטוח בריאות בעבודה שהוא מקיף יותר וקיים ביטוח בריאות בעבודה שהוא מצומצם יותר ומכסה פחות שירותים רפואיים, ולכן חשוב לשאול את עצמכם כמה שאלות לפני שתבחרו איזה ביטוח בריאות בעבודה לרכוש עבור עצמכם.

דברים שחשוב לשאול לפני שרוכשים ביטוח בריאות בעבודה

אז בעצם כדאי להגיע למצב שבו אתם ממפים את המצב שלכם מכמה מבחינות: בני כמה אתם? איפה אתם עובדים? כמה רחוק מקום העבודה שלכם מהבית שלכם? מה רמת הסיכון שאותו ניתן לצפות בזמן העבודה שלכם? מה אופי העבודה שלכם? וכמובן – מה המצב הבריאותי שלכם באופן כללי?

עבודה מסוכנת יותר – ביטוח בריאות בעבודה מקיף יותר

בהתאם לתשובות שתאספו על עצמכם תוכלו להבין איזה ביטוח בריאות בעבודה מתאים לכם בדיוק. ההמלצה שלנו היא לבחור ביטוח בריאות בעבודה שהולם את אופי העבודה שלכם – למשל אם אתם עובדים בעבודה פיזית שהפגיעה בה אפשרית לגמרי בכל רגע, כמו לדוגמה אנשים שעובדים בשיפוצים, גננים שמתעסקים עם ציוד חשמלי וחד ועוד – כדאי שתבחרו ביטוח בריאות בעבודה המכסה כמה שיותר שירותים רפואיים.

ביטוח בריאות בעבודה – לכולם

גם אנשים שעובדים בעבודות משרדיות נמצאים בפני סיכונים שלא בהכרח צפויים או ידועים מראש שיכולים להשפיע על המצב הרפואי. לכן, ביטוח בריאות בעבודה מומלץ עבור כולם, גם ללא תלות בסוג העבודה.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק