כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לנשים בהריון מומלצות
מדיכלל פרימיום

ביטוח בריאות

Top Premium

ביטוח בריאות

Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לנשים בהריון
בלוג ביטוח בריאות לנשים בהריון

הריון ראשון? כל התשובות ביחס לטיפול הרפואי הנדרש

גיליתם שאתם בהריון? איזה כיף! הריון ראשון מלא בהתרגשות ויחד עם זאת קצת מלחיץ בעיקר בתחום הרפואי, לכן ריכזנו את כל התשובות לשאלות קטנות והחשובות להתהליך שלכם
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח בריאות לנשים בהריון

בהריון ראשון ישנם לחצים רבים הנובעים מחוסר וודאות מהעתיד לבוא, עולות שאלות רבות, יש מתח רגשי גבוה ושינויים מתמידים במצבי רוח. על מנת לעזור לך להרגיע את כל אלו, איגדנו בדיוק עבורך מענה לשאלות החשובות, והסבר מקיף לשלבים הרפואיים שעליך לעבור סביב ובמהלכו של ההריון, ועל חשיבותו של ביטוח בריאות לנשים בהריון.

לפני ההריון

ראשית כל, אם טרם נכנסת להריון, ואת מתכננת להיכנס בקרוב ישנן בדיקות שניתן לעשות כדי לבדוק סיכונים אפשריים.

אפשר לערוך בדיקות גנטיות שלך ושל בן הזוג בשביל לבדוק סיכון למחלות תורשתיות, בדיקות אלו ניתן לערוך במרכז לבריאות האישה ומכונים גנטיים. כמו כן מומלץ לערוך בדיקות תקינות רפואית טרם הכניסה להריון.

בכל אופן, כדי לכסות מה שאינו צפוי להתגלות במהלך ההריון, עבור כל בעיה שהיא, בדיקה או טיפול שיידרש, מומלץ לעשות ביטוח בריאות לנשים בהריון.

במהלך ההריון

במהלך ההריון תצטרכי להיות במעקב של אחות באופן קבוע- אחת לחודש עד שבוע 36. יש לבדוק לחץ משקל, לחץ דם, בצקות וחלבון בשתן. בשבועות שבין שבוע 36 עד שבוע 40 יש לעשות בדיקות אלו כל שבועיים.  את הבדיקות הללו ניתן לעשות במרכזי בריאות האישה או בטיפות חלב. בהריון הראשון, כדאי להיעזר בליווי צמוד של אח/ות הריון מטעם קופת החולים בה את חברה שנותנת מענה לכל עניין שעולה במהלך התקופה.

בנוסף, במהלך השליש הראשון של ההריון צריך לערוך בדיקות אולטרסאונד בבדיקות אלו רופא/ת נשים יבדקו את מיקומו של שק ההריון ואת דופק העובר. בבדיקת האולטרסאונד ניתן יהיה לגלות את גיל הריון, ומספר העוברים. ובדיקות דם ושתן בשביל לאבחן תפקוד הורמונלי, תפקוד של בלוטות, רמות סוכר בדם וכו'.

בהמשך, בשבועות 10- 13 יש לבדוק מומים כרומוזומליים בעובר, לדוגמה תסמונת דאון על ידי בדיקת סיסי שליה.

ולעשות בדיקת אולטרסאונד נוספת לעובי הנוזל המצטבר בעורף העובר הנקראת שקיפות עורפית, גם היא עוזרת לזהות עוברים פגועים. בדיקה נוספת שבודקת גם היא מומים כרומוזומליים, אותה עושים בשבועות מאוחרים יותר, היא בדיקת מי שפיר.

עם ההתפתחות של העובר, בשבועות הבאים 14-16, יש לעשות סקירת מוקדמת למערכות בגוף העובר, ובדיקת מערכות נוספת בשבועות 19-24 בהן ניתן יהיה לצפות באיברים נוספים שלא נבדקו קודם.

ביטוח בריאות לנשים בהריון

בביטוח הבריאות הרגיל שלכם, כחלק מסל הבריאות הממלכתי ניתן לרכוש פוליסה מיוחדת עבור ההריון. ביטוח בריאות לנשים בהריון מכסה בדיקות, טיפולים\ וייעוצים שאינם מצריכים אשפוז (ביטוח פרטי כן מכסה שירות זה)

בתוך מסגרת ביטוח לנשים בהריון, נכללות בדיקות גנטיות, סקירת המערכות, בדיקות שקיפות עורפית, סיסיי שיליה ומי שפיר.

כמו כן, ביטוח בריאות אשר מותאם ב מיוחד לנשים בהריון נותן זכאות לכיסוי הוצאות סביב ההריון כגון קורס הכנה ללידה, אירוח במלונית לאחר לידה, יועצת הנקה ועוד.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק