כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לנשים בהריון מומלצות
מדיכלל פרימיום

ביטוח בריאות

Upgrade אקסטרה

ביטוח בריאות

יאנגז

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לנשים בהריון
בלוג ביטוח בריאות לנשים בהריון

מתכוננת להריון? בעזרת הטיפים האלו תוכלי לשמור על הבריאות

תקופת ההריון מלאה בהפתעות, חלקן נעימות יותר וחלקן פחות. יחד עם זאת, הכנה מוקדמת ושמירה על אורח חיים בריא במשך זמן ההריון, בהחלט יסייע לשפר ולהקל כמה שניתן על התקופה הזו בחייכן.
צוות ביטוח

צוות ביטוח

איך להתכונן להריון

תקופת ההריון היא תקופה מופלאה, אולם את צפויה להיתקל בלא מעט אתגרים במהלכה שעלולים להפוך את האתגר שבשמירה על הבריאות ללא פשוט, נשים רבות מעלות לא מעט במשקל במהלך ההריון ונתקלות בתופעות שלא נתקלו בהן מעולם,  את מתכוננת להריון? בעזרת הטיפים האלו תוכלי לשמור על הבריאות.

רכשי ויטמינים

במהלך ההיריון הגוף זקוק לעזרה, אחת הדרכים הכי טובות לסייע לו הוא על ידי צריכת ויטמינים באופן תדיר כבר מתחילה ההריון, צריכת הויטמינים טובה הן לאם והן לעובר שיוכל לקבל יותר חומרים מזינים מהאם. אם יש לך ביטוח בריאות פרטי תוכלי ליהנות מויטמנים בהנחה משמעותית במהלך ההריון. 

התעמלות

חשוב להקפיד על שגרת אימון גם במהלך ההריון, במיוחד בחודשים הראשונים ובפרט אם את רגילה להתאמן ביום יום, חשוב להתייעץ עם רופא מיד אחרי שאת מגלה שאת בהריון ובמהלך ההריון כדי לוודא שהפעילות הספורטיבית בה את עוסקת לא פוגעת בך או בתינוק. מומלץ לנשים בהריון לעסוק בפעילות כמו פילאטיס, שיחה יוגה והליכה.

הימנעות ממאכלים ופעילויות מסוכנים

נשים בהריון צריכות להימנע ממספר מאכלים ופעולות, בין היתר מומלץ להימנע מאכילת דגים ובשרים נאים ובכלל זאת סושי, גם מבושל לאור העובדה שברוב המקרים הסכינים לחיתוך הרולים הנאים הם גם אלה שחותכים את הרולים המבושלים.

כמו כן, חשוב להימנע משתיית משקאות אלכוהולים ומעישון לכל אורך תקופת ההריון.

שימי לב למשקל שלך

כל הריון מוביל לעלייה במשקל של האישה, זאת עובדה שאי אפשר להימנע ממנה אולם חשוב מאוד לשים לב שמדובר בעלייה מבוקרת ולא בעלייה קיצונית. כמו כן, אם את לא מזהה עלייה כלשהי במשקל או עלייה מתונה מאוד יכול להיות שגם כאן מדובר בבעיה. לכן, חשוב לשתף את הרופא בשינויים במשקל שלך כדי לוודא שמדובר בשינויים טבעיים ולא בשינויים המעידים על בעיה כלשהי.

כמו כן, כל עוד העלייה נובעת מהריון טבעי ולא משינויים קיצוניים בתזונה בעקבות ההריון מומלץ להימנע מדיאטות, בטח דיאטות כאסח במהלך ההריון ולשמור אותם לחודשים שאחר כך.

בריאות הרגליים וכף הרגל בפרט

במהלך ההריון לא מעט נשים סובלות מבצקות כאלה ואחרות ברגליים, ראשית חשוב לשתף את הרופא אם אתן סובלות מבצקות כלשהן אבל גם נשים שלא סובלות מבצקות צפויות לחוות נפיחות כלשהי. חשוב להיות מודעות לכך ובמקרה הצורך אף לרכוש זוג נעליים במידה גדולה יותר שיאפשרו לכן ללכת בנוחות. נעליים קטנות מדי עלולות להחמיר את הבעיה ולהביא לסבל מיותר לאישה ההריונית. 

תזונה נכונה

במהלך ההריון מומלץ לאכול לא מעט מאכלים המסייעים לאישה ולתינוק, בין היתר כדאי לאכול מזונות עשירים בחומצה פולית כמו קטניות, תפוזים ופרי הדר, אספרגוס ועוד. החומרים הללו מסייעים להתפתחות העצבית של התינוק.

כמו כן, מומלץ להפחית בצריכת קפאין במהלך ההריון, ניתן להחליף את הקפה של הבוקר בשייק פירות טעים, הסוכרים שמקורן בפירות מכילים יכולים להוות חלופה ראויה למכת האנרגיה הנדרשת בבוקר.

הפריט האחרון שמומלץ להרבות באכילתו הוא דגים, לא נאים!, מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצאו כי ילדים לנשים שצרכו כמות גבוהה יחסית של דגים במהלך ההיריון השיגו תוצאות גבוהות במספר רב של מבחנים בדגש על דגים עשירים באומגה 3 כמו סלמון וטונה. 

מותר להיכנע לחשקים

נשים בהריון ידועות בכך שיש להן חשקים מוזרים בכל הנוגע למזון, חשוב מאוד לא לדכא את החשקים האלה, במיוחד אם אתן לא מזהות עלייה משמעותית במשקל, כל עוד זה נעשה בצורה מושכלת ושקולה אפשר "לחטוא" מדי פעם.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק