כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לנשים בהריון מומלצות
Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

Tour & Care

ביטוח בריאות

Basic Platinum

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לנשים בהריון
בלוג ביטוח בריאות לנשים בהריון

סל הריון: דואגים לתינוק שלכם מכל הלב

אין חוויה יותר מרגשת לבני זוג מתקופה ההריון, אך יחד עם זאת היא כוללת דאגות, חששות, בדיקות רפואיות ולכן חשוב שיהיה לכם גיבוי וכיסוי מלא ככל שניתן בביטוח הבריאות שלכם.
צוות ביטוח

צוות ביטוח

סל הריון וביטוח בריאות

כמה חיכיתם לרגע הזה שבו תוכלו לבשר למשפחות ולחברים שהנה, זה קורה, אתם בהריון! אחרי נסיונות קלים יותר או מורכבים יותר, הגעתם לרגע הזה שציפיתם לו כל כך, ואתם מחכים בהתרגשות לבואו או בואה של האוצר החדש שלכם.

אולם אם נשים לרגע את ההתרגשות בצד, חשוב לדעת שתצטרכו לבצע מעקבים צמודים, מגוון בדיקות וגם טיפולים שיוכלו לוודא שהכל קורה אצלכם בצורה תקינה ובריאה. איך עושים את זה? פשוט מאוד, באמצעות סל הריון: דואגים לתינוק שלכם מכל הלב.

לחיתולים והמגבונים תדאגו בהמשך, כאן דואגים קודם כל לבריאות

סל הריון הוא תכנית ביטוח שבא במטרה לכסות אתכם בכל מה שקשור לטיפולים, בדיקות וליווי רפואי לאורך כל תקופת ההריון ולעיתים גם לאחריה. תכנית הביטוח הזו היא תכנית שנרכשת בצורה פרטנית דרך קופת החולים שאליה אתם שייכים או על ידי חברות הביטוח השונות.

סל הריון – הצעד הראשון להורות

המטרה כאן היא לוודא שכל תהליך ההריון וההסתגלות אל בואו של התינוק החדש אל חייכם עובר בצורה טובה, ושאתם נמצאים עם היד על הדופק בכל מה שקשור בבריאות שלכם ושל התינוק. סל הריון הוא תכנית ביטוח המומלצת לכל הנשים שנכנסות להריון, ומומלץ לא לבחול כאן באמצעים.

איך בוחרים אצל מי לרכוש סל הריון?

סל הריון הוא תכנית ביטוח המוצעת לכם על ידי יותר מגורם אחד, ולכן אנשים רבים מתחילים להתבלבל ולתהות איפה ואצל מי הכי כדאי לרכוש סל הריון. נוכל להגיד בפה מלא שפוליסות ביטוח הבריאות של כל אחת מחברות הביטוח וגם של קופות החולים מכילות כיסויים שונים והיקפים שונים, ולכן קשה להצביע על חברה או קופה אחת שדרכה מומלץ לרכוש סל הריון.

דברים שחשוב לבדוק לפני שרוכשים סל הריון

אז נכון, להמליץ על גורם ספציפי לא נוכל, אבל אנחנו שמחים לתת לכם כמה עצות שיוכלו לסייע לכם בבחירה שלכם. אז ראשית ואולי החשוב מכל, מומלץ לוודא שהפוליסה שאתם רוכשים מכילה בדיקות בסיסיות וגם מתקדמות בזמן ההריון. בדיקות כמו בדיקת שקיפות עורפית, בדיקת מי שפיר, סקירת מערכות מוקדמת, סקירת מערכות מאוחרת, בדיקות גנטיות, בדיקת סיסי שליה, בדיקת די אן איי עוברי ועוד, הן בדיקות שחובה שיכללו בתוך סל הריון.

שירותים נוספים שניתן לקבל במסגרת סל הריון

סל הריון מקיף יותר יכלול גם שירותים לאחר הלידה. שירותים כמו פגישות עם יועצת הנקה מוסמכת וליווי, קורס מקצועי להכנה לקראת הלידה, איסוף דם טבורי ושימור שלו למקרה הצורך ושהות במלונית לאחר הלידה הם רק חלק מהשירותים הנוספים מהם אתם יכולים להנות, אולם חשוב לציין שלא כולם חייבים לרכוש אותם ומדובר בפעמים מסוימות על שירותי אקסטרה בלבד.

סל הריון לא כלול לי במסגרת הביטוח שלי בקופת החולים?

סל הריון הוא נפרד לסוגי הביטוח הקיימים לכם, ויש לרכוש אותו בפני עצמו. לכן, חשוב לוודא שאתם רוכשים אותו בזמן ושהתוקף שלו ארוך מספיק כדי לכסות את כל תקופת ההריון שלכם וגם אחריה, כך שלא תצטרכו לעמוד בפני בעיות עתידיות. ככל שתוודאו את הנושא יותר בזמן, כך תוכלו לוודא שכל השירותים של סל הריון מגיעים לכם ברגע שתצטרכו אותם.

ויש אפילו שירותים נוספים שעשויים להיכלל בתוך סל הריון

פגישות עם דולה, תומכת לידה, שירותי הבראה, הזמנה של אחות עד לבית היולדת, ייעוץ שינה, ייעוץ תזונה ואף פעילות גופנית כחלק מתכנית חזרה לשגרה עבור היולדת גם הם שירותים שיכולים להוות חלק מסל הריון – הכל בהתאם לפוליסת הביטוח שאותה תבחרו. שיהיה המון מזל טוב!

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק