כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לעוברים לארהב מומלצות
תרופות מיוחדות

ביטוח בריאות

Preferred Platinum

ביטוח בריאות

Tour & Care

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לעוברים לארהב
בלוג ביטוח בריאות לעוברים לארהב

5 טיפים לרילוקיישן מוצלח ובטוח לארה"ב

קיבלתם הצעה לרילוקיישן לארצות הברית? מצויין! אז דקה לפני שאתם רצים להזמין כרטיסי טיסה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם במעבר.
צוות ביטוח

צוות ביטוח

רילוקיישן לארצות הברית

בכל שנה ישראלים רבים עוברים לחו"ל מסיבות שונות- עבודה, לימודים, שינוי או שיפור איכות חייהם. היעד הפופולרי ביותר לרילוקיישן עבור ישראלים הוא ארה"ב. אם גם אתם מתכננים רילוקיישן לארה"ב, לפניכם 5 טיפים מועילים שיעזרו לכם לצלוח את המעבר בדרך הטובה ביותר:

היערכות מקדימה מנטלית וכלכלית

חווית הרילוקיישן מציפה רגשות מעורבים, אתם בטח נרגשים מאוד לקראת המעבר ובמקביל צפים בכם גם חששות רבים.. יש הרבה דברים לדאוג להם וחשוב לא לשכוח כל פרט רלוונטי למעבר.

רילוקיישן לארה"ב מצריך הכנות רבות מראש הכוללות: התארגנות כלכלית שלוקחת בחשבון הוצאות כגון ביטוח חול ארצות הברית והסדרת ויזה מול השגרירות. כמו כן, היערכות במציאת מקום מגורים, מסגרות עבודה, לימודים ועוד.

כמובן, רילוקיישן מחייב הכנה מנטלית: לא פשוט לעזוב את אורח החיים אליו מורגלים בארץ, את הסביבה המוכרת, ישנן פרידות מחברים ומשפחה שכדאי לעשות באופן הדרגתי. אם אתם נוסעים עם ילדיכם ניתוק מהסביבה והסתגלות לאחת חדשה, במיוחד כשמדובר במקום רחוק עם שפה זרה, יכול להיות צעד קשה וכדאי להכין אותם מראש ולשדר תחושה של וודאות.

הכנה מוקדמת ככל הניתן לצעד גדול ומשמעותי בחייכם יעשה רק טוב לכם ולסובבים אתכם, וכך גם תוכלו לוודא שדאגתם בזמן לכל פרט ולענות עבורכם על תחושות הביטחון והוודאות הנדרשות.

ויזה

רילוקיישן לארה"ב, כמו בכל נסיעה לארה"ב, נדרשת הוצאת אשרת ויזה מתאימה לאורך השהות וסיבתה. שימו לב ישנן מספר סוגים של אשרות שהייה, ויזה לעבודה וויזה ללימודים והוציאו את האישור המתאים עבורכם ועבור בני המשפחה שמצטרפים למעבר. גם לתהליך זה יש להיערך מראש משום שהאמריקאים מאוד קפדנים והוא עלול לקחת זמן.

ביטוח חול ארצות הברית

כשעושים רילוקיישן, הדבר החשוב ביותר הוא ביטוח. הביטוח כולל גם את הטיסות עצמן, ציוד רב חשוב ובעל ערך שאתם לוקחים אתכם וכמובן ביטוח בריאות. חשוב מאוד שביטוח חול יכסה כל תרחיש אפשרי, אתם נוסעים לתקופה ממושכת וכדאי שתדאגו לצרכיכם לכל אורך התקופה. ניתן לעשות ביטוחים מקומיים אך מומלץ להיעזר בחברות ביטוח מהארץ כך תוודאו שיש לכם גב לכל מצב, ובנוסף השירות יינתן בשפה העברית.

מגורים

היעזרו בבעלי מקצוע המבינים ברילוקיישן לארה"ב או באתרים רלוונטיים על מנת למצוא מקום מגורים מתאים לצרכים שלכם, ועומד בתקציב הכלכלי שלכם. יש לקחת בחשבון שמקום המגורים יהיה קרוב למסגרות, ונוח מבחינת תחבורה. בארה"ב ישנם ישראלים ויהודים רבים ומומלץ לחפש מקום בו תהיה קהילה להישען עליה כך שתהיה התאקלמות בסביבה בטוחה ונעימה.

ציוד ואריזות

הכינו מראש רשימות ציוד שצריך לקחת אתכם, דאגו לרכוש מספיק מזוודות, השתדלו לחסוך בעלויות ובמקום וזכרו שישנם דברים שניתן לרכוש ואפילו במחירים יותר טובים בארצות הברית. קחו ציוד מותאם לאקלים וחפצים יקרים ללבכם שיעזרו לכם להרגיש בבית גם כשאתם רחוקים.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק