כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
משפחה פלוס

ביטוח בריאות

Top Premium

ביטוח בריאות

Top מנו מדיק

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

ביטוח תרופות פרטי - כיסוי לכל מחלה ולכל מצב רפואי

אחד מהכיסויים הפופולארים בביטוחי בריאות הוא ביטוח תרופות פרטי, הוא נועד לסייע לכם לרכוש תרופות מחוץ לסל הבריאות במידת הצורך.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח תרופות פרטי

כל אחד ואחת מאיתנו עמד לפחות פעם אחת בחיים במצב שבו משהו לא צפוי מתרחש ואנחנו צריכים להתמודד איתו לפתע, בלי הכנה מוקדמת – לא נפשית ולא כלכלית. לעיתים מדובר על תקלות מבאסות אבל לא חמורות כמו פנצ'ר בדרך לעבודה או נזק שנגרם לציר של דלת הכניסה לבית שלנו.

במקרים כאלו מדובר על בעיות שמביאות איתן הוצאות קטנות באופן יחסי וגם התמודדות יחסית קלה, פשוטה וזמינה, אולם מה קורה כאשר מדובר על התחום הבריאותי? לצורך זה כדאי שתעשו לעצמכם ביטוח תרופות פרטי – כיסוי לכל מחלה ולכל מצב רפואי.

אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה

אז נכון, אולי מדובר כאן על גישה קצת מפוחדת וחרדה, אבל בעולם שבו שום דבר לא באמת יכול להיות צפוי מראש – עדיף שיהיה לכם ביטוח תרופות פרטי שיבטיח לכם כיסויים כלכליים ופיצויים עבור הוצאות בלתי צפויות שאיתן אתם עלולים להתמודד.

מה כולל ביטוח תרופות פרטי?

סל הבריאות במדינת ישראל מגדיר רשימה של תרופות ספציפיות הנכללות תחת הביטוח הרפואי הממלכתי שקיים עבור כל אחד ואחת מתושבי מדינת ישראל. לא רק שמדובר על כמות מוגבלת של סוגי התרופות, אלא גם על מנת להשתמש בתרופה ולהנות מכיסוי של הביטוח – תצטרכו לענות על הקריטריונים הרפואיים שלשמה היא נועדה.

ביטוח תרופות פרטי – כיסוי מלא לכל מחלה

לעומת זאת, רכישת פוליסה של ביטוח תרופות פרטי תכסה עבורכם רכישה של רשימת תרופות הרבה יותר נרחבת, וגם תוכלו, בהנחיית רופא כמובן, להשתמש בתרופות המיועדות למחלה מסוימת גם עבור המחלה שלכם.

טיפולים, אשפוזים, השתלות – הכל נמצא כאן

ביטוח תרופות פרטי הוא חלק מביטוח רפואי פרטי, המכיל כיסויים הרבה יותר נרחבים מאשר רק עבור תרופות. השתלות בחוץ לארץ, ניתוחים מורכבים, בחירת הרופא המנתח שלכם, חוות דעת שנייה מרופאים נוספים, ביטוח מחלות קשות וגם ביטוח סיעודי הם רק חלק ממה שפוליסת ביטוח רפואי פרטי מציעה, והיא תכסה חלק נכבד מההוצאות שלכם, אם לא את כולן.

איפה קונים ביטוח תרופות פרטי?

בכל מה שקשור בביטוח בריאות ממלכתי או ביטוח בריאות עם שירותי בריאות נוספים, הנקרא גם ביטוח בריאות משלים, ההתנהלות והרכישה מתבצעות אל מול קופות החולים השונות, אולם כאשר מדברים על ביטוח תרופות פרטי וביטוח בריאות פרטי בכלל – ההתנהלות והרכישה מתבצעות אל מול חברות הביטוח השונות הפעילות במדינה.

מה העלות של ביטוח תרופות פרטי?

כל חברת ביטוח מציעה פוליסה קצת שונה של ביטוח בריאות פרטי ולכן המחיר של ביטוח תרופות פרטי עשוי להשתנות מחברת ביטוח אחת לשניה. באופן כללי מדובר כאן על טווח מחירים שנע בערך בין כ-50 ש"ח לחודש ועד כ-100 ש"ח לחודש, בהתאם להיקף ביטוח בריאות פרטי שתבחרו לעצמכם.

איפה כדאי לעשות ביטוח תרופות פרטי?

ביטוח תרופות פרטי הוא עניין אינדיבידואלי, ולכן קשה להמליץ על חברת ביטוח מסויימת שדרכה כדאי לעשות אותו. מה שכן, ניתן בהחלט להגיד שקיימים היום כמה וכמה גופים שמבצעים השוואת ביטוח שבאמצעותם תוכלו לקבל תמונת מצב לגבי היקף הפוליסה המוצעת אצל כל חברות הביטוח, מחיר הפוליסה ועוד.

איך בוחרים חברת ביטוח תרופות פרטי?

כדאי לבחור חברת ביטוח שידועה ומומלצת בשל ההתנהלות המקצועית, הזמינה והאדיבה שלה, בשילוב עם מחיר טוב. לכן כדאי להשקיע אנרגיה ומאמצים על מנת לאתר את חברת הביטוח המתאימה לכם ביותר לביטוח בריאות הפרטי שלכם. מאחלים לכם רק בריאות!

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק