כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
תרופות מיוחדות

ביטוח בריאות

Tour & Care

ביטוח בריאות

קו ראשון פלוס

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

ביטוח מגדל אקטיב : הביטוח היחיד שישפר לכם את אורח החיים!

שמעתם פעם על חברת ביטוח אשר פועלת לטובת המבוטחים שלה? הכירו את ביטוח מגדל אקטיב, הביטוח שיסייע לכם לשפר את מצבכם הבריאותי!
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח מגדל אקטיב

אחד מהתחומים החדשניים ביותר בשוק הביטוח הוא תחום הביטוחים המניעתיים, המטרה של הביטוחים הללו היא לשפר את הבריאות של המטופל לטווח הארוך באמצעות סל רחב של טיפולים ופתרונות מניעתיים. בין היתר ניתן לכלול כחלק מן הפתרונות הללו פתרונות כמו מנויים לחדר כושר, הנחות על מוצרי רפואה משלימה ועוד. אחת מהחלוצות בתחום זה היא חברת מגדל שהשיקה את מגדל אקטיב: בדקו את האפליקציה של מגדל ותוכלו למצוא כמות יוצאת דופן של הנחות והטבות לחברים בפוליסת הביטוח המניעתית של החברה.

מה זה מגדל אקטיב?

מגדל אקטיב הוא ביטוח בריאות חדשני שמטרתו לשפר את איכות החיים ואת הבריאות של המטופל ובכך למנוע מבריאותו להדרדר ולהפחית את הסיכון להופעת תופעות מסכנות חיים והופעת מחלות קשות. ביטוח זה הוא למעשה ביטוח מניעתי שמטרתו להעניק הגנה למבוטחים באמצעות הטבות והנחות שמקדמות אורח חיים בריא.

במסגרת הביטוח הזה חברת מגדל משיקה אפליקציה חדשנית לטלפונים הסלולריים שבאמצעותם ניתן לממש בקלות וביעילות את כלל ההטבות. מגדל נכנסה לשיתוף פעולה עם מגוון רחב של בתי עסק בתחומים רבים שיסייעו למבוטח לשמור על הכושר, להיגמל מעישון ועוד.

איזה הטבות כלולות במגדל אקטיב?

במסגרת הביטוח של מגדל אקטיב המבוטחים זכאים לקבל מגוון רחב של הטבות והנחות בעסקים בכל רחבי המדינה.

למשל במסגרת הביטוח ניתן לקבל הנחה בתוכנית גמילה מעישון במכון אברהמסון. מגדל אקטיב חוסכת למבוטח כ-900 ₪ ביחס לעלות הקורס. ובמידה והטיפול מצליח, לאחר חצי שנה המבוטח יקבל החזר נוסף בגובה 600 ₪ מחברת הביטוח.

כמו כן, מגדל מקדמת אורח חיים בריא באמצעות סדנאות תזונה והרזייה שמועברות על ידי חלי ממן, המבוטחים יזכו להנחה של 70 ₪ וישלמו 190 ₪ בחודש במקום 260 ₪. גם לתחום הכושר מגדל מספקת מענה, החברה התקשרה עם רשת חדרי הכושר פרופיט ומעניקה למבוטחיה הנחה חודשית בגובה 20 ₪.

מעבר לכך המבוטחים זכאים לעוד מגוון רחב של הנחות והטבות בחנויות ורשתות בכל רחבי הארץ, בשימוש נכון החברות במגדל אקטיב יכולה לחסוך מאות שקלים בחודש לכל מבוטח.

למה מגדל השיקה את הביטוח הזה?

לחברת הביטוח יש שני אינטרסים מרכזיים בהצעת הביטוח הזה, הראשון הוא כמובן הרווח שמייצרת הפוליסה הזאת באופן ישיר, חברת הביטוח לא מפסידה עליו כסף ברוב הגדול של המקרים ולכן הוא משתלם עבורה גם כביטוח יחידני.

האינטרס השני ואולי החשוב ביותר הוא העובדה שהחברה בביטוח הזה תורמת באופן משמעותי בחלק לא קטן מהמקרים למצבו הבריאותי של המבוטח, שמירה על אורח חיים בריא מפחיתה באופן משמעותי את הסיכון לסבול מבעיות רפואיות חמורות ולאור זאת גם הסיכוי שתתבעו את חברת הביטוח בביטוח הבריאות הרגיל שלכם יורד משמעותית.

האם כדי לרכוש ביטוח מגדל אקטיב?

בגדול, התשובה היא כן, אולם חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים לפני שרוכשים את הביטוח, חשוב לוודא כי באמת תנצלו את ההטבות שניתנות לכם במסגרת הביטוח. מדובר בביטוח שהכדאיות שלו תלויה מאוד במבוטח.

מבוטח שישתמש בהטבות המוענקות במסגרת הביטוח יכול לחסוך מאות שקלים בחודש על הוצאות יומיומיות מה שיהפוך את הביטוח למשתלם מאוד ואף לכזה שחוסך בכסף למבוטח.

לעומת זאת, אם אתם לא מתכוונים לממש את ההטבות באופן קבוע יכול להיות שמדובר בהוצאה מיותרת עבורכם.

כיצד לרכוש ביטוח מגדל אקטיב?

כמובן שתמיד ניתן לפנות לאתר החברה או למספר הטלפון שלה כדי לרכוש פוליסת ביטוח לטווח, אנו ממליצים כי לפני רכישה של ביטוח כלשהו חשוב להתייעץ עם יועץ ביטוח מקצועי שיוכל להדריך אתכם בנוגע לאפשרויות העומדות בפניכם.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם ייעוץ מקצועי ואחראי בנוגע לפוליסות הביטוח הקיימות בשוק ואף להסביר באופן מפורט ככל הניתן על ההטבות הניתנות במסגרת הביטוח מגדל אקטיב.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק