כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
ילדודס

ביטוח בריאות

Preferred Platinum

ביטוח בריאות

מדיכלל פרימיום

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

מרחיבים את הידע על ביטוח הבריאות שלכם

הגיע הזמן להכיר לעומק את ביטוח הבריאות, אנחנו מאמינים גדולים שלא רוכשים ביטוח לפני שלומדים כיצד הוא יכול לעזור לכם בעתיד.
צוות ביטוח

צוות ביטוח

מרחיבים את הידע על ביטוח הבריאות שלכם

מגיל צעיר אנחנו שומעים על כל מיני סוגי ביטוחים שכדאי שיהיו לנו. לאורך כל החיים נוהגים להפחיד אותנו ולגרום לנו לחשוב על "מה עלול לקרות", ובהתאם אנחנו רצים ורוכשים לעצמנו את כל סוגי הביטוח האפשריים.

בנקודה הזאת בדיוק חשוב להגיד שהדבר הכי חכם לעשות הוא קודם כל לקחת נשימה עמוקה, להירגע ואחרי כן להבין שאין שום צורך בבהלה. במקום שתרכשו כל ביטוח שמציעים לכם, חשוב לנו בשלב הראשון שתבינו איך אתם מרחיבים את הידע על ביטוח הבריאות שלכם.

רק באמצעות ידיעת הדברים תוכלו לבחור ביטוח בריאות שמתאים לכם. אז מה חשוב לדעת ואיך עושים מה? אל דאגה, כל הפירוט כאן למטה.

ביטוח בריאות – נעים להכיר!

אז בשביל היכרות ראשונית חשוב לנו לציין שביטוח בריאות הוא שם הכולל בתוכו כמה וכמה סוגים של ביטוח בריאות. מדובר כאן על ביטוח בריאות ממלכתי שניתן לכם באופן אוטומטי כחלק מהחברות שלכם באחת מקופות החולים הפעילות בארץ, ביטוח בריאות משלים הכולל שירותים רפואיים נוספים, ביטוח בריאות סיעודי וכן ביטוח בריאות פרטי.

מרחיבים את הידע על ביטוח הבריאות שלכם

עכשיו כשאנחנו יודעים בדיוק לקראת מה אנחנו הולכים, חשוב לדעת שככל שביטוח הבריאות שתרכשו יהיה מקיף יותר – ככה תוכלו לקבל כיסויים עבור יותר שירותים רפואיים. ומה זה אומר? אם ביטוח בריאות ממלכתי כולל כיסויים רק עבור השירותים הרפואיים הניתנים במסגרת סל הבריאות, הרי שביטוח בריאות משלים, ביטוח בריאות סיעודי וביטוח בריאות פרטי מכילים בתוכם כיסויים עבור שירותים רפואיים מתקדמים יותר כמו טיפולים בחוץ לארץ, השתלות, אשפוז ארוך ועוד.

איך בוחרים ביטוח בריאות?

בגלל שמדובר כאן על ארבעה סוגי ביטוח בריאות שונים, חשוב לדעת איך לבחור ביטוח בריאות שמתאים לכם באופן אישי. אז בראש ובראשונה חשוב להסתכל על המצב הרפואי שלכם. אם אתם אנשים בריאים באופן כללי, אתם יכולים לבחור ביטוח בריאות יחסית בסיסי עם כיסוי עבור שירותי בריאות בסיסיים. אולם אם אתם חס וחלילה מתמודדים עם מצבים רפואיים לא פשוטים – בחרו ביטוח בריאות מקיף שיוכל לסייע לכם לא להיכנס להוצאות כלכליות גדולות ובלתי אפשריות.

עוד גורמים שלפיהם ניתן לבחור ביטוח בריאות

ביטוח בריאות אפשר לבחור גם בהתאם לסוג העבודה שבה אתם עובדים. כך, לדוגמה, אנשים שעובדים בעבודה משרדית יוכלו להסתפק בביטוח בריאות בסיסי יחסית, ואילו אנשים שעובדים בעבודה פיזית יותר או מסוכנת יותר – מומלץ עבורם לבחור בביטוח בריאות קצת יותר מקיף.

איפה רוכשים ביטוח בריאות?

קופות החולים מציעות ביטוח בריאות במסגרת השירותים הרפואיים שלהן, בשיתוף עם חברות הביטוח השונות הפועלות במדינת ישראל מציעות גם סוגים של ביטוח בריאות מקיף יותר עבור טיפולים המתבצעים מחוץ לקופת חולים. בנוסף, מי המציעות ביטוח בריאות פרטי הן חברות הביטוח בעצמן.

איך בוחרים מבין כולם?

כל חברת ביטוח במדינת ישראל מציעה פוליסה קצת שונה של ביטוח בריאות, ולכן חשוב לבצע השוואה ממוקדת בין הפוליסות המוצעות לכם לרכישה. ככל שתאספו יותר מידע על פוליסות של ביטוח בריאות, כך תוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים ביטוח בריאות?

באותה השוואה שתערכו, אנחנו ממליצים למדוד את הפוליסות במדדים של מחיר, היקף הפוליסה וטיב השירות של חברת הביטוח. את כל המידע שתאספו תוכלו לשבץ בטבלה מסודרת ולהשוות ביתר קלות. רק כך תוכלו לבחור ביטוח בריאות שהוא גם במחיר הוגן, גם בהיקף שמתאים לכם וגם בחברת ביטוח שאפשר לסמוך עליה ברגע האמת.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק