כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
ילדודס

ביטוח בריאות

Preferred Platinum

ביטוח בריאות

משפחה פלוס

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

זהו הכיסוי הביטוחי הקריטי ביותר בביטוח הבריאות שלכם

כיסוי אמבולטורי הפך להיות הכיסוי העיקרי והקריטי בביטוח הבריאות בכל חברות הביטוח השונות. אם כך, מה הופך אותו לכל כך חיוני? כל הפרטים לפניכם
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

אמבולטורי

ביטוח אמבולטורי הוא ביטוח שיש לרכוש במסגרת פרטית ומעניק למבוטח את הגישה למגוון רחב של בדיקות וטיפולים שאינם כלולים במסגרות הציבוריות, באמצעות קופת החולים אליה הוא רשום. אנשים רבים שואלים את עצמם מהו ביטוח אמבולטורי? מדוע הוא כל כך קריטי. ביטוח זה מאפשר למבוטח לקבל גישה לרופאים מומחים במהירות רבה ובהשתתפות עצמית נמוכה משמעותית ממה שהיה משלם במסגרת פרטית.

מה זה ביטוח אמבולטורי ?

המטרה של ביטוח זה היא לתת מענה משלים לשירותים המוענקים למבוטח באמצעות קופת החולים בה הוא רשום. הביטוח האמבולטורי מאפשר למבוטח לעבור סט שלם של בדיקות ואבחונים ושירותים רפואיים אחרים שקופת החולים, ברוב הגדול של המקרים לא מממנת כך שהאפשרות היחידה לקבל היא במסגרת פרטית.

חשוב לציין כי הביטוח האמבולטורי ידוע בכך שהוא מאפשר למבוטח לקבל את השירות לו הוא זקוק באופן מהיר ופשוט למדי, כיוון שרוב השירותים שניתנים במסגרתו הם שירותים שניתן לקבל מבלי לקבל הפנייה מרופא.

איזה שירותים ניתן לקבל במסגרת הביטוח ?

רוב השירותים המוענקים במסגרת פוליסת הביטוח האמבולטורי הם שירותים אבחנתיים ובדיקתיים שניתן לבצע במסגרת ביקור אחד או שניים. הביטוח לא מכסה טיפולים ממשיים, למשל ניתוחים או טיפול במחלה כזאת או אחרת. במסגרת הביטוח האמבולטורי המבוטח זכאים לשירותים הבאים:

  • זכאות לעבור בדיקות רבות ומגוונות כמו CT, MRI, P.E.T, אולטראסאונד ועוד.
  • תשלום עבור אבחון לימודי לילדים, האבחונים הללו שילדים רבים עוברים בימינו עולים אלפי שקלים וברוב הגדול של המקרים לא מכוסים על ידי קופות החולים. ביטוח אמבולטורי יחסוך להורים אלפי שקלים.
  • ביקורים פרטיים אצל רופאים מומחים בכל תחום.
  • בדיקות סקר מנהלים ובדיקות סקר לגילוי מוקדם של סרטן. במסגרת הבדיקות הללו תעברו בחינה כוללת של מצבכם הרפואי לטובת גילוי בעיות רפואיות ובכללן סרטן.
  • תמיכה מקיפה בתקופת ההריון הכוללת סל בדיקות שלא ניתן לקבל מקופת החולים, או שניתן לקבל רק תחת תנאים מסוימים. בין הבדיקות ניתן לציין בדיקות לסקירת מערכות, בדיקת מי שפיר ושיקוף עורפי, ייעוץ הריון, קורס הכנה ללידה ועוד.

אז למה הכיסוי האמבולטורי כל כך קריטי?

הקריטיות של הכיסוי האמבולטורי בביטוח בריאות נובעת מכך שהיא מאפשרת למבוטחים לקצר את זמני המתנה, לחסוך בהוצאות על טיפולים פרטיים ולהימנע מבירוקרטיה מיותרת מול קופות החולים.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לחשיבות של ביטוח אמבולטורי היא בדיקת MRI שלאור העלות הגבוהה היא בדיקה שקופות החולים מאפשרות למבוטחים לעבור רק לאחר פרוצדורה די ארוכה. לרוב המבוטחים יידרשו לעבור בדיקת CT לפני קבלת ההפנייה וגם כאשר כבר ניתנת ההפנייה התור לבדיקה עלול לקחת שבועות וחודשים.

ביטוח אמבולטורי ידאג לכך שהמבוטח יקבל את הבדיקה בצורה הרבה יותר מהירה וחלקה ועם פחות בירוקרטיה. בתחום הבריאות למהירות יכולה להיות השפעה משמעותית מאוד על המצב של המטופל שכן אבחון מוקדם יכול להוביל לטיפול קל וקצר בהרבה.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים כיסוי אמבולטורי?

לפני שרוכשים ביטוח אמבולטורי כדאי לבדוק מה היקף הכיסוי שחברת הביטוח מבטיחה לכם, איזה טיפולים כלולים בביטוח, כמה פשוט לנצל את השירותים שחברת הביטוח מעניקה במסגרת הביטוח והאם יש הגבלות על מספר הניצולים השנתי של כל שירות ושירות. כמו כן, מומלץ לברר האם יש תקופת אכשרה.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את כל המידע הרלוונטי על כל פוליסת ביטוח שמעניינת אתכם, הם יידעו להציג את כל האפשרויות העומדות בפניכם ויסייעו לכם במציאת הביטוח הכי מתאים עבורכם.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק