ביטוח בריאות הסתדרות המוריםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות הסתדרות המוריםפוליסת בריאות ייחודית

ארגון המורים והסתדרות המורים מציעות לכל החברים שלהן הטבות רבות, אחת ההטבות המוצעות לעובדים היא ביטוח בריאות הסתדרות המורים, הביטוח שהמחיר שלו נחשב לתחרותי ומשתלם ביחס לממוצע המחירים הקיים בשוק מכיל בתוכו שפע של טיפולים והרחבות אשר חלקן לא מוצעות לציבור הכללי וחלקן יקרות בהרבה לאדם פרטי שרוצה לרכוש אותן באופן עצמאי. לאור זאת כמעט כל המורים רוכשים את הביטוחים הללו.

מה זה ביטוח בריאות הסתדרות המורים?במה הוא שונה?

אנו נתמקד בשירותים המוצעים על ידי הסתדרות המורים. ההסתדרות דורשת מחבריה תקופת אכשרה של חצי שנה לפני שהם יכולים ליהנות מביטוח הבריאות שמוצע לחברים. לאחר תקופת האכשרה הזאת המבוטחים החדשים יכולים לצרף לביטוח שלהם גם בני משפחה, במחיר מעט יקר יותר מהמחיר המוצע לחבר ההסתדרות עצמו.

כדי להבחין כי תקופת ששת החודשים היא בכל מקרה התקופה הנדרשת לטובת הצטרפות להסתדרות המורים, כך שאם אתם כבר חברים באיגוד אתם תוכלו להצטרף באופן מיידי לביטוח.

חשוב לציין, כי הבטוח לא כולל בתוכו מצבים רפואיים קיימים, כלומר מבוטח שרוצה לרכוש את הביטוח לא יהנה מכיסוי ביטוחי אם הטיפול קשור למצב רפואי שהיה ידוע בזמן ההצטרפות לביטוח. מבוגרים מעל גיל 65 לא יקבלו כיסוי רפואי לאף בעיה שתתגלה במהלך חצי השנה הראשונה לחברות בביטוח.

השירותים המוצעים למבוטחים על ידי חברת הביטוח שאיתה עובדת הסתדרות המורים דומים לשירותים שאותם ניתן למצוא בשוק הפרטי אולם, השירותים הללו מורחבים והם מוצעים במחיר זול יחסית. בין השירותים הללו ניתן למצוא ביטוח תרופות שממן תרופות שלא קיימות בסל התרופות הממלכתי, ביטוח ניתוחים בארץ ובחוץ לארץ במימון חברת הביטוח. כמו גם ביטוח השתלות מורחב שיממן השתלות שבוצעו בארץ או בחו"ל.

בנוסף, הביטוח כולל גם טיפולים פחות סטנדרטיים כמו טיפולים פסיכולוגיים, התייעצות עם מומחים, שימוש ברפואה משלימה, טיפולי פיזיותרפיה ושיקום, בדיקות הריון ביקור רופאי בבית ובעבודה וכולי.

כמו כן, במסגרת הביטוח המוצע יוכלו חברי הסתדרות המורים להנות גם מביטוחים אחרים כמו ביטוח סיעודי וכן ביטוח מחלות קשות. ביטוח הבריאות של ההסתדרות מוצע בפועל על ידי הראל, לכן מורים שכבר מבוטחים בקופה לא יצטרכו להגיש הצהרות בריאות מחדש, לעומתם מבוטחים חדשים ייאלצו להגיש הצהרת בריאות.

עוד דבר שהופך את הביטוח של הסתדרות המורים למיוחד הוא העובדה שהוא מאפשר לחבריו להמשיך עם אותה פוליסת ביטוח גם לאחר שהם מסיימים את חברותם בהסתדרות המורים וגם במצב בו הם לא עובדים אבל עדיין חברים בהסתדרות. הסייג היחיד לעניין זה הוא העובדה שמי שסיים את חברותו בהסתדרות יצטרך לשלם תוספת של 25 אחוז למחיר הביטוח.

 חלק מהמורים שרכשו את הביטוח של הסתדרות המורים ויתרו על הביטוח המשלים שמגיע להם מקופת החולים, חשוב לציין כי מדובר בטעות לאור העובדה שלא מדובר בביטוחים חופפים, לביטוח המשלים ולביטוח בריאות הפרטי יש מאפיינים שונים, שני הסוגים חשובים ואסור שאחד יבוא על חשבון השני.

כמה עולה ביטוח בריאות הסתדרות המורים?האם העלות מסובסדת?

עלות הביטוח משתנה ממורה למורה על סמך גיל, בשנת 2019 מחירי הביטוח למורים עלו בכ-20 אחוז ביחס לגובה הפרמיה הקודמת, מחירי הביטוח נכון להיום הם:

30 ₪ למורה עד גיל 21, 61.2 ₪ למורה שגילו בין 22 ל-40, 94.8 ₪ למורה שגילו בין 41 ל-55, 141.6 למורה שגילו בין 56 ל-65 ו-216 למורה מעל גיל 66. המחירים הללו, על אף העלייה נחשבים לזולים ומשתלמים לציבור המורים. הביטוח כולל בתוכו מגוון רחב של טיפולים אשר בשוק הפרטי היו עולים הרבה יותר.

לפני רכישת הפוליסה אנחנו ממליצים לשוחח עם יועץ בתחום הביטוח כדי לשמוע על האפשרויות העומדות בפניכם, בעוד שהעלייה במחירים בקרב ציבור המורים עצמו לא הפכה את הביטוח ללא משתלם, בכל הנוגע לבני המשפחה יכול להיות שניתן למצוא בשוק הפרטי ביטוחים במחירים זולים יותר, לכן לפני רכישת הביטוח כדאי לבחון את כל האפשרויות ולאו דווקא לבחור בביטוח שהתרגלתם אליו.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Tour & Care

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
תרופות מיוחדות

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
צעירים לנצח

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות הסתדרות המוריםלמי חשוב לרכוש ביטוח?

יש חשיבות אדירה לרכישת ביטוח למורים ולמורות, הביטוח מנגיש לציבור המורים טיפולים רפואיים שעלותם יכולה להגיע למאות אלפי שקלים, מסייע להם לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, באמצעות רופאים פרטיים וניתוחים פרטיים ועוזרת לשמור על הבריאות.

איך לקנות ביטוח בריאות הסתדרות המורים?האם יש פוליסה מנצחת?

כדי לרכוש ביטוח בריאות הסתדרות המורים חשוב לשוחח עם יועצי הביטוח שלנו, הם ישמחו להסביר לכם על כל האפשרויות הקיימות בשוק הביטוח ולהמליץ על הפוליסות שכדאי לכם לרכוש.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק