ביטוח בריאות חברמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות של חברפוליסת מוזלת ורחבה

ביטוח בריאות הוא אולי הביטוח הכי חשוב מבין כל הביטוחים שניתן לרכוש, החשיבות שלו היא בכך שהוא מסייע למבוטחים במקרים הכי קשים, של מחלה קשה או פציעה, או במקרה שבו המבוטח נזקק לתרופות. ביטוח בריאות חבר הוא ביטוח בריאות שמיועד באופן בלעדי לחברי מועדון "חבר".

מהן ההטבות של ביטוח בריאות של חברהאם היא כדאית לכולם?

ביטוח המיועד לחברי מועדון "חבר" יש מספר יתרונות, בין היתר, המחיר אותו נדרשים לשלם אנשי המועדון נחשב לנמוך באופן משמעותי ביחס למחיר בשוק הפרטי, בנוסף, חברות הביטוח מציעות שירותים ייחודיים שלא מוצעים בשוק הפרטי, בין היתר:

ביטוח שיניים – חברת הראל מציעה למבוטחי חבר לבצע ביטוח שיניים, ביטוח שכמעט ולא ניתן לרכוש בשוק הפרטי, חברי מועדון חבר יוכלו לבטח את עצמם ואת משפחתם בביטוח בריאות שיכול לחסוך אלפי שקלים לאורך השנים.

ביטוח "חבר" – חברת הפניקס מציעה לחברי מועדון חבר שירות אישי בו יוכלו לשאול את כל השאלות הרלוונטיות בתחום הביטוח, באמצעות השירות חברי המועדון יוכלו לקבל הסבר על פוליסות הביטוח השונות ובין היתר לקבל השוואה הוגנת בין האפשרויות.

כמו כן, חברת הפניקס מציעה לחברי המועדון שורת טיפולים שלא מגיעים למבוטחים רגילים כמו מפגשים וירטואליים עם רופאים מומחים וכן עם רופאי משפחה ועם רופאי ילדים. בנוסף מבוטחי חבר זכאים לייעוץ פסיכולוגי, לשירותי מעבדה עד הבית ולשירותים רבים נוספים. חשוב להדגיש כי השירות בחינם, ללא תשלום חודשי אלא רק עבור הטיפול שנבחר על ידי המבוטח.

בנוסף לביטוח של משרת הקבע עצמו, מי שחבר במועדון חבר יכול לרכוש ביטוח גם לבני משפחתו, אשתו והילדים, לרוב מדובר בחיסכון של עשרות שקלים בחודש ביחס לביטוחים אחרים וזאת הטבה משמעותית שמועדון חבר משיג לעמיתיו באמצעות חברות הביטוח.

היכן קונים ביטוח בריאות לעמיתי חבר?באיזו חברת ביטוח ?

כיום ניתן לרכוש ביטוחי בריאות לחברי מועדון חבר בשתי חברות ביטוח, בחברת הראל ניתן לרכוש ביטוח שיניים, הן לחבר המועדון והן לבני משפחתו. השירות ניתן בעלות סמלית ונחשב למומלץ מאוד.

את ביטוח הבריאות השני, ביטוח הבריאות הסטנדרטי ניתן לרכוש בחברת הפניקס שמציעה למשרתי הקבע חבילת הטבות משתלמת במיוחד.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Preferred Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל בייסיק

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Safe Stay Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
מגדל עולמי פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

חשוב לדעת לפני שרוכשים ביטוח בריאות חברמלבד המחיר, מה השיקול?

לפני שרוכשים ביטוח באמצעות חבר חשוב לבצע מספר בדיקות, בין היתר האם כל הטיפולים אליהם אולי תידרשו מופיעים בפוליסה, כמו כן, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע חיצוני שיוכל לספק לכם מידע אובייקטיבי על הפוליסה.

לעיתים יש למבוטחים שרוכשים את הביטוח שלהם באמצעות מועדון לקוחות נטייה לא להסתכל על האותיות הקטנות לאור העובדה שהם מאמינים שזאת ההצעה הכי טובה ושאין אפשרות לקבל הצעות טובות יותר. ברוב הגדול של המקרים זה באמת המצב אולם, חשוב להיות עם יד על הדופק ולבדוק מדי פעם מה קורה בשוק הפרטי.

בנוסף כדאי לשקול את נחיצות הביטוחים, למשל משפחה שבה רוב הילדים עברו את גיל 14 ושאינם צריכים לבצע טיפולים אורתודנטיים אולי לא תצטרך לרכוש ביטוחי שיניים לילדים לאור העובדה שהסיכוי שהם יזדקקו לטיפול רפואי משמעותי עד גיל 18 די נמוך, אמנם מדובר בכמה עשרות שקלים בחודש אך גם הם מצטברים.

תוכלו לפנות אלינו ונוכל לעזור לכם להבין את פוליסת הביטוח על בוריה ובמקרה הצורך לייעץ לכם על ביטוחים משלימים או להמליץ לכם אילו ביטוחים לקחת ואילו אינם הכרחיים.

הטיפולים הכלולים בביטוח בריאות של חברפירוט מנצח ללא ספק

כיום יש שלושה סוגי ביטוח שנהוג לרכוש, הביטוח של חבר מכיל את שלושתם:

  • ביטוח השתלות וטיפולים מיוחדים בחול – ביטוח זה מספק למבוטח סיוע במקרה שבו הוא נזקק להשתלה ואין תורם מתאים במדינת ישראל, חברת הביטוח תסייע למבוטח לאתר תורם מתאים בחול וכן תכסה את כל ההוצאות הרפואיות לאורך התהליך.
  • ביטוח תרופות מחוץ לסל הבריאות – ביטוח זה מספק למבוטח מימון במקרה שבו הוא יזדקק לתרופות שלא מופיעות בסל הבריאות, תרופות אלו לרוב מספקות טיפול במקרה של מחלה נדירה ולרוב המחיר שלהן גבוהה במיוחד. לכן, הסיוע של חברת הביטוח הוא חשוב מאוד.
  • ביטוח ניתוחים פרטיים – באמצעות ביטוח זה המבוטח יקבל מימון לניתוח פרטי, לפי רצונו של המבוטח, חברת הביטוח תממן ניתוח פרטי.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק