ביטוח בריאות לאנשי קבעמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לאנשי קבעפוליסה למשרתים בצה"ל

משרתי הקבע של מדינת ישראל זכאים לקבל ביטוח בריאות במחירים מוזלים באמצעות מועדון ההטבות של משרתי הקבע, חבר. הביטוח מציע להם מספק מגוון רחב של שירותים וטיפולים במסגרות פרטיות בעלות מופחתת. ביטוח בריאות לאנשי קבע הוא מוצר שמועדון חבר מספק לחבריו באמצעות חברת הביטוח הפניקס המציעה ביטוח בריאות פרטי במחיר מופחת לכלל החברים במועדון.

פוליסת ביטוח בריאות למשרתים בקבעבמה הוא שונה מביטוח רגיל?

ביטוח הבריאות הפרטי המוצע למשרתי הקבע של צה"ל כולל מימון של מגוון רחב של שירותים וטיפולים רפואיים להם יכול להזדקק המבוטח, לרוב חברת הביטוח מכסה את רוב או כל העלויות הכרוכות בטיפול כאשר לרוב מדובר בטיפולים שלא כלולים במסגרת הטיפולים שמספקות קופות החולים הרגילות.

עלות הביטוח נחשבת לנמוכה יחסית ומגיעה לכמה עשרות שקלים בחודש, בתמורה חברת הביטוח מציעה למבוטח סל רחב של טיפולים כמו מתן שירות אישי במסגרתו יוכלו המבוטחים לשאול שאלות המעניינות אותם בנוגע לביטוח ולטיפולים הכלולים, החברה מציעה בנוסף מפגשים וירטואליים עם רופאים מומחים וכן עם רופאי משפחה ועם רופאי ילדים. בנוסף מבוטחי חבר זכאים לייעוץ פסיכולוגי, לשירותי מעבדה עד הבית ולשירותים רבים נוספים. חשוב להדגיש כי השירות בחינם, ללא תשלום חודשי אלא רק עבור הטיפול שנבחר על ידי המבוטח.

יש כמה פוליסות אותן יוכל איש הקבע לרכוש במסגרת ביטוחי הבריאות המוצעים על ידי מועדון חבר, הסוגים של הפוליסות מקבילים לפוליסות הקיימות בשוק הפרטי הרגיל כמו:

  • ביטוח מחלות קשות הכולל מתן סכום כסף גדול בפעימה אחת בעת גילויה של מחלה קשה.
  • ביטוח ניתוחים והשתלות הכולל זכאות להשתלה במימון מלא או כמעט מלא של חברת הביטוח, הן בישראל והן בחוץ לארץ במימון חברת הביטוח.
  • ביטוח סיעודי אשר במסגרתו יקבל המבוטח פיצוי כספי מדי חודש במקרה בו הוא חס וחלילה יגיע למצב סיעודי.
  • ביטוח תרופות – במסגרת הביטוח איש הקבע יקבל מימון לתרופות יקרות שנמצאות מחוץ לסל הבריאות

בנוסף, מציע מועדון חבר ללקוחותיו ביטוח שיניים המוצע באמצעות חברת הביטוח כלל, ביטוח השיניים נחשב למשתלם יחסית לאור העובדה שאי אפשר למצוא בשוק הביטוח הפרטי ביטוחי שיניים. הביטוח יכול לחסוך אלפי שקלים מדי שנה למשפחה לאור העובדה שניתן לצרף אליו גם את הילדים.

הסוגייה האחרונה שכדאי להתייחס אליה סוגיית הביטוחים הפרטיים הניתנים לציבור הרחב. לרוב יש לאנשי הקבע נטייה לבחור באופן אוטומטי בביטוח שמוצע להם על ידי מועדון חבר. חשוב לבחון את הנושא לפני שמצטרפים שכן יכולות להיות לעתים הצעות משתלמות בשוק הפרטי, במיוחד כאשר מדובר בבני משפחה של איש הקבע.

כמה עולה ביטוח בריאות לאנשי קבע?ביטוח איכותי ולא יקר

עלות ביטוח הבריאות המוצעת לאנשי קבע נחשבת לזולה במיוחד, עלותה נעה סביב ה-50 ₪ לחודש ולכן רוב משרתי הקבע בוחרים לרכוש את הביטוח הזה. אולם, חשוב לבחון את הנושא לעומק, יכול להיות שהוספה של כמה עשרות שקלים בודדים תזכה את בביטוח מקיף בהרבה מהביטוח של חבר.

בשנים האחרונות היינו עדים להרעה בתנאים של הביטוח לאנשי הקבע, נוספו סעיפי השתתפות עצמית רבים יותר ובאחוז גבוהה יותר וכן יש מספר לא קטן של טיפולים רפואיים שבכלל לא מוצעים במסגרת הפוליסה הקבוצתית של עמיתי מועדון חבר.

לאור זאת, אנו ממליצים לבצע סקירת שוק מקיפה לפני שתקבלו את ההחלטה בנוגע לביטוח אותו תרצו לרכוש. יועצי הביטוח שלנו ישמח להציג בפניכם את כל האופציות העומדות לרשותכם ויוכלו לתת לכם המלצה אמינה בנוגע לביטוח אותו כדאי ומומלץ לכם לרכוש.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP לתייר

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

כיסוי רפואי למשרתים בקבעלא פוסחים על כיסוי חשוב

לביטוח בריאות לאנשי קבע יש חשיבות משמעותית זאת לאור העובדה שחלק לא קטן מן המשרתים בקבע עוסקים בפעילויות בסיכון גבוהה יחסית. ביטוח בריאות פרטי יסייע למבוטח לחסוך הוצאות רבות ויקלו עליו לקבל את ההחלטות הרפואיות על סמך צורך ולא על סמך מצב כלכלי או עלות.

איך לקנות ביטוח בריאות לאנשי קבע?תהליך הצטרפות פשוט

אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות רק לאחר ביצוע סקירה מקיפה והולמת של שוק ביטוחי הבריאות הפרטיים, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הדרוש כדי לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע לאפשרויות הביטוח העומדות בפניכם, היועצים שלנו יידעו גם במידת הצורך להתאים לכם פוליסות ביטוח שיכללו את כל הטיפולים והשירותים שנראים לכם חשובים, כל זאת תוך תשומת לב לעלות הביטוח ולאיכות השירות של חברת הביטוח.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק