ביטוח בריאות לבעלי ליקויי למידהמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לבעלי ליקויי למידהפוליסה מותאמת לרגישויות

מי שסובל מלקויות למידה נאלץ להתמודד עם קשיים שחלק גדול מהאנשים לא חשבו מעולם להתמודד איתם, לקויות הלמידה דורשות ממי שסובל מהן להשקיע זמן רב יותר בלימוד של נושאים חדשים ולפעמים בהצלחה מוגבלת בלבד. בשנים האחרונות פותחו מספר לא קטן של שיטות לימוד ותרופות המסייעות לבעלי לקויות להתגבר על הבעיה ממנה הם סובלים. ביטוח בריאות לבעלי ליקויי למידה יסייע להם לקבל את הטיפול הטוב ביותר.

פוליסת בריאות לבעלי ליקווי למידהמהי באמת כוללת?

אם אתם סובלים מלקות למידה את כנראה מכירים מספר לא קטן של שיטות ותרופות שמטרתן לסייע להתמודד עם התופעה ולהצליח להתגבר על הקשיים שגורמת הלקות. בין השיטות האלה ניתן למנות שיטות טיפול קוגניטיביות המסייעות להטמיע דרכים מיוחדות ללמידה שבאמצעותן ניתן להתגבר על הבעיה. מעבר לכך, יש לא מעט תרופות שמטרתן למקד את החשיבה ולהגביר את הריכוז, בנוסף יש תרופות טבעיות ותוספי מזון שיכולים לסייע להתגבר על לקויות הלמידה.

ביטוח בריאות לבעלי לקויות למידה, מאפשר למטופל לקבל אבחון במקום מוסמך ומקצועי, אשר לאחריו ובמידת הצורך המבוטח יקבל המלצות לדרכים שבאמצעותן ניתן להתגבר על הלקות. למשל מאובחנים רבים מקבלים הפניות לקלינאי תקשורת, למרפאים בעיסוק, לפסיכולוגים ואף לפיזיותרפיסטים, הטיפול המומלץ יכול להיות חד פעמי, או קבוע במשך תקופת טיפול והכל בהתאם לצרכים ולאותן לקויות של המבוטח.

באמצעות ביטוח בריאות לבעלי ליקויי למידה המבוטח יכול לבחור את המאבחן אליו הוא יפנה וזאת במימון של חברת הביטוח דרכה הוא מבוטח. בנוסף, חברת הביטוח תממן את הצרכים הרפואיים של המבוטח במהלך הטיפול, היא תממן את עלות הטיפול ואת עלות רכישת המוצרים הנדרשים לטובת הצלחת הטיפול וכל זאת במסגרת ביטוח הבריאות שרכש.

חלק לא קטן מבין אלו הסובלים מלקויות למידה מקבלים מרשמים לתרופות המסייעות להם להתגבר על הבעיה. לצערנו, רק חלק קטן מבין התרופות המסייעות להתגבר על לקויות למידה נמצאות בסל הבריאות ולכן רכישה פרטית של התרופות יכולה להיות יקרה במיוחד.

כמה עולה ביטוח בריאות לבעלי ליקויי למידה?האם הוא יקר מהרגיל?

מחיר הפרמיה החודשית של פוליסות ביטוח פרטית לבעלי ליקויי למידה משתנה והטווח שלה נע בין כמה עשרות שקלים לחודש ועד כמה מאות שקלים בחודש. הפער המשמעותי הזה הוא תוצר ישיר של גורמים רבים אשר לחלקם יש השפעה משמעותית על רמת הסיכון המשתקפת ממצבו של המבוטח.

חברת הביטוח תנסה לבחון את הסיכון שנשקף לה מצידו של המבוטח, אם חברת הביטוח תעריך שמי שפונה אליה יסבול בסבירות גבוהה מלקויות למידה חמורות היא תוכל להעלות מאוד את עלות הביטוח, בעוד שאנשים שנמצאים בסיכון נמוך יותר ישלמו סכומים נמוכים יחסית בעבור הביטוח שלהם.

בכל מקרה, אנו ממליצים לכל מי שמתעניין בביטוח בריאות לבעלי לקויות למידה לבחון מספר גדול של אפשרויות לפני שהוא בוחר לרכוש לעצמו ביטוח מסויים. יועצי הביטוח שלנו יוכלו להציג בפניכם קשת רחבה של ביטוחים אפשריים מהם תוכלו לבחור את הביטוח שהכי מתאים לכם במחיר הוגן ומשתלם.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

משפחה פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Upgrade אקסטרה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לבעלי ליקויי למידההטיפולים הכלולים מעולים

החשיבות של ביטוח בריאות לבעלי לקויות למידה היא חשובה במיוחד ויכולה להיות ההבדל בין סבל מתמשך ואתגרים בלתי נגמרים בעקבות הליקוי לבין קבלת טיפול מקצועי שישפר לאין שיעור את המצב של מי שסובל מלקות למידה.

במקרים מסוימים, טיפול נכון יכול לסייע למי שסובל מלקות למידה להתגבר לחלוטין על לקות הלמידה, או לכל הפחות לשפר את מצבו בצורה יוצאת דופן ביחס למצבו לפני הטיפול. ביטוח פרטי ידאג שעלות הטיפול לא תהווה פקטור במכלול השיקולים שלכם לפני רכישת הביטוח.

איך לקנות ביטוח בריאות לבעלי ליקויי למידה?וודאו שהביטוח מתאים

לפני שרוכשים ביטוח לקויות למידה חשוב לבדוק מהן התרופות הכלולות בביטוח שמוצע לכם, חשוב לזכור שחלק לא קטן מן הסובלים מלקויות למידה נוטלים תרופות על בסיס קבוע. תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות הממלכתי יכולות להיות יקרות במיוחד ולכן כדאי לבדוק את הנושא לפני שרוכשים את הביטוח.

כמו כן, ביטוח טוב יציע למבוטח כמות גבוהה יחסית של טיפולים במימון מלא או חלקי, הוא יציע למבוטח לבחור את המטפל שהכי מתאים לו ולא יטיל מגבלות או יכריח את המבוטח לבחור את המטפל מבין רשימה סגורה של מטפלים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

זה לא מכובד להעתיק