ביטוח בריאות לחולי לבמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לחולי לבכיסוי רפואי ייעודי

מחלות לב הן גורם המוות השני בישראל אחרי סרטן, ישראלים רבים מגיעים לגילאי 50 ומתחילים לפתח בעיות לב, הבעיות הללו לרוב מקשות על מציאת ביטוח בריאות מתאים לאור העובדה שחלק גדול מהחברות לא מבטחות חולי לב או שהן מחריגות כל סיטואציה שקשורה לבעיה המוכרת בלב. לאור זאת החלו לגבש בחברות הביטוח ביטוח בריאות לחולי לב, הביטוח הזה הוא ייחודי ומטרתו לסייע למבוטח להתמודד עם מחלת הלב שאיתה הוא מתמודד.

מה זה ביטוח בריאות לחולי לב?מה מיוחד בפוליסה הזאת?

ביטוח בריאות לחולי לב כולל בתוכו כמות לא קטנה של טיפולים וכיסויים מיוחדים לחולי לב נמנה כאן את חלקן:

  1. במידה ומחלת הלב הקיימת מחמירה, הביטוחים המיוחדים לחולי לב יעניקו כיסוי רפואי עבור רכישת תרופות שלא נמצאות בתוך סל הבריאות הממלכתי, תרופות שייכללו הן תרופות שלא אושרו באופן רשמי על ידי משרד הבריאות אבל היעילות הרפואית שלהן הוכחה בקשר למצבו הרפואי של המבוטח. עלות התרופות למבוטח תהיה זולה בהרבה מהעלות המקורית וההשתתפות העצמית לרוב נמוכה למדי ומוגבלת עד לכמה מאות שקלים בחודש. בנוסף, חברת הביטוח תממן מוצרים המותאמים במיוחד לחולי לב שמדינת ישראל לא מממנת במסגרת ביטוח בריאות ממלכתי
  2. הביטוח יספק מימון למספר גדול יחסית של ניתוחים שיכולים להיגרם כתוצאה ממחלות לב, בין הניתוחים הללו ניתן למנות ניתוחים באבי העורקי, ניתוחי מעקפים, ניתוחי תיקון דליפות וניתוחים להחלפה ותיקון של מסתמים. כמו כן, חברת הביטוח תממן את עלויות הייעוץ לפני הניתוח ואת כל ההוצאות הקשורות לניתוח עצמו כמו עלות הרופא המרדים וההוצאות הקשורות לאשפוז בבית חולים.
  3. במקרה בו מצבו של המבוטח ידרדר עד לרמה שתחייב השתלת לב ביטוח הבריאות המיוחד לחולי לב יממן את הוצאות ההשתלה, גם בחוץ לארץ. חברת הביטוח תממן את כל ההוצאות הקשורות להשתלה כמו עלות הטיסה, עלות האשפוז ועלויות נוספות.

מעבר לכך ניתן לרכוש ביטוחי בריאות ייחודיים עבור חולי לב, בין הביטוחים הללו ניתן למנות את הביטוחים הבאים:

  1. ביטוח תאונות אישיות לחולי לב הכולל מתן פיצוי כספי לאחר התרחשות של תאונה שמובילה לנכות, מוות או שברים וכוויות.
  2. ביטוח אובדן כושר עבודה ייעודי לחולי לב – במסגרת הפוליסה המבוטח יקבל תשלום תדיר לאחר אובדן כושר העבודה, לרוב הביטוחים הללו כוללים תקופת המתנה מקוצרת ביחס לביטוחי הבריאות הנפוצים.

כמה עולה ביטוח בריאות לחולי לב?האם תצטרכו לשלם יותר?

עלות הביטוח משתנה מאוד ממבוטח אחד לשני לאור העובדה שהמצב הרפואי של חולי לב יכול להיות שונה מאוד מחולה אחד לחולה שני. בעוד שחלק מחולי הלב סובלים מבעיות רפואיות קשות חלק אחר כמעט ואינם מושפעים ממחלתם.

באופן טבעי ככל שהמצב הרפואי של המבוטח חמור יותר, הסיכוי שהוא יזדקק לטיפול יקר במסגרת הביטוח עולה ולכן עלות הביטוח תעלה, במקרים חריגים במיוחד חברת הביטוח יכולה לסרב לבטח את המבוטח לאור סיכון גבוהה מדי מצדה.

חשוב מאוד לבחון את השוק בצורה מעמיקה לפני שמחליטים איזה ביטוח לרכוש. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא לשוחח עם מומחה בתחום הביטוח שיוכל להסביר על כל הביטוחים הקיימים כיום בשוק לחולי לב. בפרט הוא יכול להסביר איזה ביטוחים כדאיים ומה המחיר המומלץ בהתאם למצב הרפואי של המבוטח.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל בייסיק

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Basic Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
משפחה פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לחולי לבמאריכים חיים עם ביטוח נכון

יש חשיבות גדולה במיוחד עבור חולי לב לרכוש ביטוח רפואי לאור העובדה שהם נמצאים בסיכון גבוהה ביחס לאוכלוסייה להזדקק לטיפולים מצילי חיים שלא כלולים בסל הבריאות הממלכתי. חלק מהטיפולים הנדרשים יכולים לעלות מאות אלפי שקלים, סכומים שלא כל משק בית יכול להרשות לעצמו להוציא.

כמו כן, במקרה בו המבוטח יזדקק לתרופה יקרה שלא כלולה בסל הבריאות, חברת הביטוח היא זו שתישא ברוב העלויות, מה שיקל על מצב החשבונות החודשי של המבוטח.

איך לקנות ביטוח בריאות לחולי לב?האם יש פוליסה מנצחת?

אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות לחולי לב רק לאחר שיחה מעמיקה עם מומחה בתחום הביטוח יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח שהכי תתאים לכם. הם יידעו להציג בפניכם מגוון רחב של פוליסות ביטוח ולהמליץ לכם על פוליסת הביטוח הטובה ביותר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק